Accidente la bariera

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
altu'

http://www.adevarul.ro/locale/alexandria/Alexandria-_TRAGIC-_Accident_feroviar_in_Teleorman_0_416358774.html
 
Daca era vorba de un cocalar cu biemveu ziceam ca e pur si simplu selectie naturala, dar deja la o varsta nu poti zice ca neatentia se plateste din pacate, ca nu cred ca la varsta asta era asa de nebun incat sa treaca desi stia ca vine trenul. Pacat ...
Sunt curios daca trecerea era in vreun fel semnalizata, si am o vaga impresie ca nu avea nici bariera si nici macar lumini ...
 
Cauzele accidentelor sint cunoscute, atunci de ce nu sint evitate?

1.pe unii nu ii duce capul, cred ca masina e mai puternica
2. unii cred ca automotoarele n-au suficienta forta, mai ales in zonele unde n-au fost obisnuiti sa le vada pe linie
3. poate ca unii au auzit ca a scazut viteza la CFR si cred ca reusesc sa treaca???? :D :D :D
4. altii cred ca nu mai circula trenuri? :D :D
 
Acea intersectie de la Zimbreasca nu are nici bariera, nici semnale luminoase, doar crucea sfantului Andrei. De altfel pe toata linia nu exista semnale luminoase decat la Rosiori si Costesti. Particular, acea trecere este la un drum judetean nestfaltat, iar calea ferata este in curba.
 
Deci toate ingredientele pentru o tragedie de mare succes.
Si desi chefereul merge mai rau decat o dacie din 80, uite ca totusi trenul ramane tren. Nu ma astept sa aiba bani cefereul sa puna macar niste lumini clipitoare la trecerea de nivel, sau de fapt cred ca administratorul drumului ar trebui sa faca asta, dar cum e drum judetean inseamna ca probabil primaria locala are treaba cu el, deci si mai cutzu bani.
Deci pana la urma ramanem la mila mecanicului de tren care poate o da o goara in curba, daca nu ii e lene. Traim in rromania si asta ne ocupa tot timpul.
 
Altul

http://www.adevarul.ro/locale/botosani/Botosani-_Accident_feroviar_la_Catamarasti-_Un_microbuz_in_care_erau_cinci_oameni_a_fost_facut_zob_de_rapidul_Botosani_-_Bucuresti_0_416958717.html
 
Revin la parerea ca aceste nu sunt stiri de importanta pentru noi. S-a mai discutat despre acest aspect.
Dar daca va plac, face un forum/subforum pe o alta adresa unde trecem: tampitii-care-se-arunca-sub-tren.ro/com/org/
Din fericire penrtu tren, nu trenul o ia pe langa sine si loveste (sau ceva foarte rar asemena fapt) ci berbecii se cred mai tari. S-o fi uitat multi la Superman cand sare prin fata trenului.
 
Bine macar ca la asta nu au fost victime, si iarasi am impresia ca a fost vorba de trecere de nivel nesemnalizata. Radeam eu cand am vazut reclama aia cu prioritatea si blonda sau ce era intreba nevinovata despre tren: si lu asta tre' sa-i dau prioritate ? Radeam eu, dar uite ca viata bate filmul si nu mai e deloc de ras ...
 
Legislaţia rutier㒠spune clar c㒠la crucea Sfântului Andrei sau la trecerile la nivel semnalizate cu lumini trebuie s㒠OPREÅžTI în locul cu cea mai bun㒠vizibilitate, fă’r㒠a dep㒺i indicatoarele şi s㒠te asiguri din ambele direcţii dac㒠se apropie un vehicul feroviar, chiar dac㒠LUMINILE DE AVERTIZARE îţi permit trecere. în plus, aceste treceri la nivel sunt, în majoritatea cazurilor, semnalizate şi cu indicatorul STOP. Acuma... înţeleg c㒠unii îşi iau permisul pe şpagă’... iar ce se întâmpl㒠se numeşte selecţie naturală’. Cât de prost (s㒠nu zic f. la cap) s㒠te crezi mai tare decât trenul?!
 
Din cate stiu la cele cu lumina de avertizare, daca in momentul respectiv ai lumina alba intermitenta trebuie doar sa reduci viteza. Si binenteles in ambele cazuri de asiguri, te asiguri, si iar te asiguri, nu treci ca vita. Problema e pe drumurile judetene unde nu exista lumini de avertizare si pe caile ferate unde trece cate un tren pe saptamana, si s-a obisnuit lumea sa treaca fara sa se prea mai uite (ca deh, obisnuinta e a doua natura). Dar uite ca uneori unii nu au noroc.
 
