Locomotive CFR in imagini de epoca

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Here is a post with photos from the year 1985.
Iată un post cu fotografii din anul 1985.
Hier ist ein Beitrag mit Fotos aus dem Jahre 1985.
https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8326997
 
Locomotive cu abur in 1986:
Oradea: 230.017 ;234, 501, 509
50.211
50.1005
Ghilvaci: 764.051,052,054,056
Satu Mare: 230.008, 081, 088, 122, 133, 289
50.321, 331, 375, 558, 573
50.1007, 1010
Shiget: 230. O45, 054, 153, 798, 231, 514
150.1062
Viseu de Jos: 15O.003, 030, 033, 062, 064, 080, 088, 095, 106,161, 162, 167, 774, 208, 218, 228
Vigeu de Sus: 764.313,764-469
Campulung: 150.1033, 1078, 1097, 1105, 1123, 124
50.517, 580
Simeria: 230.032,150,192
50.133, 187, 191, 358, 364, 382, 575, 579, 509
Arad: 230.173
50.192,329,367,505
sursa- LokReport
 
Garnitura de tren surprinsa de bombardament, in timpul celui de-al doilea razboi mondial.
28132

sursa arhiva agerpres
 
39718174840_3d3e8b65a2_o.jpg
1971 fotograf: Richard K Evans fotografia este de vânzare pe siteul din watermark.
40814511764_c0efb52e70_o.jpg
1971 la Timișoara, aceeași sursă ca mai sus.
 
Absolut normal, poza e luata dupa bombardamentele din vara lui 1944. Inchiderea marchizelor s-a facut dupa razboi. Cele mai multe inscrisuri de inchidere a marchizelor eu le-am gasit in 1955.... Tot in urma refacerilor din anii '50 s-au standardizat si locomotivele seriei 230 renuntandu-se la ecrane de fum, distributie Lenz si alte particularitati ale unor plaje de numere....
 
Locomotiva 707 in anul 1960
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reacții: sesamcave și ICRA
Nu stiu daca se incadreaza aici, dar am gasit ceva interesant. Scormonind prin Vol. 2 al Istoriei Tractiunii, am dat de o macheta 1:5 (zice-se) a clasei 50, construita in '39 de UDR pentru o suma frumusica, ce, dupa ce a trecut prin bombardentul complexului feroviar si implicit muzeului, a ajuns prin anii 50 cadou pentru "tatucul Ioska". Cumva, povestea din Vol 2 se incheia in Belarus, la Univ. Se Transporturi din Gomel, dar fara alte dovezi sau fotografii.
Scormonid-ul pe Goagal, iata ce se afla on holul antenumitei Universitati (bineinteles, cropuita de pe site-ul acesteia).Screenshot_20231119-182627-443.png