Calea ferata din Vest, C.F.V.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Astazi s-a intors in depoul Oradea locomotiva 60-0780-1 CFR asa cum arata in anii ei de glorie cand tracta trenuri accelerate pe linia Oradea-Cluj.




Transformarea a fost realizata de catre familia Savin din Braila.

In curand va urma un repoortaj pe larg despre realizarea acestui model si va prezentat in rubrica special dedicata realizarilor familie Savin,caruia ii multumesc pe aceasta cale. :aplauze:
 
Frumoasa realizare! Totusi am o mica piatra, daca te uiti cu atentie la vopsire, parca in unele zone cam i-a tremurat mana artistului. Bine, este o realizare reusita dar la cati bani costa aceasta transformare parca n-as vrea sa vad mici neregularitati. Parerea mea!

In rest ce pot sa-ti mai zic, te felicit pentru achizitiile facute, intotdeauna mi-a facut placere sa-ti parcurg topicul.

Cu deosebit respect,
Robert
 
buna Robert,

ce sa-i faci, este handmade... si la tot ce este handmade (si asta pot s-o spun din spatele a mai bine de 50 de conversii de material rulant din care mai mult de jumatate CFR, si asta la N... unde e de doua ori mai greu... ;) ) trebuie sa accepti mici compromisuri!

ceea-ce constat cu bucurie este ca dupa 060DA-INDA a lui Romain din Franta, dupa cea "clasica" a lui Bogdan din Brasov acum avem prin Paul inca o varianta interesanta... incet, incet, facem o mica colectie din toata tara!

cat despre perdelutele de la ferestre... nota 10! :)
 
Horia_Radulescu a spus:
buna Robert,

ce sa-i faci, este handmade... si la tot ce este handmade (si asta pot s-o spun din spatele a mai bine de 50 de conversii de material rulant din care mai mult de jumatate CFR, si asta la N... unde e de doua ori mai greu... ;) ) trebuie sa accepti mici compromisuri!

ceea-ce constat cu bucurie este ca dupa 060DA-INDA a lui Romain din Franta, dupa cea "clasica" a lui Bogdan din Brasov acum avem prin Paul inca o varianta interesanta... incet, incet, facem o mica colectie din toata tara!

cat despre perdelutele de la ferestre... nota 10! :)

Ai mare dreptate! Daca stau sa ma gandesc mai bine si eu cand vopsesc ceva, parca-mi tremura mana si tot nu-mi iese perfect. Ma tot gandesc la o solutie de evitare a acestor probleme si sincer sa fiu inca n-am gasit rezolvarea.
Avand in vedere ca ai o vasta experienta in conversii de material rulant, poti sa-mi dai si mie cateva sfaturi utile!? Doresc sa fac si eu cateva conversii si nu stiu cu ce sa incep.

Cu deosebit respect,
 
buna Robert,

in curand voi face cateva subiecte separate in care voi prezenta conversiile pe care le-am documentat cu poze... WLABmee, WRmz, Desiro, Blee CFR precum si altele, ca sa nu-i poluez topicul lui Paul... insa iata cateva idei de baza:

- foloseste intotdeauna aerograful la suprafete mari si nu pensula... ca banda de mascare, foloseste de preferinta una translucida mata (stil Scotch Magic Tape) taiata cu cutterul (altfel pe margini ia fire de praf care raman lipite de vopsea)...

- cand vopsesti cu pensula, sprijina mana pe masa... ca sa tremure cat mai putin... niciodata "mana libera" in aer! ;)

- liniile negre de pe DA se pot face foarte bine cu un rapidograf sau isograf Rotring de 0,2 sau 0,35 sau 0,5, dupa scara... ca "lineal" se poate folosi banda Scotch aplicata in mai multe straturi...

sper sa-ti fie de folos si scuze la Paul ca i-am "poluat" topicul! :)
 
Salutare
Va prezint noutatile din 8 martie la CFV.
La capitolul digital, am achizitionat un Lok Programmer EsU cod 53451


Primele doua locomotive care au primit decodoare cu sunet imprimate de mine, sunt BB-9301 Roco SNCF
sncf.gif







si BR204 (V100) DB
db.gif
de la Roco.Modelul este noutate Roco pe anul 2007,constructie noua,faruri iluminate cu led-uri SMD (warm-white ,MPUrsu? )
;-) )





Aici BR204 Roco alaturi de sora V201 Brawa


Alte noutati:
Vagon tip SSt DB incarcat cu o caroserie de tramvai GT6.Modelul este produs de Rivarossi.




Cap tractor Renault cu remorca izoterma, Herpa
 
mpursu a spus:
Frumoase achizitii 8) :aplauze::aplauze::aplauze:
In ceea ce priveste farurile locomotivei BR204 Roco, mi-ar fi utile niste poze mai din fatza, eventual alaturi de o alta locomotiva care are lumini alb-xenon, de exemplu noua DA-780 :D

Exprima-ti parerea,mie mi se pare ca nu sunt la fel.


Aici ce am pozat?! :lol:
 
YEEEEEY!!! :aplauze: :aplauze: :aplauze:
Farurile locomotivei Roco sunt intr-adevar dotate cu LED-uri warm-white 8) 8) 8)
In ceea ce priveste poza a 3reia, ai pozat in prealabil locomotiva diesel CFR, apoi ai plasat exact in locul ei versiunea rosie, in timp ce aparatul a afisat poza facuta anterior :D - FOARTE buna ideea si FOARTE reusita realizarea imaginii :aplauze:
 
Salutare
Va prezint doua vagoane mai vechi in colectia mea dar care acum si-au schimbat inmatricularea.Este vorba de un Amz si un Bmz DB IR de la Sachsenmodelle,care dupa o "vizita" la Braila in atelierul familiei Savin au fost transformate in Amee si Bmee CFR.
Amee




Bmee






Ajunse inapoi la mine au primit riglete superflux si calatori.
 
In sfarsit cineva s-a uitat cu atentie la poze.
Da asa este ,ar trebui ca vagonul de cl 1 sa aiba 9 compartimente iar cel de cl 2, 11 compartimente.Insa vagonul german pe care l-a facut Sachsenm. si la cl 1 si la cl 2 are 10 compartimente.Pentru CFR,DWA Bautzen a facut vagoanele cu 9 si 11 compartimente.Exact aceeasi problema este la vagoanele CD sau ZSR facute de Sachsenm. si Xenia.