Cum un bun si drag prieten lucreaza la planurile acestei cladiri am deschis un subiect unde voi posta cateva ilustrate cu aceasta cladire disparuta in 2001. Tocmai pentru ca obiectivul nu mai exista, el fiind inlocuit de o alta constructie, nu voi posta la "gari in Romania" ci la istorie feroviara.
Ilustratele fac parte din colectia personala Sorin Tudose (www.focsaniulvechi.ro) si a subsemnatului.
Istoria acestei cladiri o gasiti aici: http://www.railwayfan.ro/liniavinului/html/___gara_focsani.html
informatiile din link sunt la nivelul anului 2004. Intre timp s-au mai strans multe dar timp de pus pe internet...mai vedem cand.
Am incercat sa le sortez in functie de data cliseului original (nu a reeditarii):
aprox 1900:
1917, inceputul ocupatiei germane:
1917 primavara, dupa ocuparea de catre germani, imagine dintr-un avion:
1917, vedere dinpre oras:
1918, dupa montarea indicatoarelor mari cu numele statiilor. Tot in timpul ocupatiei germane:
1918, vedere dinpre oras:
1918, personalul german al statiei si masina de manevra, un T9.3 (cine stie, poate chiar 7311):
incinta statiei 1918, tren de etape remorcat de unul din cele 4 G8-uri CFR originale !
incinta statiei, demobilizarea, 1918:
anii '30:
1977, dupa concolidarile din 1944 si 1965:
Ilustratele fac parte din colectia personala Sorin Tudose (www.focsaniulvechi.ro) si a subsemnatului.
Istoria acestei cladiri o gasiti aici: http://www.railwayfan.ro/liniavinului/html/___gara_focsani.html
informatiile din link sunt la nivelul anului 2004. Intre timp s-au mai strans multe dar timp de pus pe internet...mai vedem cand.
Am incercat sa le sortez in functie de data cliseului original (nu a reeditarii):
aprox 1900:
1917, inceputul ocupatiei germane:
1917 primavara, dupa ocuparea de catre germani, imagine dintr-un avion:
1917, vedere dinpre oras:
1918, dupa montarea indicatoarelor mari cu numele statiilor. Tot in timpul ocupatiei germane:
1918, vedere dinpre oras:
1918, personalul german al statiei si masina de manevra, un T9.3 (cine stie, poate chiar 7311):
incinta statiei 1918, tren de etape remorcat de unul din cele 4 G8-uri CFR originale !
incinta statiei, demobilizarea, 1918:
anii '30:
1977, dupa concolidarile din 1944 si 1965: