Intaiul prototip de locomotiva diesel din Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Superba! Felicitari celor ce au restaurat-o si un imens multumesc din partea mea pentru dumnealor si pentru cei ce au adus vestea pe forum.
Arata minunat, mi-a incalzit sufletul vestea aceasta si imaginile cu locomotiva proaspat restaurata.
O singura intrebare am, vreau si eu sa o vad pe viu si sa-i fac niste poze, exista un program de vizitare al muzeului depou? As aprecia daca stie cineva un numar de telefon unde sa ma adresez sau un email daca exista si mi l-ati putea transmite sa iau legatura cu cei de la acest muzeu in vederea unei vizite.
Multumesc anticipat!
Bogdan
 
Chode a spus:
exista un program de vizitare al muzeului depou? As aprecia daca stie cineva un numar de telefon unde sa ma adresez sau un email daca exista si mi l-ati putea transmite sa iau legatura cu cei de la acest muzeu in vederea unei vizite.
Multumesc anticipat!
Bogdan

"Programul de vizitare" este cel normal al unei zile de lucru, preferabil 9 - 14. O solicitare la seful de tura sau seful de depou pentru a vizita locomotivele si, cam atat. Important este sa te anunti si sa nu intri in depou fara permisiunea sefului de depou sau a sefului de tura. Succes !
 
Cum spune si domnul Serban, se poate vizita, mai oricand depoul Dej. Ultima data cand am vizitat acum o luna depoul, locomotiva nu fusese inca restaurata si arata cam urat. Colectivul de acolo se pare ca n-a uitat-o si ma bucura mult acest lucru. Nu pot decat sa imi declar tot respectul pentru domnul Nan.

Legat de "lume", n-am intalnit niciodata de cate ori am fost, oameni care sa "latre" ca faci poze, nici chiar la locomotivele din exploatare, fiind cred ca in topul celor mai civilizate depouri. Doritorii de fotografii nu cred ca vor avea probleme acolo.
 
felicitari celor de acolo din depou pt atitudine

ar trebui trimisi nishte aradeni la specializare la ei
da sincer cu catapulta ar trebui trimishi sau cu-n shpitz in fund

ma refeream la unii angajatzi ai depoului Arad proprietari de mashini cu motoare disel :-x

scuze de out of topic
 
Ieri am fost si eu in depoul din Dej (Dej Triaj, cum este cunoscut in zona), si am vazut si eu locomotiva proaspat restaurata. Arata foarte bine. Ezitant, am facut doua poze cu telefonul mobil, desi eram insotit de un prieten care lucreaza acolo. Vizita nefiind programata din timp, nu aveam cu mine aparatul foto. Nu mai are rost sa le postez, a facut-o Florin (GAM3) inaintea mea.
Aduc si eu multumiri pe aceasta cale domnului Florin Nan, si intreb, daca stie cineva, de ce nu este si dansul membru al acestui forum? Sau este si nu stim noi? Cred ca ar putea prezenta aici multe informatii interesante din domeniul feroviar.
Legat de vizitarea depoului, din informatiile pe care le-am obtinut ieri de la cunostinta mea de acolo, se poate intra in depou fara probleme, cu conditia completarii unei "cereri", in care se specifica motivul, si anume FOTOGRAFIEREA (cam ce zicea si dl. Serban). Programul de lucru este pana la ora 15.
Daca nu ma insel, Clubul din Cluj programase in cursul anului trecut o excursie la Dej, dar a fost amanata din motive obiective. Asteptam reprogramarea, sa ii insotim si noi, ORGANIZAT :)
Cu stima,
 
buna,

sorgard, nu mai are cum sa fie functionala intrucat lipsesc multe piese mecanice unicat care nu ar putea fi facute nici la mama ei in Elvetia, avand in vedere ca fabrica constructoare acum vinde... rochii de dama si jucarii fabricate in China! :(

Florin Nan are tot respectul meu, el si echipa sa de la Dej chiar fac treaba buna. Sper numai sa fie lasati in liniste sa-si adiminstreze patrimoniul si sa nu apara acei latragii si guduraii din jurul lor de la Bucuresti care sa faca trei conferinte de presa si apoi sa plece cu obiectele restaurate unde vor dori creierii lor afumati...
 
:aplauze: :aplauze: spor in continuare si la cat mai multe exemplare salvate si restaurate!!...pe cand un model la HO :fluierat:
 
Felicitari OAMENILOR de la depoul Dej, care ingrijesc o particica din Istoria Romaniei!
 
