Intaiul prototip de locomotiva diesel din Romania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
toti au admirat-o, au deplans starea si au urlat cand s-a taiat... insa desi era de vanzare ca fier vechi, n-a sarit nimeni cu pusculita... :twisted:

Horia, salariul mediu in Romania nu e ca cel din Franţa.

Ajungem iar㒺i la bani... c㒠voinţ㒠ar fi, exponate din care s㒠alegi sunt şi ele (încă’). Iar o ,,acţiune" precum cea de la Sf. Gheorghe sau de pe linia Sibiu-Agnita nu implic㒠doar voinţă’, pricepere şi materiale. Implic㒠drum pân㒠acolo (din Bucureşti pân㒠în Sibiu se fac 5 ore cu autocarul şi vreo 9 cu trenul), implic㒠cazare acolo... iar drumul şi cazarea îţi scot mai mulţi bani din buzunar decât materialele.
De aia la Sibiu-Agnita muncesc în general oameni din Sibiu, la Sf. Gheorghe majoritatea celor care au dat o mân㒠de ajutor la restaurarea locomotivei au fost din Braşov sau Sf. Gheorghe or au fost gă’zduiţi de aceştia din urmă’.

Sunt convins că’, dac㒠posibilită’ţile financiare are celor care scriu aici ar fi altele, s-ar aduna mai mulţi la asemenea acţiuni.
 
buna Dragos,

te contrazic pe mai multe puncte...
Horia, salariul mediu in Romania nu e ca cel din Franţa.

este irelevant, actiunea era cunoscuta, ca si pretul fierului vechi... vorbim de mai putin de 5000 de euro pentru o locomotiva care era completa.

De aia la Sibiu-Agnita muncesc în general oameni din Sibiu, la Sf. Gheorghe majoritatea celor care au dat o mân㒠de ajutor la restaurarea locomotivei au fost din Braşov sau Sf. Gheorghe or au fost gă’zduiţi de aceştia din urmă’.

Serban si catalin au venit din Bucuresti, Florin (Gam3) din Iasi, cazare la fata locului nu a fost... doar vointa.

in alta ordine de idei, te cauta cineva din Franta pentru informatii... pe net :)
 
Cautad aiurea pe intenet am dat de urmatorul anunt:
PUBLICATIE DE VANZARE

,,Societatea comercial㒠BRAFOR S.A.Braşov, prin lichidator CONTEXPERT S.P.R.L. Bacă’u, anunţ㒠scoaterea la vînzare pe data de 24 aprilie 2009 ora 10, la sediul societă’ţii BRAFOR S.A.din localitatea Braşov,str.Apollonia Hirscher nr.5, a 7 locomotive cu aburi clasate la categoria "Tezaur":

2 (două’) locomotive cu aburi, ecartament normal, seriile:
N2-302 din 1906 la preţul de 57.656 euro

N3-404 din 1909 la preţul de 64.062 euro

5 (cinci) locomotive cu aburi, ecartament îngust,seriile:
764-405 din 1984 la preţul de 40.416 euro

764-001 din 1984 la preţul de 53.753 euro

764-369 din 1951 la preţul de 34.198 euro

764-455 din 1955 la preţul de 41.452 euro

763-247 din 1916 la preţul de 64.502 euro

Participanţii la licitaţie trebuie s㒠îndeplineasc㒠urmă’toarele condiţii:

S㒠nu aibe debite neachitate faţ㒠de societatea în lichidare BRAFOR S.A.Braşov
S㒠achite caietul de sarcini,taxa de participare la licitaţie şi garanţia de participare cu o zi înainte de desf㒺urarea licitaţiei
S㒠prezinte documente de identificare (copie şi original)

Locomotiva N3(Boldita) este locomotiva expusa in gara SF.Gheorghe :(
 
In sfarsit ajungem unde trebuie(scuze de suparare Florin, dar pana la urma a meritat), adica persoane avizate vin cu argumente reale(iar cei care se bateau cu pumnu in piept ca fac si dreg(cumpara locomotiva si o care la ei in curte, ba mai si circula cu ea) acum se bat cu pumnu in piept ca au parasit discutia, tipic, nu?).

Foarte bun mesajul George, chiar ma tenta sa scriu asa ceva, ma bucur ca ai dat-o mai bine decat mine(oricum,sigur cei cu batutul cu pumnul in piept nu au avut rabdare sa citeasca iar cei cu picioarele pe pamant deja stiau, din nou tipic).

Horia, sa stii ca pana la urma tot de bani e vorba, oamenii de care zici tu sunt super pasionati si fac niste sacrificii mari, nu poti cere oricui sa pozeze in nebunul familiei sau firmei si sa se certe cu prietena(daca are), doar ca sa faca munca lui Sisif doar pentru castiguri emotionale.
 
Aburoasele de la Brasov, nu se vand ca fier vechi. Daca facem toti cheta e posibil sa nu putem lua nici macar una... Cine stie cine o sa le ia.