Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
Momentan sunt probleme cu trimiterea email-urilor spre yahoo, va rugam sa folositi seciunea Contact daca aveti probleme cu primirea email-urilor de resetare a parolei sau activarea contului

Adunatura mea de N-uri

Colectii personale de trenulete

Moderator: rrzxxx

Scrie răspuns
Avatar utilizator
brcosminp
Mesaje: 541
Membru din: Vin Sep 04, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de brcosminp » Mie Iul 03, 2013 12:05 am

La H0 recolta a fost mai consistenta insa va fi prezentata la sectiunea dedicata. In plina descoperire de locuri noi am ajuns si la magazinul Palau din Barcelona de unde nu am putut iesi cu mana goala, deh, destinul :grin: si am luat dupa mine si aceste vagoane care plangeau dupa un N-ist de ceva vreme judecand dupa aspectul decolorat al ambalajului ... am pierdut ceva timp inspectand eventuale deformari provocate de expunerea la radiatii UV insa ochiul meu de incepator nu a detectat deformari/decolorari vizibile. Fiind intr-o vesnica proiectare a viitoarei diorame, lungimea acestor vagoane m-a determinat sa alung razele mai mici de r3 din proiect si sa acord sansa egala vagoanelor de marfa cu cele de calatori :grin:
Vagoanele sunt produse de Minitrix 15641 si 15196, sunt Habbins pt DB Traswaggon si elvetianul AAE, Habbillns pentru cel PanGas

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
brcosminp
Mesaje: 541
Membru din: Vin Sep 04, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de brcosminp » Joi Sep 26, 2013 10:32 pm

Salutari, o noua intrare in stoc: vagoane NS epoca IV, matrite Roco noutate in 1980, ultima actualizare la Roco in 2008 insa doar cu inmatricularea, Fleischmann promite o reeditare (mai mult ca sigur pe aceeasi matrita Roco insa cu kkk) in 2012, nu stiu daca au aparut din moment ce pe site-urile dealerilor apar ca data estimativa Q4/2013.

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
brcosminp
Mesaje: 541
Membru din: Vin Sep 04, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de brcosminp » Mar Mar 04, 2014 1:01 am

Am revenit dupa o mica pauza cu o BR 70.0, ex K.Bay.Sts.B Pt 2/3 (construita in aproape 100 de exemplare intre 1909-1915) cu un design usor de recunoscut (gratie distantei mari de 4 metri intre alergatoare si prima osie motoare). Modelul are 5.8 cm lungimea peste tampoane, motor cu volanta, lumini LED, detalii si tampografiere excelente, portcuple NEM, roti si biele brunate si a fost introdus ca noutate (matrita) in catalogul FLM 2007, inmatriculare DRG cu codul 7071. Modelul pe care il prezint este editie aniversara FLM 125 ani si este una dintre cele mai mici reprezentari decente ale unei locomotive cu abur din colectia mea alaturi de bavareza PtL 2/2.

Imagine

Imagine
wittman40
Mesaje: 379
Membru din: Lun Ian 24, 2011 12:00 am
Localitate: Arad - Satu Mare
Contact:

Mesaj de wittman40 » Mar Mar 04, 2014 6:23 pm

Foarte frumoasa colectie felicitari!!!
Janos
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1433
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mar Mar 04, 2014 7:13 pm

Cred ca undeva s-a pierdut fluierul de pe acoperisul cabinei pentru ca lipseste de la locul lui.

Stiu ca iese foarte usor pentru ca am avut si eu aceasta locomotiva (de fapt varianta bavareza PtL 2/3) ca parte a setului K.Bay.Sts.B
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
SKLAUS
Mesaje: 181
Membru din: Dum Dec 13, 2009 12:00 am
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesaj de SKLAUS » Mar Mar 04, 2014 7:45 pm

Da , fluierul lipseste. Dar nu ma pot abtine sa remarc calitatea acestor foto facute foarte bine :lol:
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2224
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Mie Mar 05, 2014 2:34 pm

Hello, merci frumos pentru poze si felicitari pentru achizitie. Si poza, si modelul sunt super, intr-adevar. Chiar daca a fost practic cantecul de lebada al Fleischmann la N, este un model extrem de reusit, a carui valoare este de asteptat sa creasca in timp.

