Buna Radu, multumim. Discutam dimineata cu Gam3 telefonic si amandoi am cazut de acord ca subiectul e fascinand prin diversitate. Nu erau ele mari inventii tehnice dar sunt istoria noastra si au circulat prin toata Romania Mare putand sa fie incadrate (ca model) in multe dintre garile noastre intr-un peisaj feroviar post 1935 si pana tarziu in anii 60-70...
Bizareria este automotorul salon 86135, o ciudatenie unica provenita dintr-un vagon motorizat dar cu o caroserie aerodinamica cu 4 geamuri la capat ( au existat asa 3 caroserii de 750...) si cu o compartimentare unica. Nu stiu mare lucru despre el, am vazut doar o poza la un prieten. Personal nu cred ca la data pozei mai avea ceva din vechiul vagon 86.135 (vezi si alte automotoare care apar ca fiind foste 86xxx-87xxx dar care nu par sa mai aibe nimic din vechile vagoane, problema inca discutata printre pasionati) Era tot un fel de 77 "aerodinamic" folosit pe raza regionalei Cluj.
Bizareria este automotorul salon 86135, o ciudatenie unica provenita dintr-un vagon motorizat dar cu o caroserie aerodinamica cu 4 geamuri la capat ( au existat asa 3 caroserii de 750...) si cu o compartimentare unica. Nu stiu mare lucru despre el, am vazut doar o poza la un prieten. Personal nu cred ca la data pozei mai avea ceva din vechiul vagon 86.135 (vezi si alte automotoare care apar ca fiind foste 86xxx-87xxx dar care nu par sa mai aibe nimic din vechile vagoane, problema inca discutata printre pasionati) Era tot un fel de 77 "aerodinamic" folosit pe raza regionalei Cluj.