Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
La Multi Ani, dragul nostru coleg si prieten!
Iti doresc multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi si de trenurile tale!
Multumim pentru toate informatiile interesante pe care le-ai postat de-a lungul acestor 3 ani pe acest forum...
Sa ne traiesti!
 
MPU Draga, de pe nava mea spatiala recent inmatriculata in galaxia vecina (autoritatile stiu DC) iti urez MULTI ANI DE-AMU INCOLO!

Sa-ti creasca apetitul pentru Bielistica si sa te bucuri de trenulete cat mai multe :wink:
 
Pe o versiune redusă a Căilor Ferate "La Ursu" a avut loc o ședință foto la care au participat două simpatice verișoare aburoase Roco, BeRea41 si BeRea44 :)
P1100722_Caile_Ferate_La_Ursu_reduse.jpg

P1100728_BR41_BR44_boilers.jpg

P1100719_BR41_BR44_tenders.jpg



Se remarcă foarte bine finețea realizării celor două locomotive, cu mare atenție la detalii și la funcționalitate. Vă las pe voi să observați diferențele dintre aceste splendide locomotive, ținând cont de destinațiile lor diferite: 41 pentru trenuri rapide de marfă și chiar de pasageri, 44 pentru trenuri grele de marfă.
În ceea ce privește bielele (evident :D), 44 le avea corecte încă din fabrică, pe când 41 a beneficiat de o mică intervenție în acest sens
4.gif
. Ambele locomotive cu abur sunt superbe, o adevărată încântare pentru privitori și o mare bucurie pentru mine, super-fericitul lor posesor!
În altă ordine de idei, într-un alt subiect a fost comentată problema utilității cardanului dintre motorul aflat în tender și roțile motoare ale locomotivei. Aceste două verișoare se deosebesc și din acest punct de vedere: 44 are acest cardan, iar 41 nu. Cu toate acestea, eu unul nu văd diferențe între rularea uneia și rularea celeilalte, deci nu mă pot pronunța nici pro, nici contra acestui cardan.
 
Ultima editare:
problema cardanului este doar una estetica.pentru cei mai inraiti,acesta se vede in curbe,impiedica detalierea cabinei,compromite locul de munca a lui "nea Gica" si ajutorul...iar diferentele de tractiune se vad undeva pe la 30-40 vagoane.
Br 41 e o masina fromoasa foc...s-o rulezi sanatos multi ani! :D
 
Problema cardanului e ca face dintr-un model altfel reusit un model de 2xK+T!
A fost determinata de inlocuirea carcasei tenderului din metal masiv cu una din plastic pentru a face loc distractiei kinderistice numita "cipizare"!

PDI