In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Foarte tare Felicitari autorilor si multumim Florin pentru anunt.
Debia astept aparitia cartii.Poate reusesti sa aflii si cand si unde va fi lansarea cartii,asta daca va fi una.
Deoarece tirajul va fi destul de mic, v-as sugera sa faceti precomenzi pentru numarul de exemplare dorit (lucrarea are circa 330 de pagini si cateva sute de fotografii si schite), la editura A.G.I.R. e-mail: [email protected] Referitor la lansare, va vom anunta din timp in cazul in care se va organiza asa ceva (noi nu prea avem talent la discursuri festiviste si cor de ...laudatori !!!)
Oricum, este o lucrare serioasa, la care au contribuit si alti pasionati feroviari si in care si modelistii feroviari vor gasi multe informatii interesante pentru activitatea lor.
"Se estimeaza ca lucrarea va aparea in cursul lunii iulie. In momentul
aparitiei, va vom transmite prin e-mail pretul de vanzare.
Cartea va fi difuzata prin Libraria A.G.I.R. si prin posta, cu plata
ramburs (la pretul cartii se adauga taxele postale)."
Tracţiunea feroviară pe Regionala Căi Ferate Iaşi: 125 de ani (1869-1994)
Autor: Gabriel Mărgineau, Ă Ĺžerban Lacriţeanu
Pret: 43.6 lei
Stoc: DA
Cartile pot fi achizitionate pe loc, cu plata in numerar, on-line folosind magazinul virtual sau pot fi comandate pe adresele de e-mail [email protected] sau [email protected]. Expedierea cartilor comandate (insotite de factura fiscala) se face prin posta, cu plata ramburs.
Persoana de contact: Mihaela-Alina Radu.
Ma vad "obligat" (in mod placut ) sa punctez cateva lucruri dupa ce am parcurs cartea.
Personal, asteptam cartea de ceva vreme si tot ce pot sa scriu dupa lecturare este ca merita in primul rand prin cantitatea imensa de informatie corecta continuta. Este o lucrare care puncteaza excelent fiecare moment al dezvoltarii caii ferate din Moldova si din Vechiul Regat in general si care surprinde placut prin multitudinea de schite ale cladirilor si statiilor de pe regionala Iasi (multe din ele sunt cladiri standard care sa gasesc si in Muntenia). Aceste schite sunt inspirationale si pentru modelistii care vor sa reproduca statii/depouri CFR pe propriile diorame.
Daca despre materialul rulant s-a mai scris si exista deja lucrari de referinta, in special cu privire la tractiunea cu abur, despre configuratia statiilor, despre cladirile anexe etc. nu exista prea multa informatie publica.
Aici insa gasiti informatii atat despre materialul rulant (evolutia lui cronografica este tratata succint si corect, fara devieri de natura subiectiva, personala) cat si despre evolutia statiilor, organizarea acestora, etc.
Nu in ultimul rand trebuie mentionat pretul decent al unei carti care, din pacate, este singura aparitie notabila in domeniu din acest an.
Personal multumesc celor doi domni pentru o lectura istorica si tehnica de o reala valoare.