Prima data am crezut ca e virtuala locomotiva, dar m`am inselat!

As dori sa`i fac o vizita si eu, fiind relativ aproape de mine, intr`o zi am terminat cu totul. As vrea sa stiu insa doua lucruri:

- cui trebuie sa ma adresez pentru a obtine un acord de fotografiere ?
- cum se ajunge la locomotiva ? Ma refer la un fel de adresa sau indicatii, cum se ajunge din drumul principal, sau in raport cu gara..

Multumesc si felicitari celor care au restaurat`o !
 
Salut !

Cum intri in depou, in fata sunt liniile. Trebuie sa mergi in partea stanga pe o alee ( in directia Deda cum ar veni ).

Ca sa vizitezi depoul te poti adresa sefului de tura de acolo, sau altui cadru superior din depou. Pe acestia ii gasesti in cladirea turei care este in sens contrar aleii pe care ajungi la DA-001, adica, cum intri pe poarta depoului faci dreapta (o alee flancata de gard viu ).

Spor la pozat ;)
 
Mi-am amintit ca avem o poza la prezentarea trenului http://trains-worldexpresses.com/200/200.htm]Orient Express cu acea locomotiva(ma rog, o parte din ea)
http://trains-worldexpresses.com/200/207-18m.JPG
Descrierea: Express 201 Bucharest - Budapest, successor of the Arlberg-Orient-Express, with the Romanian 2-8-4 type 142.076 after arrival at Brasov (the old "Staatsbahnhof" Kronstadt), where the Henschel-Sulzer prewar twin diesel (in the background) took over, a rare photo from 1961 (Arnold Muell)
Inteleg ca pana la Brasov 241.001-002 a remorcat trenul iar de acolo 142076 :D
 
Srazvi, nu ai dreptul sa publici aici o poza preluata de pe alt forum care nu iti apartine; in consecinta, ti-am editat mesajul pentru a respecta copyright-ul autorului (link in loc de poza).

multumesc pentru intelegere.
 
Ma intreb si eu, daca ne-am duna cu totii intr-un ONG si sa stringem bani la cati oameni intra pe forumul asta, oare nu am putea primi in custodie ceasta locomotiva sa o protejam noi? Putem lansa si o campanie media ceva. E o idee...
 
@EA060 Uite aici un exemplu de ONG pe specific mijloace de transport
http://www.transira.ro/ ei au un exemplar de troleibuz din donatii
http://www.transira.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=111&Itemid=148
dar alta locomotiva cred ca se poate, dar modelul de care zici nu cred.Oricum ideea e buna, dar o sa reconditionezi alta napastuita.
Citeste si aici http://tramclub.org/viewtopic.php?t=1178
 
De astia de la transira stiu de mult. Bravo lor. De acolo mi-a venit ideea. De asta zic, poate am reusi si noi ceva de genul asta. Nu conteaza ce locomotiva. Stiu ca sint multe varza, si mai trist e cu vagoanele moderne de calatori din epoca IV -V mai ales, sa nu spun de alea mai vechi... Ar trebui facut ceva. Crezi ca nu putem stringe bani macar de 2 ori pe an sa platim la CFR preul cate unui vagon sau locomotive la fier vechi? Si daca o facem oficial... Zic si eu. Doar sa avem cateva linii la dispozitie. Trebuie gasita o solutie. Sper...
 
Cred c㒠partea mai nasoal㒠e ce faci cu locomotiva dup㒠ce o obţii.

Apropo de troleul de la Transira... din lips㒠de alternative a fost garat în depoul Tursibului din Sibiu. Bă’ieţii au furat urgent scaunele, o parte din geamuri, bordul, contactorii, captatoarele şi chiar diverse componente de la motor (urmeaza rotorul bobinat in cupru pur, numai bun de dat la fier vechi) :( Tare imi e ca o sa-l caseze (desi... NU le apartine) pana facem noi ceva.
 
Pai putem rezolva si altfel. Dintre pasinati, cei care stau la curte si au spatiu, dac gasim bani de transport, poate gazdui cate ceva, pina vin vremuri mai bune. Tot e ceva, nu dispar, nu sint jefuite. Eu am ceva curte, as putea gazdui ceva, dar nu multe, ca nu am atata spatiu. Dau un exemplu. Stiu cazul troleibuzului ala si e trist... Ar fi putut sa-l ia careva pe "acasa" o perioada. Asa nu se mai pierdea. E si asta o solutie. Nu stiu, dar trebuie facut ceva. Altfel, ramanem fara istorie.