Diverse (Dan tm)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Dupa cum sint imaginile din film, statia de betoane a fost chiar linga tunel, este singurul loc mai lat.
Pe google si pe wilimapia nu pot vedea ca e o pata alba, dar m-am uitat pe geoportalul ancpi si se vede ca e un loc mai lat acolo.

Macaraua acea cu cabluri(funicularul cum ii spui) avea cealalta ba sub actuala statuie a electricitatii.
 
Initial linia de "aprovizionare" a fost in fundul vaii.
Ulterior au facut trecerea pe cote superioare, inclusiv prin tunelul care exista si azi ptr auto. Nu a fost de la inceput pe coasta. Acolo au mutat-o pe masura ce cota de lucru a devenit alta. Logic, de ce sa te cateri cu cimentul sus cand tu lucrezi in fundul vaii. Il urci ca sa ai unde cobori....

In filmuletul pus de Florin se vede bine unul din capetele funicularului, se vad cabinele, se vede sistemul de prindere al benelor.