Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Bieții oameni de la Roco și-au auzit destule de la mine pe tema "detaliilor" imperfecte ale locomotivei BR012, inclusiv despre osiile motoare sus-menționate. Faza frumoasă este că osiile defazate din fabrică la 120 de grade chiar există și exact ei m-au asigurat că sunt perfect compatibile cu roțile existente și cu locomotiva însăși! În gama de locomotive cu abur Roco H0 există și BR03 "Blaue Mauritius", tot cu trei cilindri, ale cărei osii motoare chiar sunt defazate la 120 de grade, având în rest exact aceleași dimensiuni ca și osiile existente în BR012. Confidentially... cele trei osii corecte au fost demult identificate, comandate și primite
4.gif

Cât despre modificarea defazajului de la 90 de grade la 120 de grade prin mijloace proprii... BR44 Roco se află în exact aceeași situație
71.gif
 
Ultima editare:
Alte poze paralele, realizate cu două superbe locomotive de expres :cool:
IMG_010134e.jpg

IMG_010135e.jpg

Față:
IMG_010147e.jpg

IMG_010146e.jpg

Spate:
IMG_010140e.jpg

IMG_010139e.jpg

Tender:
IMG_010142e.jpg

IMG_010141e.jpg

Semi-profil:
IMG_010143e.jpg

IMG_010145e.jpg

Împreună:
IMG_010148e.jpg

IMG_010149e.jpg

IMG_010152e.jpg

IMG_010155e.jpg

Da, ați văzut bine, alături de BR01 a venit BR012, ambele realizate de Roco și dotate cu sunet direct din fabrică. BR01 a primit de la mine LED-uri în locul beculețelor incandescente originale, aceasta fiind singura mea intervenție hardware pe lângă dotarea cu generator de fum Seuthe nr.11, care nu se numără fiindcă se poate realiza fără demontare. Am mai făcut niște mici intervenții software pentru ca generatorul de fum să fie comandat de F8.
BR012 este superbă, maiestuoasă și puternică, reușind să tracteze foarte frumos celebrul meu expres internațional, iar sunetul ei este foarte bine reglat, auzindu-se cele 6(șase) pufăituri regulamentare per rotație caracteristice locomotivelor cu trei cilindri. Contragreutățile primei osii motoare sunt plasate corect (NU la 180 de grade față de biela motoare), deoarece în realitate această osie este cotită și este antrenată de biela motoare a mecanismului din interiorul șasiului. Îmi plac foarte mult detaliile, bielele corecte pe ambele părți și... cele 5(cinci) osii ale tenderului. Niște intervenții hardware deja sunt planificate, cum ar fi înlocuirea beculețelor cu LED-uri, înlocuirea osiilor motoare defazate la 90 de grade cu osiile omoloage defazate la 120 de grade (trebuia să fiu eu ca să observ acest amănunt
24.gif
) și mutarea conexiunilor generatorului de fum către decodor. Va urma și adaptarea setărilor decodorului pentru ca generatorul de fum să fie acționat de F8. All aboard!
113.gif
Un BR 18.4 ar arata taaare bine langa astea doua ;)