Depoul lui Ionut

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

IonutTrif

Well-Known Member
Trenulist
22 Ianuarie 2016
1.040
3
Cluj-Napoca
YAHOO
ionuttrif
LOCATION
Cluj-Napoca
Salutare,

desi sunt pe forumuri de cativa ani, am tot amanat sa imi prezint colectia. Asta si pentru ca eram in perioade de "framantari interioare" si nu stiam nici eu ce vreau. La inceput cumparam orice avea cel putin 4 roti si se misca , pe urma m-a atras epoca I, pe urma epoca II, cumparam, peste 6 luni nu imi mai placea si vindeam si tot asa. O data cu aparitia modelelor romanesti s-a aprins un beculet si cu siguranta asta asteptam. Prin urmare am decis ca intreaga colectie va fi CFR epova IV sau epoca V dar numai pentru locomotivele clasice din epoca IV revopsite. Ca si un wish list as vrea: DA calatori, DA marfa, INDA, EA alb-rosu, EA-clasic, LDH si cat mai multe vagoane pentru garnituri corecte. Din pacate sunt un mare fan marfa dar deocamdata nu am noroc.
In plus, absolut tot materialul rulant vreau sa fie cu wheatering de aceea voi prezenta aici doar modele care au trecut rand pe rand prin operatia de wheatering.
 
Incep cu locomotiva cea mai draga, care are o valoare sentimentala imensa: DA 060. De mic , mergeam in gara aproape zilnic si vedeam aceasta locomotiva, pe urma au urmat 4 ani de asteptare a modelului si inca cateva luni pentru finalizarea wheateringului. Cu siguranta tot acest timp de asteptare a meritat si in final m-am ales cu un model de colectie deosebit:

 
O a doua locomotiva extraordinar de draga mie este EA-ul. Desi ca si schema de vopsire imi doresc in primul rand vopsirea clasica, si varianta alb-rosu imi place foarte mult. Iar cu wheateringul aplicat cu maestrie de Alin am o a doua locomotiva din visatul depou:

 
nici EA-ul nu este mai prejos!ma intreb cati vor avea curajul sa isi murdareasca EA-ul sau EA-urile :D :p
 
iti dai seama ca nu stateam sa ma uit la ea cat e de frumoasa,proaspat iesita de la RELOC( a se citi cutie) :p ...am alergie la locomotive curate :evil:

sa ma pardoneze ionut de off-topic...si asteptam sa ne mai arate material CFR cu uedaring :p
 
andreiul a spus:
060-da arata extraordinar; imi plac foarte mult petele de rugina si oglinzile.

Dupa petele alea de rugina is mort si eu :)
Vor mai urma modele cu"ueatering" dar sa tina pasul producatorii cu dorintele mele :) Sau macar cei care fac conversii. Din pacate desi sunt 100% adeptul wheateringului inca nu am curajul sa-l fac cu mana mea. Poate intr-o zi o sa incep sa ma antrenez pe ceva vagoane second de sacrificiu. Pana atunci platesc serviciul, si sunt extrem de multumit.
 
Precum promiteam revin cu primele vagoane din colectia mea care au primit wheatering (lucrari facute de echipa Trains-Addicted).

Un vagon de calatori Tillig:



Si vagonul de marfa Klein:

 
Arata bine weatheringul pe vagonul de marfa, dar vagonul cuseta mi se pare nerealist de jegos si ruginit, mai ales in epoca in care e facuta inmatricularea. Spre deosebire de vagoanele de marfa, cele de calatori mai vad si spalatoria din cand in cand.
Eu as fi facut niste urme de rugina pe acoperis, ceva scurs pe langa geamuri si cam atat.
 
Parca e din epoca IV, intr-adevar pe vremea aia se mai spalau, ca muncitorii comunisti trebuiau sa aiba toate conditiile.
Daca era epoca VI, ar trebui sa fie direct gri inchis vagonul, apropos de bancul cu rokarul jegos (dupa vreo 3 straturi de jeg date jos: ia uite, vagonul asta nu era din bucuresti, era de la iasi, ce puii mei cauta pe aici)
 
Salutare,

si eu am facut rationamentele astea si stiu ca vagaonele de calatori erau curate, dar imi doream unul murdar rau. Si din cauza schemelor aparute am fost oarecum nevoit sa ma incadrez mai degraba in epoca V inceput (sa zicem un Va) asadar probabil acest vagon va sfarsi pe o linie moarta.
La restul vagoanelor de calatori wheateringul va fi mult mai light.
 
Salut!

<r>Intr-adevar,modelele romanesti au un farmec aparte,asa incat nici eu nu ma pot desparti de ele.Locomotiva DA e cu adevarat decupata din realitate,cu tot cu rugina.Pe aceeasi tematica merg si eu cu colectia mea. La cat mai multe cfr-uri! Traiasca cfr! <E>:wink:</E></r>
 
Da -ul arata superb,dar il si invidiez pe autorul lucrarii, ca sa zic asa, ca a stiut cand sa se opreasca. Tillig-ul , la fel , imi place cum a iesit. Ce sa mai zici, intinzi mana dupa ele sa le iei acasa...
Personal as vrea fotografii si cu garnituri , sa vedem cum sunt in armonie si cu alte vagoane.
Electrica e prea murdarici putin zic eu, chestie de gust, fiecare stie ce ii place.
Astept si alte episoade.Stima.
 
Salutare, nu am postat nimic pentru ca ocupat fiind cu probleme personale pentru o vreme, trenulete au zacut in cutie si au fost in plan secund. E cazul sa revitalizez threadul si pentru ca recent, trenuletele au iesit la lumina, nu mai stau intr-o cutie ci intr-o binevenita vitrina.
Colectia a suferit mici modificari, dar urmeaza sa se cristalizeze.
Va fi o colectie exlusiv CFR cu accent pe epoca IV.





Si pentru ca doresc o colectie exclusiv CFR, cu doua mici exceptii toate modelele din primele doua randuri sunt de vanzare :) ...detalii pe privat
 
Salutare,

pentru ca imi doresc un fotomodul frumos, pe care sa pot poza in detaliu colectia, inca mai prezint colectia in cadru general.
Asadar, am mai reorganizat colectia, facand inca cativa pasi spre o colectie complet CFR.



Una dintre piesele cele mai importante intrate in colectie este extraordinara locomotiva INDA produsa de TA. Incet incet urmeaza sa extind si wheateringul la toate piesele din colectie.

In alta ordine de idei, pentru ca doresc sa imi fac o vitrina mai mare, vitrina curenta este de vanzare (detalii pe privat)
 
  • Like
Reacții: Seba
Nu pui mai multe poze cu DA-ul? Eu nu am asa ceva :(
 
Ba da am sa pun, dar astept un weekend cu vreme frumoasa ca sa fac poze afara (si cum am spus as vrea sa am si un fotomodul). Va urma o prezentare mai detaliata pentru ca este intr-adevar un model deosebit.
Nu cred ca poti sa plangi dupa modele CFR, dupa tot ce ai prezentat in colectia ta :). Mai mult mi se pare ca ai si tu un INDA oricum.