Vagoane de marfa istorice CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Bună seara!

Thank you for the info. Again a little puzzle piece. :aplauze:
Mulțumesc pentru informații. Din nou o piesă de puzzle pic.
Vielen Dank für die Info. Wieder ein kleines Puzzleteil.

Salut
Frank
 
Bună seara!

I have recently found an interesting site, a picture archive about German railways. At the moment I only searched the GDR DR photos and found some nice photos. The photos from 1977 are not very clear. I see on the car behind the locomotive the CFR font. Am I correct?
Otherwise, there are many photos of Gags in the archive.. But these are not unique.

http://www.eisenbahnstiftung.de/bildergalerie/Deutsche%20Reichsbahn%20(DDR)

CFR - Ggs 1969
18774.jpg


CFR - Ggs 1977
27444.jpg
27445.jpg
27446.jpg


CFR - Zags Clor 1981
28672.jpg


Am găsit recent un site interesant, o arhivă de imagini despre căile ferate germane. În momentul de față am căutat doar fotografiile RDG DR și am găsit niște fotografii frumoase. Fotografiile din 1977 nu sunt foarte clare. Văd în vagon în spatele locomotivei fontul CFR. Corect?
În caz contrar, există multe fotografii ale lui Gags în arhivă. Dar acestea nu sunt unice/evident.


Ich habe vor kurzem eine interessante Seite gefunden, ein Bildarchiv über deutsche Bahnen. Im Moment habe ich nur die DDR DR Fotos durchsucht und ein paar schöne Fotos gefunden. Die Fotos von 1977 sind nicht ganz klar. Ich sehe auf dem Wagen hinter der Lok die CFR Schrift. Sehe ich richtig?
Ansonsten gibt es im Archiv viele Fotos von Gags. Aber diese sind nicht eindeutig.


Salut
Frank
 
  • Like
Reacții: nae44
"TRENUL FOAMEI - 1947
Criza alimentara din anii 1946-1947 s-a manifestat pe intreg teritoriul Romaniei, insa regiunea cea mai afectata a tarii a fost cea a Moldovei. La 1 septembrie 1946 a fost infiintat Comitetul pentru Ajutorarea Regiunilor Afectate de Seceta (CARS), cu rolul de a ajuta si sprijini populatia aflata in zonele afectate de seceta si foamete. Tot cu scopul de a oferi asistenta locuitorilor Moldovei au venit cu ajutoare, constand in hrana si imbracaminte, organizatii umanitare din toata lumea, precum si Crucea Rosie Internationala"
6575755.jpg

8083723.jpg

sursa - arhiva agerpres
 
  • Like
Reacții: nae44
Vagon seria Ntasfw; Rmp 308100-308499, Eawx 00 53 3841 000-3 - 21 53 3841 999-; 31 53 5900 000-
Fabricat la Uz. Flamura Rosie in 1950-1952.
Lungimea din tampon in tampon - 16.28 m
Lungimea utila - 15 m
Suprafata podelei - 46.28 m2
Capacitatea de incarcare - 50 t
Distanta intre pivoti - 10.20 m
Tip frana Hik-Pl

DSC_1401-copy.jpg
 
În prim plan, vagon cisternă STEAUA ROMÂNA Ks 501550 fabricat la Raab în 1904, de culoare cenușie. Avea stația de domiciliu Câpinița.
În stânga vagon cisterna CFR Ks 510038 fabricat la Nurnberg în 1907 de culoare cenușie.
 
  • Like
Reacții: Cristake1974
Mai, se pare ca omul a avut o gramada de film la dispozitie... Pe vremea fotografiei analogice eram obisnuit sa fac economie la cliseele cu acelasi motiv :)
 
GVFF 111134 fabricatie Ganz es Tarsa Budapest 1915
suresa- facebook poze vechi din Romania

64607469_1249096535260136_6915811727917449216_n.jpg


La descriere:
"În noaptea de 17 spre 18 iunie 1951 (Rusaliile Negre), zeci de mii de persoane din Banat au fost deportate în Câmpia Bărăganului, o zonă din partea de sud-est a României. "
 
  • Like
Reacții: ICRA
Electrificarea la CFR. Vagon platforma cu tamburi cu sarma (la baza un vagon german SSla DR), un fost vagon de posta/bagaje ex MAV cu platforma telescopica si un G.


Tractiune cu locomotiva CFR 150268
sursa foto-pagina facebook e-filatelia
CFR 150268 - e-filatelia.jpg