colectia N a lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acelasi model de loco, sub alta inmatriculare si din alta serie. EMD SDP40F TYPE 4 AT&SF 5267. Amtrak-ul era seria 1 asta este seria 4. A fost achizitionata imediat cum a aparut, ulterior a fost scoasa si in varianta cu decodor cu sunet Loksound. Ata ete, acum asteapta un decodor Loksound 4 micro, cu sunetele dedicate. Am desfacut-o pe prima, am vazut cum e montat si probabil voi face acelasi lucru si eu cand voi dispune de timp.

EMD SDP40F SANTA FE #5267 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0017 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0011 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0012 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0016 by Constantin Dac, on Flickr
 
catalin a spus:
Fusera 56 de toate, din a treia generatie 15 buc...
Nu au fost chiar putine dar criza cailor ferate, plus criza petrolului (ca experimentul cu trecerea lor pe carbune nu a dat rezultatele dorite) plus evolutia tehlologica....
Personal nu m-as mira daca modelul trezeste vecinii. Nu am vazut o asemenea locomotiva real life in actiune dar din ce am citit era jale ce zgomot faceau. Bine...erau construite intr-o vreme cand era nevoie sa se care mult si bine, nu interesa pe nimeni cat zgomot faceau.... Gandeste-te ca ele au fost construite sa inlocuiasca alta serie de locomotive firave...Big -Boy...

Locomotiva facea un zgomot infernal si de aceea a fost interzisa in preajma marilor orase. Los Angeles-ul a interzis operarea acesteia in limitele sala dupa cateva vizite care a bagat spaima in locuitorii metropolei. Renumele de BIG- BLOW l-au capatat pe platourile din Wyoming si Utah unde se auzeau de la mile departare inainte sa apara locomotiva. Eu am crezut, ca mai toata lumea ca Turbina = kerosen sau jet fuel tip A.
Citind mai multe despre ea, am vazut ca era alimentata cu Bunker C heavy fuel oil, pe romaneste pacura care se arde in motoarele diesel marine, sau pe la termocentrale, incalzita la 120-130 grade celsius. La cei 24000 Gal. din tender era prevazuta o instalatie electrica de incalzire pentru a tine combustibilul la temperatura optima. Prin 1962, UP a incercat sa creasca puterea de la 8500 HP la 10000HP, dar au renuntat de frica supraincrcarii sistemului electric a locomotivei.
 
EMD SD70ACe ILLINOIS TERMINAL # 1072, o locomotiva din seria HERITAGE de la KATO, care imi lipsea din hoarda adunata. Sincer, am lasat-o mai la coada pt ca nu prea m-am omorat cu modelele colorate strident. La fel ca si anterioarele ei, va primi un decodor MRC cu sunet cand voi dispune de ceva timp.

EMD SD70ACe # 1072 a by Constantin Dac, on Flickr

EMD SD70ACe # 1072 b by Constantin Dac, on Flickr
 
EMD SD70ACe de la KATO. CSX 8435:

EMD SD70ACe #4835 b by Constantin Dac, on Flickr

EMD SD70 ACe # 4835 a by Constantin Dac, on Flickr

Cam acestea ar fi locomotivele din seria HERITAGE de la KATO. Lipsesc dintre ele:
# 1989 RIO GRANDE
# 1995 CHICAGO - NORTHWESTERN
# 1007 NORFOLK-SOUTHERN
Am pierdut startul la inceput cu ele si am ratat cele 3 bucati pe care le-am gasit doar pe E-bay la preturi de te fac sa razi. La urma urmei, vanzatorul doar cere cat vrea el, cine plateste hotaraste daca merita pt el sau nu.In schimb, m-am ales cu 4 unitati UP cele cu steagul pe ele. Sper totusi intr-o zi sa le scoata din nou. Cand o fi si asta.
 
Din categoria nu am ce face cu ea dar o sa o tin in vitrina pana ii cumpar un oval, decodor cu sunet si 3-4 vagoane, ND2 de la Bachman,achizitionata dupa o licitatie cu chinezii pe e-bay, noua-nouta, nerulata cu cutia virgin sigilata din fabrica. Asta in asteptarea unui 060-Da la scara N. Despre Bachman, numai de bine, am locomotive cu abur de la ei si sant multumit, nu am avut probleme mari la ele. Nu o sa o laud mult, toata lumea o cunoaste bine .Initial ma gandeam s-o casapesc si sa o folosesc ca donator de organe, dar asa cum zicea si Dragos, dupa ce am pus degetele pe ea, mi-a trecut repede, nu se merita este prea bine realizata. Probabil ca voi cauta sa o inmatriculez inapoi in Ro.

_MG_9494 by Constantin Dac, on Flickr

_MG_9491 by Constantin Dac, on Flickr

_MG_9490 by Constantin Dac, on Flickr

_MG_9489 by Constantin Dac, on Flickr
 
Multumiri. Am vb cu HGD daca gasesc la el un decodor cu sunetele originale sa o fac completa. probabil ca o sa o desfac sa masor locul pt difuzor si sa vad cum arata la interior.
 
Ai la HGD decodor cu sunete facute de mine ptr 060DA care se potrivesc si la ND2
 
Multumesc. Am vb deja cu el, dar loco fiind moft, o sa mai astepte un pic decodorul. Nu am nici macar 1cm de linie HO sa o testez. Am alimentat-o doar cu 2 fire sa vaz daca toarce sau nu. Am decodoarele pentru niste SD70ACe si pt 3 loco cu abur de vreo 2 ani in dulap si nu reusesc sa imi fac timp pt ele sa le montez. O sa merg pe Loksound, am deja si stiu sa le folosesc.Imi place mai mult ZIMO ca sunete, dar este enervanta treaba cu programarea.
 
Ultima editare:
Am fost fortat sa pun Zimo in unele loco cu abur pentu ca erau cele mai mici cu sunet, mai scurte decat Loksound micro. Problema este la programare, ei au statia lor care e undeva pe la 600 euro cea mai chioara sau mai bine. Eu am un MRC, care respecta standardele NMRA ( NATIONAL MODEL RAILROAD ASSOCIATION), de care pe restul ii doare undeva. Si e pacat, NMRA e standardul care zice printre altele ca pe loco trebuie roti RP-25 nu pizza cutter de le folosesc inca producatori consacrati din Europa. Ca sa schimb de exemplu un sunet, se foloseste o pseudo programare cu CV300 parca si dupa aia o dandana intreaga cu alte CV. Fara carte sant mort. :D Noroc ca am numai in 4-5 loco maxim, restul sant cu Loksound select sau micro. Si la baza de sunete stau prost, nu prea au tot ce ai dori, sau trebe sa le cumperi proiectele. De dat bani, ii dai da macar sa gesesti ceva ca lumea. Dar asa cred ca e la inceput, sant relativ noi pe piata si le imbunatatesc din mers
 
La loksound mi se pare extrem de bun si de complex programul cu care se fac sunete. Eu m-am enervat ca nu am gasit sunete de 060DA care sa imi satisfaca cerintele asa ca m-am apucat eu si am facut proiect de la 0 cu anunturi gari Romanesti, conversatii intre mecanici etc.... Asa ca am ramas pe loksound cu toate locomotivele mele
 
Printre ultimele locomotive adunate in ultima vreme, un EMD SD70ACe NORFOLK SOUTHERN de la KATO. Am reusit sa o adun de pe E-bay la pret bun, un pic rulata, dar in stare impecabila. Era lipsa in seria HERITAGE, de unde imi mai lipsesc doua, dar pe care refuz sa le iau la preturi astronomice de pe E-bay. Ultima licitata sarise bine peste 280USD cand am zis pass.Va primi decodor MRC cu sunet si difuzor ZIMO in loc de piramidonul montat pe cablaj care suna de parca nu este acolo.
KATO EMD SD70ACe NS-1009 by Constantin Dac, on Flickr
 
Doua locomotive General Electric AC6000 de la BLI. Foarte bine lucrate, detalii la greu, putere de tractiune mare luand in calcul lipsa cauciucurilor la care mari producatori la N Din Europa nu vor sa renunte. :D :D :D
Din pacate, cea galbena era decedata in cutie, nu rulat sau scos un sunet din start, gratie unui glitch recunoscut de BLI si anume un lot de decodoare cu componente electronice slabe (unul sau ambele regulatoare de voltaj). Initial anuntul facut spunea ca au probleme si crapa doar daca sant folosite in analog. Pe alte forumuri, declaratiile sant mai ample , incluzand diverse motive de a lua foc sau crapa dupa chiar cateva saptamani de rulaj perfect. Garantia lor este valabila numai pe USA continentala, asa ca inlocuirea decodorului implica alte bube in cap. Revenind la modelul sanatos, daca il nimeresti bun (numai o serie produsprintre primele au avut bube, corectate rapid la seria urmatoare), loco este perfecta din toate punctele de vedere atat optic cat si mecanic. Locomotiva buna CSX 636.
BLI GE AC6000 CSX-636 a by Constantin Dac, on Flickr
Locomotiva cu probleme, UNION PACIFIC 7512:
BLI GE AC6000 UP-7512 a by Constantin Dac, on Flickr
 
Tot de la BLI o locomotiva GE ES44AC sub inmatricularea NORFOLK SOUTHERN. La fel ca cele doua AC6000 de mai sus, tractiune pe toate osiile, fara cauciucuri de aderenta, decodor cu sunet Paragon 3.
BLI GE ES44AC NS-8130 a by Constantin Dac, on Flickr
 
GE TIER 4 UNION PACIFIC ET44AC # 2571. Prin mila celui de sus, care are grija ca din cand in cand sa mai apara si la scara N cate ceva deosebit, o locomotiva de la SCALETRAINS. Daca la HO au rupt gura targului cu seria de locomotive pe care au pus toate suruburile, au reusit si de data asta cu un model la scara mai mica. Decodor Loksound cu sunetele de rigoare, detalii la greu, vopsire ireprosabila. De la RIVET COUNTER cum mai sant cunoscuti, mai am GTEL-ul, locomotiva cu turbina pe gaz.
IMG_0156 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0155 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0154 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0153 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0149 by Constantin Dac, on Flickr

IMG_0158 by Constantin Dac, on Flickr

SCALETRAINS UNION PACIFIC ET44AC #2571 by Constantin Dac, on Flickr
 
Da, sant luminate. Luminile de jos clipesc intermitent la actionarea fluierului. Mie mi-au placut grilajele,asa arata din fabrica, nu le-am patinat. La detaliere eu ii dau 11 din 10 puncte. :lautar: Colegii din state care cunosc locomotiva reala, spun ca pasarelele sant prea deschise la culoare. Jos palaria, la scara N au facut toate suruburile de pe ea. E drept ca la HO au facut hexagon la surub, avantajul scarilor mai mici. :D
 
Ultima editare:
DA este o locomotiva care merita sa o ai in colectie chiar 11 din 10 este bine spus . Nici nu te-am mai intrebat cat de silentios ruleaza , banuiesc tot de 11din 10 . O digitalizezi sau deja este ?