Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

nelutu

Well-Known Member
28 Decembrie 2008
273
9
Bucuresti/Fogia
LOCATION
Bucuresti/Fogia
www.amintiriferoviare.com

Propun sa dezbatem putin subiectul acesta. Ce parere aveti despre faptul ca acum in moment de criza s-a nascu aceasta firma Romaneasca?
Ca nota pentru calitatea produselor eu as da un 9 cu felicitari :aplauze: :aplauze:

Site-ul mie imi place.Contine o gramada de poze a modelelor aparute sau care trebue sa apara si are un design destul de modern. Cel mai placut fiind previzualizarea pozelor, fara sa mai astepti sa deschizi fiecare poza in parte.
 
nelutu,

Hai sa punem un pic lucrurile pe fagasul lor firesc. Firma aceasta nu s-a nascut in timp de criza. Eu l-am intalnit pe intemeietorul acestei firme anul trecut, inainte ca odiosul cuvant "criza" sa ajunga pe buzele tuturor. Este un roman care a avut ocazia sa lucreze la firma italiana A.C.M.E. Treni castigand experienta modelistica in felul acesta, si acum isi pune experienta in valoare scotand o serie de modele romanesti. Cred ca este o initiativa absolut laudabila in "desertul" modelistic romanesc si ii doresc numai succese in tot ceea ce face. Asa ca nu-mi ramane decat sa-i doresc viata lunga firmei sale si ...la cat mai multe modele romanesti de succes!.

Daca am vreun regret, este ca nu face modele romanesti si pentru scara N!

Cat despre site, desigur este doar la inceput, insa ii doresc o dezvoltare pe masura calitatii produselor sale!
 
Cam subtirel.Parctic tipul e distribuitor A.C.M.E. in Romania.Sincer, nimic impresionant.Insa ii doresc succes in continuare.
 
Da, dar este la inceput. e un bun exemplu.
Ce bine ar fi sa cumpere nemtii de la noi loko si vagoane . Dar e invers, pentru ca romanii pana acum au produs numai esecuri, adica plastic mort de Lugoj, adevarate conserve cu lest din tole aruncate la fier vechi.Sa nu mai spun de detalii: suruburi grosolane la vedere si sarma de balot de paie la pantograf.
Cei de la ACME poate se vor gandi sa faca si o loko care circula pe la noi, diesel sau electrica. Ca aia de la tillig au chixat-o rau de tot...
 
Ma alatur parerii bune despre aceasta firma, intr-un univers al situatiilor mai putin placute din activitatea din domeniu din Romania. Ma bucur ca s-a demonstrat ca se poate, cu preturi normale (prin comparatie). Modelele sunt superbe, dupa priceperea mea fara a ma considera un expert, sunt dintre cele mai bune care pot exista in colectia unui pasionat.

Nu are sens sa comparam modelele lugoh cu aceastea, diferentele sun majore,este vorba si despre o alta clasa, deci nu putem compara productia pe genunchi cu matritele pentru plastic injectat adevarate.

Toata stima, si cu toata sinceritatea, viata lunga pe piata romaneasca de machete.
 
diesellok a spus:
Cam subtirel.Parctic tipul e distribuitor A.C.M.E. in Romania.Sincer, nimic impresionant.Insa ii doresc succes in continuare.

Total adevarat disellok, dar totul pana la vagoanele AVA200 :idea: !!!

In timp ce vagonul dinamometric si vagonul de dormit MU sunt produse de ACME in exclusivitate pentru Amintiri Feroviare, nu acelasi lucru se poate spune despre AVA, sau el putin asa zic eu. Acum nu stiu cum sunt normele si legislatiile europene dar cred ca pe orice produs trebuie scris producatorul si tara de provenienta, iar pe sasiuri este emblema A.F. si pe cutie Made in China.
 
Salut,

Vagoanele arata intr-adevar foarte bine, vopsite si realizate ingrijit, cu multe detalii, pret corect si pe deasupra nu sunt cusete sau vagoane de dormit, de care cred ca ne-am cam saturat.
Cat priveste AF nu poate fi considerat un producator, este un client ACME care are niste modele personalizate in exclusivitate sau nu, asa cum fac si alte firme distribuitoare de minimodele din tara sau strainatate.

