Tricicleta?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Tare masina! aia e pentru mers gratis pe infrastructura CFR, unde n-ai sanse sa dai peste un ICE :D 3

Viitorul suna bine...
 
pare sa fie destul de greoaie... buna de antrenat pentru tras la rame... e prototip sau e functionala?
 
Salu Dane,
E o mica drezina construita in depouri pentru inspectia liniilor. E sora cu " unicatul mondial produs in Statele Unite" care exista in expozitia permanenta din vechea gara regala din Sinaia. Sper ca intelegi motivul ghilimelelor...

Un exemplar identic am vazut la Dej si parca si altundeva, dar imi scapa acum.
Felicita-ti cunoscutul pentru obiectul al carui proprietar este si roaga-l, macar el, sa aiba grija si de bucatica asta de tehnica feroviara , macar pana se vor gasi si la noi oameni care sa respecte si aceste artefacte aparent lipsite de valoare.
 
Interesante imagini si bravo celui care a pastrat asa ceva.
Aceasta drezina de CF nu este un prototip. Au fost mai multe astfel de drezine construite. Ele serveau la transportul ,,organului L" in lungul caii pentru revizia acesteia. Pe vremuri, acesti oameni care inspectau linia se deplasau cu asa ceva. In alte tari se folosesc drezine cu motor de diferite tipuri. Azi, la noi, ,, organul L" se deplaseaza pe jos pe linie in baza unui grafic de revizii la calea de rulare. Acest grafic tine seama de calendar, dar si de starea vremii pentru ca in cazul unor inundatii sau zapezi abundente (de exemplu) trebuie verificata linia si intre reviziile planificate.
Aceste drezine au fost date in dotarea districtelor de linii si, in mare parte, au fost executate in sectiile de intretinere mecanizate ale caii, pe vremuri. Aceste vehicule se incadreaza din punct de vedere instructional la ,,vehicule care se pot ridica de pe cale cu bratele".
O astfel de drezina se gaseste expusa si in Muzeul CFR, pentru cei ce vor sa il viziteze.
Domnul care a facut precizarea ca aceste drezine au fost construite in depouri pentru inspectia liniilor, este destul de departe de adevar, din pacate. Spun asta pentru ca am lucrat in depou si niciodata nu a fost vorba despre asa ceva. Daca as fi spus o asemenea prostie in depou cu siguranta as fi creat o stare de ilaritate generala din care as fi iesit zambind amar.
In afara acestui aspect trebuie sa intelegem ca un depou se ocupa de vehicule motoare (locomotive, automotoare, etc) si nu de vehicule pentru intretinerea si verificarea caii de rulare. Aceste probleme revin celor de la ramura ,,Linii" (adica prescurtat ,,L"). Depourile nu repara niciodata linii ci doar intretin si repara locomotive si/sau automotoare care circula pe linii. Cum ar putea un depou sa repare utilaje de cale sau drezine ? Atunci sectiile de intretinere a utilajelor de cale cu se mai ocupa ? (azi aceste sectii mai numesc si SIMC, IMCF, etc).
Daca totusi cineva ar fi vazut o astfel de drezina pe liniile vreunui depou atunci cu siguranta aceasta drezina a adus personalul care se ocupa de revizia sau intretinerea liniilor din depou. Spun asta pentru ca intretinerea liniilor din depouri nu este in sarcina depourilor pentru ca nu au personal de specialitate. Pentru aceste lucrari, se fac adrese regionalelor CF care, in baza unor contracte, trimit firme sau pe cei de la CFR SA sa execute lucrarile.
Cred ca inainte de a face afirmatii, e bine sa ne mai documentam putin sa nu mai aruncam petarde ...
 
Mai e unicatul mondial produs in Statele Unite si in Aradu Nou in magazie si in Barzava proaspat vopsit galben :D
 
Domnule @cristi_m, dupa discutiile avute in contradictoriu cu dvs. si la alte subiecte de pe acest forum (cum ar fi de exemplu cel legat de modelul locomotivelor 060 DA), inteleg si mi se pare explicabil de ce admirati si cititi cu interes aceste mesaje.
Va doresc succes si informati-va in continuare.

@srazvi, intr-adevar mai sunt cateva astfel de drezine prin tara, pastrate, spre lauda celor ce le-au conservat.
 
Pana la urma nu e nimic grav sa multumesti cuiva si nu stiu daca trebuie cumva pus la zid. Multumesc lui, multumesc celor care au alocat putin din timpul lor sa citeasca ce am mai scriu si eu pe la diverse posturi si ma bucur sincer daca le-a fost de folos cu ceva.
O sa incetez din acest moment sa mai poluez forumul cu "petardele" si "prostiile" din posturile mele.
 
Ce mi se pare de-a dreptul fascinant este faptul ca vehiculele cu pedale, care la noi trec drept piese de muzeu sau care zac cine stie pe unde, in tari precum Norvegia pot fi inchiriate de oricine pentru o plimbare zdravana de minimum 2 ore pe calea ferata, prin fortele proprii! Believe your eyes, Mrs. Udrea ;) : http://www.visitnorway.com/en/Product/?pid=30770

Hmmm, chiar ajung sa ma intreb cum o fi sa mergi pe asa ceva? O fi bine sa-ti fluturi pantofii in vant ca nenea din filmuletul urmator ? :
http://youtu.be/5-OtilY6--M :confused:
 
catalin a spus:
Salu Dane,
E o mica drezina construita in depouri pentru inspectia liniilor. E sora cu " unicatul mondial produs in Statele Unite" care exista in expozitia permanenta din vechea gara regala din Sinaia. Sper ca intelegi motivul ghilimelelor...

Un exemplar identic am vazut la Dej si parca si altundeva, dar imi scapa acum.
Felicita-ti cunoscutul pentru obiectul al carui proprietar este si roaga-l, macar el, sa aiba grija si de bucatica asta de tehnica feroviara , macar pana se vor gasi si la noi oameni care sa respecte si aceste artefacte aparent lipsite de valoare.

Nu cred ca vrea felicitari, el nu e prea incintat de ea, e dispus sa o vinda dar nu stie unde sa o oferteze, m-a chemat sa o vad pentru ca stie ca sint pasionat de trenuri.
 
La noi nu vad unde poate ajunge decat la fier vechi, miscare nu se mai face in tara asta, liniile inchise sunt fara suruburi de prindere sau fara linii :( iar pe liniile secunare si principale nu se mai taie vegetatia :-| . Bine plus 1000000 de aprobari necesare si 9 euro/km :-?
 
FB_IMG_1458636054798_zpsoeu3nmd5.jpg


Pe scurt, au fost inventate in 1877 de un fermier pe nume George S. Sheffield din Michigan. Omul si-a patentat gaselnita in 11 martie 1879, patent 213.254. Mai sus reclama din presa anului 1879 de unde aflam si cum se numesc aceste vehicule.