Am un livret din 1979, deja multe trenuri nu mai erau remorcate cu aburoase.
Nu erau mari schimbari fata de 1977.
Apare Wiener Walzer
avind in compunere un BM pentru Stutgard
:lol: si un Dms pentru Viena iar Orient Expres spre Bucuresti circula prin Copsa Mica avind 8 minute pentru rebrusment in Sibiu.
In sudul tarii linia era de 120 km/h
Acceleratul Bucuresti Nord-Sibiu -Timisoara avea grupa de Sibiu si WR
pe valea Oltului viteza era 100, Sibiu retine un WLA care urmeaza a fi atasat la un personal, vara Deva-Constanta avea grupa de Bucuresti Baneasa care circula G direct in Grivita.Interesant nu? se evita rebrusmentul si timpul pierdut pina in Nord.
Galati - Iasi-Timisoara, este Iasi -Timisoara, iar Galati-Timisoara nu are grupa de Cluj Napoca
Personalele erau interesante, luau, lasau vagoane, era manevra nu gluma.
5 minute sa lase grupa in Golesti, 8 minute rebrusmentul in Pitesti, un personal aduce WLA de care am vorbit mai sus, altul are un vagon Rcf care in final ajunge la Craiova, la sibot mergeau 11 vagoane- armament nu gluma- iar alte trenuri aveau un Gas la siguranta in perioada perisabilelor(am prins vremurile cind si aici era un gas pe linia Nerau si Cenad pentru cei care veneau la piata iar alte perisabile pentru export se atasau la sigurata sau la semnalul personalelor)
Mai duceau la urma si automotoare etc
trenurile cursa muncitoresti
locomotiva circula in perioada de iarna la cererea personalului de locomotiva?? era vorba de alimentare pentru incalzire??apa in special?
si de la Teius 11 vagoane ajungeau la Cugir- o tempora
Apare Paulis Lunca, desi in 1975 la marfa e si o trasa la Stoeneasa
Motoarele circulau pe Valea Oltului in diverse combinatii iar trenul de Mirsa rebrusa in 8 minute
niste poze foarte proaste din pacate, in care se vede ca un tren de 5 vagoane, se cupleaza cu altul(formeaza intaritura
) iar mai apoi intaritura asta formeaza trenul de Oradea.
Banatul este al automotoarelor :lol:
Ajungem la Bmx, dar Boutari -Sarmisegetuza e inchisa
trenurile marfii pentru triaj, motorul de Ronat zis Ciontu si trenul de Coslariu
iarasi alambicatura de manevre de la Rogojelu dupa care apr si multe automotoare pe acolo
mixtele