Colectia personala (CFR) gid

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ultimele doua cisterne de la Tillig, 76702 si 76703
... iar apoi, poza din care m-am inspirat si toata suita H0, Margina, Steaua Romana, Colombia, Romano-Americana, Astra Romana, Creditul Minier, Concordia, IRDP Petrol Block, etc. :)

DSCN9841_zpspujjmlxa.jpg
DSCN9840_zpsl8owpxei.jpg

DSCN9965_zpswv9lesg1.jpg
DSCN9964_zpsp2hdxfd9.jpg

DSCN9843_zps3tly1yz7.jpg
DSCN9842_zpsatstmnjw.jpg

DSCN9965c_zpsvyfv6fwx.jpg
DSCN9966_zpswgg82hzi.jpg

DSCN9844_zps6vwjuega.jpg
DSCN9968_zpsabio9ym0.jpg


cm2_100.jpg
DSCN9877c_zpsksajxtdx.jpg

DSCN9881c_zps0g0wcog9.jpg
 
Ultima editare:
Un nou set de etajate in colectie. Si anume:

1. Doua epoca IV, 26-26, conversie din Piko 53100 si 95473 de catre Paul Coste:

DSCN9970c_zpsyv5zd2od.jpg
DSCN9973c_zpskul5jtgd.jpg
DSCN9971c_zpssc2mhfgg.jpg



2. Un 26-16 si 36-16, etajate CFR modernizate, conversie de catre Vali Cosman, din Piko 57620:

DSCN9944c_zpsdaok73ns.jpg
DSCN9941r_zpswwa5pmtb.jpg
DSCN9942r_zpsmbfifezh.jpg


Am atasat si vagoanele reale, cu domiciliul Cluj-Napoca.

DSCN1389r2_zpsbcttfon0.jpg
DSCN1270r2_zpsxcrg72dd.jpg



3. O poza de grup cu toate etajatele CFR din punct de vedere al vopsirii pe care le-a avut de-a lungul timpului (sau cel putin asa am crezut eu initial :) - o discutie constructiva a fost pe FB (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1552203178185224&set=pcb.841987552628530&type=3&theater)

1DSCN9945r_zps3qaiydqo.jpg
2DSCN9946r_zpsfkzr4zkj.jpg
3DSCN9944r_zpssu7arov4.jpg


vDSCN9944all_zpssxsn0ucc.jpg
 
... sa mai stergem praful de aici ... :)

" 50.854. Unicat, locomotiva 1 din 1
1f642.png
:) ! Realizare Trains Addicted doar pentru mine, locomotiva 1 / 1 "

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4034645246607659&set=pcb.1666049883555622&type=3&theater&ifg=1]View: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4034645246607659&set=pcb.1666049883555622&type=3&theater&ifg=1[/img]

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4034645439940973&set=pcb.1666049883555622&type=3&theater&ifg=1]View: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4034645439940973&set=pcb.1666049883555622&type=3&theater&ifg=1[/img]

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.facebook.com/gusuvate.iulian/videos/pcb.1666049883555622/4034645576607626/?type=3&theater&ifg=1]View: https://www.facebook.com/gusuvate.iulian/videos/pcb.1666049883555622/4034645576607626/?type=3&theater&ifg=1[/img]


si

Reproducere la H0, InterRegio Oradea - Cluj-Napoca, prin Defileul Crisului (autor Istvan Doczi) - sus - si H0 pe biroul meu - jos

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4030464010359116&set=pcb.1665002436993700&type=3&theater&ifg=1]View: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4030464010359116&set=pcb.1665002436993700&type=3&theater&ifg=1[/img]
 
  • Like
Reacții: mpursu și SSL
Fain. Îți trebuie un birou mai mare pentru InterRegio și mai multe pentru 50854.
Vorbește cu Cristi sa îți facă legăturile pentru pozele care nu se mai vad.
 
Fain photoshopul. Mai știu pe la București persoane interesate de aceste vagoane. Chiar azi am vorbit despre ele. La o expo facem un marfar destul de lung cu ajutoare.
Uite ca suntem destui cu ep 1 și 2.
 
Pai avem deja cazane de la ,,Steaua Romana" , Cred ul minier", ,,Nicolae Feher", bere Bragadiru si altele. Deci o garnitura CFR de epoca 2 avem cu ce o face, mai ales ca se mai anunta si inca 3 cazane pe 2 osii. Aceste vagoane de la Yankei via Franta sunt binevenite, zic eu.
 
"Nicolae Feher" nu, pentru ca era un vagon cu inmatriculare Länderbahnen, din cate imi amintesc saxon. Insa avem "Steaua", cel pentru lemn lichefiat "Margina", "Credi ul Minier", "Bragadiru", G10 cu cabina de franar. Si in curand cele trei cisterne (neagra, rosie si "vanata") anuntate de Trains Addicted.
 
Adevarul este ca trebuie sa fim atenti, sa nu cumva sa depaseasca diorama .... pot ajunge pe jos !
 
Pai tu mai intaii cumperi si apoi intrebi daca se pot face CFR?
;) Dai un bax de bere si vorbim :)

Uite modelele mele, luate pentru ceferizare, prezentate aici:

Nu am date/poze despre refrigerent. Am doar marturia unui prieten care zice ca a vazut un vagon refrigerent in anii 1970.
 
Pai tu mai intaii cumperi si apoi intrebi daca se pot face CFR?
;) Dai un bax de bere si vorbim :)

Uite modelele mele, luate pentru ceferizare, prezentate aici:

Nu am date/poze despre refrigerent. Am doar marturia unui prieten care zice ca a vazut un vagon refrigerent in anii 1970.

Dam si bax-ul :) ... chiar ieftin ies fata de vagoane.

PS
M-am repetat aiurea, nu vazusem, postarea. Am bagat o redundanta. Sunt restant pe forum, nu am ajuns la zi.
 
La CFR au ajuns multe vagoane TP, prin trei filiere:
- direct de la americani dupa 1918
- vagoane TP ajunse pe retele franceze, la CFR dupa 1941
- vagoane TP foste franceze, ramase de la DRB dupa 1944

Nu am stat sa fac o lista cu toate tipurile intalnite in tara insa in afara de cisternele cu trei rezervoare, a ramas din fiecare tip macar un exemplar.
 
  • Like
Reacții: gid