Am si eu doua... una din epoca I si o alta in culorile DRG epoca II si sunt, fara indoiala, printre cele mai reusite modele din colectia mea bavareza!
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
brcosminp
Mesaje: 541
Membru din: Vin Sep 04, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de brcosminp » Mie Mar 05, 2014 7:45 pm

Va multumesc pentru aprecieri, intr-adevar e foarte frumoasa si in varianta de epoca I, n-am rezistat tentatiei de a o achizitiona, la H0 insa.
Avatar utilizator
brcosminp
Mesaje: 541
Membru din: Vin Sep 04, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de brcosminp » Mie Mar 05, 2014 11:12 pm

Pt2/3 K.Bay.Sts.B la H0 - Fleischmann cu fluier de aceasta data :) si o alaturare pentru comparatie

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2224
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Mar 06, 2014 10:04 am

Interesante pozele celor doua modele puse in paralel, multumim frumos!

Tinand cont de faptul ca modelul de jos este aproape la jumatate mai mic decat cel de sus, as zice ca este o ilustrare elocventa a faptului ca si la scara N se pot avea modele aproape la fel de detaliate ca si la scara H0.

Nu-mi este clar ce este elementul acela metalic de sub ambielaj, la scara H0. Modelul este prevazut cu patina pentru sine Maerklin?
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
Alex_Stoicia
Mesaje: 233
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Alex_Stoicia » Joi Mar 06, 2014 10:22 am

Salut tuturor.
Foarte interesante aceste fotografii din care vedem ca modelul la N (foto de jos) are toate detaliile modelului H0.
Mai mult, si proportiile se pastreza; (barele de mana sunt tot la fel de subtiri, bielele identice, rotile parca sunt mai fine la N) Sa nu uitam ca loco din foto de jos a fost marita x2 ca sa ajunga la dimensiunile modelului H0 si totusi arata la fel de bine. Un model excelent, m-a convins, bravo Fleischmann! l-am trecut pe lista. Poate ne spui ceva si despre cum ruleaza. Are motoras din generatia noua, silentios?
Multumesc.
Numai bine,
Alex
Avatar utilizator
victorian
Consilier Istoric
Mesaje: 2224
Membru din: Dum Oct 21, 2007 12:00 am
Localitate: Constanta
Contact:

Mesaj de victorian » Joi Mar 06, 2014 2:25 pm

Salut Alex,

Uite aici:

Imagine

Are un motor Faulhaber de generatie noua, foarte silentios. Cum s-a remarcat si in diverse recenzii (am una a modelului dintr-o revista englezeasca) e un motor cu un format cu totul neobisnuit pentru modele feroviare. Asta a fost o alegere care a tinut cont de spatiul disponibil. Cazanul e foarte lung si subtire si intre el si frem este un spatiu liber respectat la model ca si la prototipul real. Tine deci cont in poza ca locomotiva are cu totul o latime de 19 mm deci diametrul exterior al motorului este pe undeva pe la 16 mm!

Singura problema pe care o vad eu la modelul la scara N este lumina foarte stralucitoare a farurilor, (LED alb) care sugereaza niste lampi electrice fiind nepotrivita pentru un model de epoca I-a unde iluminatul se mai facea inca folosind faruri cu ulei de rapita. S-ar putea regla desfacand-o si ingalbenind un pic cu un marker ghidurile de lumina, dar la cat de mic este modelul, orice interventie pe cord deschis la el e riscanta!
Dorin

"Dezvoltarea unui stat se masoara si prin starea retelei sale feroviare". Camillo Benso, Conte di Cavour
Avatar utilizator
Alex_Stoicia
Mesaje: 233
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Alex_Stoicia » Joi Mar 06, 2014 5:02 pm

Multumesc Victorian, arata super! Un motoras de genul acela are si BR92 si se misca excelent!
Dupa cate vad e si foarte usor de digitalizat. Chiar daca nu are mufa, pinii aia de pe placa sugereaza ca traseul digital a fost deja gandit pe cablaj si nu trebuie decat sa cositoresti decodorul
Numai bine,
Alex
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1433
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Joi Mar 06, 2014 7:32 pm

Eu am convertit in DCC modelul si a fost o operatiune cat se poate de simpla.

Instructiunile pot fi descarcate de [Link Removed for Guests].
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Alex_Stoicia
Mesaje: 233
Membru din: Mie Feb 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Alex_Stoicia » Joi Mar 06, 2014 11:09 pm

Multumesc mult!

Interesante instructiuni, chiar de la Flm!
Crezi ca mai putem gasi asa ceva si pentru V60 sau BR23?
Ambele sunt loco fara interfata dar sunt produse de FLM si in versiune digitala, ceea ce ma face sa cred ca au cablajul deja adaptat.
Numai bine,
Alex
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”