Parc㒠scria în carte c㒠şi dac㒠sunt lumini albe, tot trebuie s㒠opreşti. Practic, doar la trecerile cu barier㒠reduci viteza şi te asiguri din mers. în fine... ideea e c㒠atunci când e doar cruce pusa acolo, e pusa cu un scop, deci TREBUIE sa opresti.
 
Sa intru si eu in polemica. Am mai scris pe undeva....

In iul 2008 ma duceam catre Venus, de la Tulcea, cu familia la o conferinta.

Mergand dinspre Mihai Viteazul spre Tariverde, este o trecere la nivel cu crucea Sf. Andrei, de pe linia 802 - Medgia - Tulcea

In acelasi sens cu mine, circula un convoi de 5-6 camionae, din care am inceput sa-l depasesc pe ultimul. Aceasta cu aprox 500-600 m inainte de trecerea la nivel. Io, ca soferul binecrescut, am oprit la Cruce, chit ca vizibiliatea era de ordinul kilometrilor in stanga si dreapta, deoarece drumul era in panta, iar linia CF vine dinspre Tariverde, traverseaza perpendicula soseau si merge in aliniament inca 2-3 km. Deci, puteai trece pe acolo fara sa nici un stop la trecerea de nivel, deoarece aveai buna vizibilitate.
Io ca io, am oprit, dar camionagiul, care pesemne avea statie si comunica cu ceilalti camionagii, stia ca nu este politie in trafic, si da-i sa sune. Noroc ca l-am oprit eu la trecerea de nivel.
E drept ca masina nu a fost asa de fericita, dar senzatia de teleportare a fost fantastica. Intr-o fractiune de secunda am trecut linia ferata si m-am trezit la 10-15 m de pasaj. Noroc ca ghezasul dormea, ca altfel senzatia era super.
Soferul a ramas fara permis si mi-a platit reparatia, si dupa 3 luni iarasi e pe drumurile publice.

Asa ca amu, e bine sau nu ca am oprit la trecerea de nivel ? :)


Fotografii:

Locul evenimentului:



Masina dupa impact. Mentionez ca pe bancheta din spate, in spatele meu era un copil de 3 ani care dormea, si va dati seama de ce trezire brusca a avut parte. Ocupantii masinii mici, adica familia mea si cu mine n-am patit nimic.



Locul impactului, inainte de trecere de nivel. Se observa, ca pe langa cruce Sf. Andrei, mai sunt cruci. Oala aia mare neagra, este oala de la farul camionului. Poza a fost facuta dupa ce ne-am intors de la politie



O poza din care se poate vedea mai clar distanta de la locul impactului, pana la linie.

 
interesantul a spus:
...Asa ca amu, e bine sau nu ca am oprit la trecerea de nivel ? :)

inchipuie-ti ce ti se putea intampla,tie si familiei tale,in caz ca nu opreai si venea trenul...


subscriu la cele scrise de Dr 2005...
 
Dr2005 a spus:
Legislaţia rutier㒠spune clar c㒠la crucea Sfântului Andrei sau la trecerile la nivel semnalizate cu lumini trebuie s㒠OPREÅžTI în locul cu cea mai bun㒠vizibilitate, fă’r㒠a dep㒺i indicatoarele şi s㒠te asiguri din ambele direcţii dac㒠se apropie un vehicul feroviar, chiar dac㒠LUMINILE DE AVERTIZARE îţi permit trecere. în plus, aceste treceri la nivel sunt, în majoritatea cazurilor, semnalizate şi cu indicatorul STOP. Acuma... înţeleg c㒠unii îşi iau permisul pe şpagă’... iar ce se întâmpl㒠se numeşte selecţie naturală’. Cât de prost (s㒠nu zic f. la cap) s㒠te crezi mai tare decât trenul?!

Absolut,
nu exista nici o scuza/explicatie,
frate daca nu ai posibilitatea sa vezi daca vine tren sau nu, nu treci, te dai jos si te uiti.
Va spun sincer ca nu am nici un fel de mila atunci cand doar soferul o pateste, daca scapa sansele sa omoare pe altcineva il alta parte raman mari.
 
"In acelasi sens cu mine, circula un convoi de 5-6 camionae, din care am inceput sa-l depasesc pe ultimul."