Astept cu nerabdare si celelalte modele.
Deci, doresc succes AF in continuare!
Se zvonea ca se mai lanseaza doua modele in inceputul lui aprilie - care deja a trecut - mai stie cineva ceva?

ciao
 
Markus a spus:
....Cat priveste AF nu poate fi considerat un producator, este un client ACME care are niste modele personalizate in exclusivitate sau nu, asa cum fac si alte firme distribuitoare de minimodele din tara sau strainatate...

oare asa sa fie? :p
 
buna,

i-as recomanda celui care scria sus "cam subtirel", pesemne fara a gandi prea mult, sa finanteze de la 0 o matrita de vagon H0 cu 20 de piese diferite la o firma ca Modern Gala, din buzunarul propriu si fara sa aiba o banca in spate, sa se chinuie sa le vanda (si in Romania nu dispune de reteaua ACME si LSM) si dupa aceea vom mai discuta... daca va mai fi intre noi! :D

intr-o tara in care multi latra si fac putin sau vand cu surle si trambiti modele de calitate medie spre slaba pana la foarte slaba (de la 060DA Tillig la pseudomodelele Heris), iata ca cineva a facut un model 95% corect (in afara jupelor de la boghiuri, tribut al razelor mici, ca RailTop, ACME sau LSM) al unui vagon care exista doar in Romania. ce sa-i spun? respect, si sper ca munca lui va fi onorata de cumparatorii romani (care, rusine sa le fie, nu s-au imbulzit pe aceste machete nici macar inainte de inceputul "crizei", fie pe motiv ca nu se potriveste cu ce au, ca nu sunt WLAB si Bc, ca sunt doua si scumpe, ca moare bunica si se imbolnaveste purcelul si alte asemenea bazaconii...) :D

Dorin viseaza la un AVA200 pe N, cred ca din pacate piata inexistenta din tara noastra va face ca multa, multa vreme de acum incolo singurele AVA200 sa fie ale mele... :(
 
Horia_Radulescu a spus:
......si sper ca munca lui va fi onorata de cumparatorii romani (care, rusine sa le fie, nu s-au imbulzit pe aceste machete nici macar inainte de inceputul "crizei", fie pe motiv ca nu se potriveste cu ce au, ca nu sunt WLAB si Bc, ca sunt doua si scumpe, ca moare bunica si se imbolnaveste purcelul si alte asemenea bazaconii......

iti spun eu ca daca in loc de vagoane erau nescaiva ceasuri(chiar si imitatii),parfumuri eftine ,niste "tzoale misto" de la firme cunoscute
(sa nu va aud de ZARA :p ) sau ultimele modele de la Nokia ,se cumparau muuult mai bine :(
 
absolut corect, Cosmin.

e mai simplu sa latri la multime, sa te lauzi cu ce nu ai facut tu (sau cu ce ai facut prost) si sa vinzi orice la cei care nu cunosc si nu vor sa cunoasca... sa nu uitam ca exista inca importatori care aduc orice pe motiv ca e ieftin... :(

nu o sa incep o discutie stupida, despre cati modelisti fac trenuri romanesti autentice de la A la Z (a se intelege de la tampoanele locomotivei pana la lumina de sfarsit de convoi) pentru ca in afara de Oradea, Iasi, ceva Brasov, Cluj si un pic de tot de Bucuresti nu prea vom gasi... insa sunt curios cati au cumparat acest model, pentru calitatile sale reale...

exista doua tipuri de firme in lumea modelismului romanesc: cele ca Amintiri Feroviare si Minitechnik care tac si fac si ceilalti, multi, la care le merge gura de minune... restul insa nu :roll:
 
Asa cum spune si Horia mai sus, inainte de a scrie ca producatorul "Amintiri feroviare" este "subtirel" fiindca nu face decat sa modifice putin niste modele ACME ar fi bine sa va ganditi ce a reusit Tillig sa faca pentru modelismul romanesc cu mult trambitatul lui model de locomotiva romaneasca.

Iata ca un producator independent, profitand de experienta castigata in calitate de lucrator la ACME, in loc sa iasa pe poarta fabricii cu o sarsana de modele furate asa cum fac multi altii, a decis sa faca pe propria lui cheltuiala un model romanesc CORECT.

