IMPORTANT: Am nevoie de voluntari pentru a testa noua platforma forum.lokomotiv.ro, detalii in PM la crystyv.

Amintiri Feroviare

Informatii despre producatorii de trenulete.
Avatar utilizator
sandy
Mesaje: 1116
Membru din: Sâm Apr 23, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de sandy » Dum Apr 19, 2009 11:58 pm

Din pacate,cu 2 locomotive la MMV nu se face primavara asa ca nu pariez ca o sa apara Roco sau alt big-one sa faca ceva bun.In schimb noutatile ACME m-au pus serios pe ginduri si mi-am dat seama ca ei s-au pozitionat foarte interesant.S-au mai pozitionat si Tillig dar,vorba aia-"dă’-i prostului o bît㒠si o sa vezi ce face cu ea".
Cred ca 2-3 ani e un termen realist si sper sa avem un EA de la ACME
S
Sandy-Trainsylvania Railway Club-Cluj-Napoca
nelutu
Mesaje: 242
Membru din: Dum Dec 28, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Fogia
Contact:

Mesaj de nelutu » Lun Apr 20, 2009 1:47 am

Victorian a scris:
Asa cum spune si Horia mai sus, inainte de a scrie ca producatorul "Amintiri feroviare" este "subtirel" fiindca nu face decat sa modifice putin niste modele ACME ar fi bine sa va ganditi ce a reusit Tillig sa faca pentru modelismul romanesc cu mult trambitatul lui model de locomotiva romaneasca.
Cred ca acest model nu este obtinut prin modificarea matritei vagoanelor tip Z ale FS., pentru ca nu cred ca ar fi sacrificat ACME o matrita de dragul pietei din Romania, si daca ne uitam la diferentele constructive intre cele doua vagoane( frestrele usilor, ferestrele de pe capete, fustele, aerisiri, SASIUL cu toata aparatura) nu cred ca poate fi vorba despre schimbarea unor pastile ca in cazul DA-ului Tillig ( na' Felippe ca acum l-am scris corect :-P ).
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5299
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Apr 20, 2009 2:03 am

buna,

Z1 FS din 1984 si Corail'86 erau doua concepte asemanatoare, amandoua respectand fisa UIC 567-2 (UIC Z1); desi ferestrele au aceeasi dimensiune (latime 1200mm) si gabaritul este evident acelasi, cutia difera prin detalii...

hai sa ne gandim: acoperis identic, numar de nervuri la fel, aeratoare la toalete plasate la fel, deschideri identice, aerisiri laterale la fel, diferente majore la nivelul sorturilor, mici la nivelul usilor, alte boghiuri insa asemanatoare...

nu matrita este cea care costa cel mai mult ci desenul CAD-CAM al acesteia... daca dl. Corodescu a plecat de la 3D-ul Bz-ului Z1 FS, munca a fost mai mica si pretul de asemenea decat daca se pleca de la 0, insa asta nu ii reduce nimic din merit!
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns


Înapoi la “Despre producatori”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat