Colectia lui ALX

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salutare tuturor

A sosit la mine in colectie ceva inedit, camion Roman Diesel la H0 cu radio comanda, semnalizari, stopuri, etc... toate sistemele de control+ bateria sunt in cabina. E compatibil cu orice remorca de herpa, asa ca o dau in soferie si nu am rezistat sa nu pun si o melodie pe masura :), nu m-am mai distrat asa bine de cand am trecut la sunete la locomotive.....



P.S. La un moment dat se vor gasi si la HGD...

Toate drepturile melodiei apartin ® Viper Production™ SRL.




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

View: https://www.youtube.com/watch?v=TxWEeSNMWZU
 
  • Like
Reacții: AdyAero și GFN
Este model complet sau un kit de motorizare pentru vehiculele Herpa?
Tocmai ce ma uitam zilele trecute la asta:
Sunt cam 80-90 de euro:
 
Este un kit putin custom, daca te uiti la toti ceilalti au eletronica in remorca sau is microbuze deci mai incapatoare, asta are TOTUL in cabina (bateria, receiver) etc.. se pot schimba linistit remorcile fara problema .
 
Salutare tuturor,
A sosit la mine in colectie ceva nou, o dacia la 1/87 cu radiocomanda
Toata electronica + baterie este in interiorul masinii. E incredibil cat de mult s-a putut duce cu miniaturizarea...
P.S. avem si sulzeru in spate :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=8xmS9fFNU4M]View: https://www.youtube.com/watch?v=8xmS9fFNU4M[/img]
 
Salutare tuturor,
A sosit la mine in colectie ceva nou, o dacia la 1/87 cu radiocomanda
Toata electronica + baterie este in interiorul masinii. E incredibil cat de mult s-a putut duce cu miniaturizarea...
P.S. avem si sulzeru in spate :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=[MEDIA=youtube]8xmS9fFNU4M[/MEDIA]
[img=https://www.youtube.com/watch?v=8xmS9fFNU4M]View]View: https://www.youtube.com/watch?v=8xmS9fFNU4M]View[/img]
:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=8xmS9fFNU4M[/img]]View: https://www.youtube.com/watch?v=8xmS9fFNU4M[/img][/img]

De unde ai luat Dacia ?
 
  • Like
Reacții: GFN
Salutare.



Am dorit sa fac o proba de putere intre Albert si MTB deoarece ma rodea curiozitatea. Sunt diferente de putere enorme intre ele.....a se observa mai pe la mijloc ca am lasat si avantaj la Albert sa fie turata precum si in mers inainte sa porneasca cea de la MTB si tot NU a reusit sa castige cea de la Albert.....

Concluziile le trage fiecare... Eu la trenuri lungi si grele stiu ce o sa folosesc :)



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=TO20hP34Dks]View: https://www.youtube.com/watch?v=TO20hP34Dks[/img]
 
Interesant testul, probabil castiga locomotiva cea mai grea daca lucreaza in analogic. Banuiesc ca decodoarele au aceleasi setari e acceleratie.
 
toate au acelasi setari, diferenta e greutatea, transmisia si motorul
 
Motorul de la MTB este mai puternic si inpreuna cu greutatea locomotive rezulta tractiune/putere mai mare .
Poti atasa un vagon solid (osii metalice lagare osii metalice , nu plastic) pe care sa incepi sa pui greutati sau daca ai dinamometru ca in filmulet la minutul 13:00 .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=ztauxqPGJgw]View: https://www.youtube.com/watch?v=ztauxqPGJgw[/img]
 
Salutare

Am avut putin timp liber si am decis sa fac o serie de teste si in analog, locomotivele sunt exact cum le-am luat din magazin, singura modificare am facut la cea care impinge e sa inversez firele ca sa mearga in directii opuse.

Ce concluzie in analog am tras(am folosit variator MEHANO): locomotiva MTB porneste prima (la voltajul cel mai mic), cea de TILLIG a doua si cea Albert ultima.

Mentiuni : cea Tillig are GUME de aderenta pe roti direct din fabrica

Daca se doreste sa se reconstruiasca testul si sa fie si concludent recomand sa se faca in acelasi conditii, sa se vada in intregime locomotivele, rotile si controllerul :), de asemenea stau la dispozitie ptr orice detalii tocmai ca sa fie cat mai transparenta / impartiala si concludenta discutia:


060DA MTB vs 060DA Albert proba de tractiune - analog

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=L1atNo0JDnw]View: https://www.youtube.com/watch?v=L1atNo0JDnw[/img]





060DA MTB vs 060DA tillig proba de tractiune - analog



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=LaQhYG0XOhU]View: https://www.youtube.com/watch?v=LaQhYG0XOhU[/img]





060DA tillig vs 060DA Albert probe de tractiune - analog



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=KtjcWaBRxDE]View: https://www.youtube.com/watch?v=KtjcWaBRxDE[/img]
 
  • Like
Reacții: mpursu
Am rulat si eu Eaul cu 2 garnituri mai vechi, cupla digitala merge perfect :)



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=CbgUn1il8t8]View: https://www.youtube.com/watch?v=CbgUn1il8t8[/img]
 
Salutare

Am mai adaugat o functie noua, mutarea mecanicului de la un post de conducere la celalat cu scoaterea si bagarea cheii in lacasul ptr activarea postului de conducere, precum si pasii prin sala masinilor si trantitul de usa interioara

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=ysYdxBwtYME]View: https://www.youtube.com/watch?v=ysYdxBwtYME[/img]
 
  • Like
Reacții: Frank_L
De la o idee simpla am ajuns la o secventa avansata de pornire/transfer intre posturi de conducere conform cu realitatea:



Sunetul cheii de la 0 (fara aer)

Comutator baterii

Comutator curenti control (clasic cu comutatori sau IAG)

Compresor auxiliare pana la refulare

Arc electric mai mare la panto

Disjunctoru

Cele 2 compresoare

La pornire daca se apasa intai F17 si apoi F1 se va auzi pornirea cu comutator IAG in loc de comutator original clasic

F12 mutarea mecanicului de la un post la altul va face ca, cheia de la pupitru sa se auda cu purjari in loc de zgomot simplu de cheie la pornire de la 0. Asta inseamna ca dupa ce se termina complet sunetul mutarii, la actionarea F1 din nou mecanicul se va intoarce in sala masinilor si va genera procedura de pornire fara zgomotul de cheie de la 0 (fara purjare de aer). Important: inainte de actionare F12, F1 sa fie oprit (ca si in realitate, locomotiva sa fie deconectata de la reteaua de curent la parasirea completa a pupitrului de comanda si cu cheia in mana), iar apoi dupa ce se termina complet secventa de mutare, se va putea F1 reactiva (se recomanda sa se astepte putin), daca F12 este OFF.





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=i03vAi33jno]View: https://www.youtube.com/watch?v=i03vAi33jno[/img]
 
Am avarie la zona neutra, tot moare disjunctorul la reconectarea dupa trecerea de zona neutra, cred ca o trimit la reparatii in depou :)


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=Q2MUsrxqS8g]View: https://www.youtube.com/watch?v=Q2MUsrxqS8g[/img]
 
Aveam o restanta de prezentat, de vreo 2 ani tot zic ca ii pun sunetu si uit

EA 3000 RO-DBSR 465004-6 Logistic services danubius cu un tren intermodal :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://www.youtube.com/watch?v=K6HA2TU546c]View: https://www.youtube.com/watch?v=K6HA2TU546c[/img]
 
  • Like
Reacții: AdyAero