Daca depasesti coloane de masini nu e bine! :-? si nici sanatos!
 
Florinn a spus:
Dr2005 a spus:
Legislaţia rutier㒠spune clar c㒠la crucea Sfântului Andrei sau la trecerile la nivel semnalizate cu lumini trebuie s㒠OPREÅžTI în locul cu cea mai bun㒠vizibilitate, fă’r㒠a dep㒺i indicatoarele şi s㒠te asiguri din ambele direcţii dac㒠se apropie un vehicul feroviar, chiar dac㒠LUMINILE DE AVERTIZARE îţi permit trecere. în plus, aceste treceri la nivel sunt, în majoritatea cazurilor, semnalizate şi cu indicatorul STOP. Acuma... înţeleg c㒠unii îşi iau permisul pe şpagă’... iar ce se întâmpl㒠se numeşte selecţie naturală’. Cât de prost (s㒠nu zic f. la cap) s㒠te crezi mai tare decât trenul?!

Absolut,
nu exista nici o scuza/explicatie,
frate daca nu ai posibilitatea sa vezi daca vine tren sau nu, nu treci, te dai jos si te uiti.
Va spun sincer ca nu am nici un fel de mila atunci cand doar soferul o pateste, daca scapa sansele sa omoare pe altcineva il alta parte raman mari.


eu trec aproape zilnic pasajul la nivel de la taietura turcului ( cluj napoca ) si inca nu am vazut pe nimeni sa se opreasca cat timp becul alb clipeste. daca bine tin minte acolo e asa: semn "stop" + cruce Andrei + bariera + lumini rosii+ bec alb. Si ca o noutate, s/a instalat camera de supraveghere trafic... deci ?

A, si inca o chestie : bariera coboara odata cu inceperea semnalizarii becurilor, am vazut cazuri in care masina a fost prinsa sub bariera chiar daca nu a "trecut pe rosu"
 
d0ru_b a spus:
A, si inca o chestie : bariera coboara odata cu inceperea semnalizarii becurilor, am vazut cazuri in care masina a fost prinsa sub bariera chiar daca nu a "trecut pe rosu"

Tocmai de acesta s-au introdus semibariere automate, si nu bariere automate. Au fost cazuri, cand un autoturism a fost prins intre bariere. Noroc ca acarul, are bariera in raza vizuala, si vede daca a prins vre-un vehicol.
Dar la semibariere, ai libera iesirea.
Sau daca esti cocalar (generic, fara atac la persoana :) ), faci precum se facea acum 10 ani la Branseti, la iesirea din Bucuresti spre Constanta. Atunci se facea slalom printre semibariere, deoarece stateau coboratea cam un ceas. Si acolo se gasea materie prima pentru morga din belsug.
 
Oricum, si barierele alea functioneaza total praf (sau cel putin ce am vazut eu). Mi se pare o lipsa totala de bun simt sa stai ca prostu vreun sfert de ora dupa trenu lu peste. Si nu vorbesc de un personal care se taraie ca vai de mama lui, ci de un accelerat/rapid sau ce o fi fost. Hai 5 minute mai inteleg ca sa mai treaca vreo 3 bizoni, sa mai elibereze eventual linia inca vreunul ramas pe sine, dar totusi de la 5 minute la 15 minute e o diferenta mare. Poate de aia mai trec si bizonii nostri cocalari, ca stiu ca trenul vine dupa cine stie cat timp.
Si cel mai mult ma enervez la obor cand dupa ce stau vreo 5-10 minute la bariera si zic mersi ca mai vad si eu un tren ceva, ma trezesc ca trece o porcarie de locomotiva de manevra, de nici macar sa-mi ticneasca bariera :D.
Daca stationarea la bariera ar fi mai de bun simt eu unul sunt mai nou din cei care se bucura ca mai prind o bariera, ca vorba aia, scara 1:1 e si ea foarte interesanta :p.
 
Daca bine retin, in instructie, scrie ca bariera se coboara cu 5 minute inainte de trecerea trenului. 5 minute este un timp suficient pentru a opri un tren in caz de necesitate.
Cand stai cate o ora la Branesti era faptul ca circulatia pe M800, mai ales vara era/este frecventa. Intr-o ora de stat treceau cel putin 15 garnituri intr-un sens sau altul.
Dar crucile, barierele si semnul STOP sunt pentru oprire.