Problema 1935

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sunt doua surse importante de informatie despre tramvaiul cu abur brasovean:

1. Un numar special Tren Magazin de acum vreo doua decenii. Este disponibil pe internet si am mai pus link-ul pe forum. Din pacate acum, de pe telefon nu reusesc sa-l gasesc insa revin cand ajung la un calculator, daca nu-l gasesti tu pana atunci.

2. Capitolul din ITF dedicat, informatie sintetica si schite ale locomotivelor "dulap"...

Evident, mai sunt si imaginile lui Prager, diverse memorii si referiri pe internet...
 
ICRA a spus:
Legat de tranvai este documentat pe undeva?
În ce sens documentat? Cărţi există despre tramvai (cele amintite, capitolul din Istoria tracţiunii..., cărţile lui Radu Bellu) şi cu puţin noroc o să apară în curând şi monografia sa bogat ilustrată.
 
AlexD a spus:
În ce sens documentat? Cărţi există despre tramvai (cele amintite, capitolul din Istoria tracţiunii..., cărţile lui Radu Bellu) şi cu puţin noroc o să apară în curând şi monografia sa bogat ilustrată.
Desen tehnic, companie producătoare.
 
Apare in Istoria Tractiunii... Vagoanele sunt tipice Weitzer Arad
 
Pana una alta, asa aratau:

d9did5hdb886t047r.jpg
 
AlexD a spus:
cu puţin noroc o să apară în curând şi monografia sa bogat ilustrată.

asta e o veste buna ! Cand apare te rog sa nu uit sa postezi un anunt, sunt interesat de o lucrare despre aceasta linie.

ICRA:

http://www.trennet.ro/products/gallery/file122.pdf

Nu stiu ce intelegi prin locomotiva din Berna...Aceste locomotive au fost construite pentru linii de tramvai, se numesc si locomotive "dulap" (din motive evidente). Le-am mai gasit si sub numele de locomotive cu abur pentru tren urban... Cele de la Brasov au avut si inca mai au "surioare" prin alte tari care le-au pastrat in patrimoniul muzeal.