OT: In ceea ce ma priveste pe mine, Horia, iti marturisesc ca nu visez la un AVA200 corect pe N fiindca depaseste binisor epoca mea de interes; in schimb as fi foarte interesat de un Astra de clasa I-a si de niste Breda-uri care sa se adauge unui anume Hecht. Am deja in colectia mea o locomotiva BR 38.10-40 Fleischmann care, cu oarecare grija, ar putea fi transformata intr-o locomotiva CFR seria 230 si ar putea sa traga o garnitura CFR autentica epoca a II-a. De asemenea, astept cu si mai mare interes pe cineva care se lauda cu niste "Dimitroave" autentice si in schimb promit sa studiez intre timp modul in care un anume model de locomotiva elvetiana Minitrix s-ar putea transforma intr-un DA-60 pe N ;-)
 
raspuns OT la OT de mai sus ;)

daca un nerabdator coleg de breasla ar mai avea ceva rabdare si promite sa-si cumpere ochelari deosebit de fini pentru a monta piese taiate cu laserul din banal carton de dimensiuni microscopice, ar putea sa-si confectioneze singur-singurel in cateva luni cateva vagoane Bafld 29-20, vulgo "Dimitrov" ;)
 
Subscriu intru totul la cele scrise de Horia si il felicit (inca o data ) pe d-l Corodescu pentru realizari si profesionalism.Sper ca dupa felicitarile verbale sa vina si cele fizice si sa-l incurajam prin achizitii .
De ce?
Poate o sa spuneti ca am innebunit dar,vazind cam ce modele propun ACME pentru viitorul apropiat(absolut toate sint "wunschmodelle" pentru mine,inclusiv V 63 MAV),presimt ca vom avea in 2-3 ani un model de locomotiva romaneasca facuta de tandemul Amintiri Feroviare-ACME.
Si ceva imi spune ca va fi EA 8)
s
 
...iar eu as spune ca amicul sandy e pesimist cand zice 2-3 ani... ;)

ce bine ca au cumparat MMV locomotive romanesti... asa vom avea si modele! :)
 
Din pacate,cu 2 locomotive la MMV nu se face primavara asa ca nu pariez ca o sa apara Roco sau alt big-one sa faca ceva bun.In schimb noutatile ACME m-au pus serios pe ginduri si mi-am dat seama ca ei s-au pozitionat foarte interesant.S-au mai pozitionat si Tillig dar,vorba aia-"dă’-i prostului o bît㒠si o sa vezi ce face cu ea".
Cred ca 2-3 ani e un termen realist si sper sa avem un EA de la ACME
S
 
Victorian a scris:
Asa cum spune si Horia mai sus, inainte de a scrie ca producatorul "Amintiri feroviare" este "subtirel" fiindca nu face decat sa modifice putin niste modele ACME ar fi bine sa va ganditi ce a reusit Tillig sa faca pentru modelismul romanesc cu mult trambitatul lui model de locomotiva romaneasca.

Cred ca acest model nu este obtinut prin modificarea matritei vagoanelor tip Z ale FS., pentru ca nu cred ca ar fi sacrificat ACME o matrita de dragul pietei din Romania, si daca ne uitam la diferentele constructive intre cele doua vagoane( frestrele usilor, ferestrele de pe capete, fustele, aerisiri, SASIUL cu toata aparatura) nu cred ca poate fi vorba despre schimbarea unor pastile ca in cazul DA-ului Tillig ( na' Felippe ca acum l-am scris corect :p ).
 
buna,

Z1 FS din 1984 si Corail'86 erau doua concepte asemanatoare, amandoua respectand fisa UIC 567-2 (UIC Z1); desi ferestrele au aceeasi dimensiune (latime 1200mm) si gabaritul este evident acelasi, cutia difera prin detalii...

hai sa ne gandim: acoperis identic, numar de nervuri la fel, aeratoare la toalete plasate la fel, deschideri identice, aerisiri laterale la fel, diferente majore la nivelul sorturilor, mici la nivelul usilor, alte boghiuri insa asemanatoare...

nu matrita este cea care costa cel mai mult ci desenul CAD-CAM al acesteia... daca dl. Corodescu a plecat de la 3D-ul Bz-ului Z1 FS, munca a fost mai mica si pretul de asemenea decat daca se pleca de la 0, insa asta nu ii reduce nimic din merit!