Colectia personala H0 Electricul

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Stimati colegi revin cu cateva poze, de data aceasta nu pe fundal rosu :D , poze care prezinta colectia mea de locomotive CFR la scara H0. Este o familie romaneasca care intre timp s-a imbogatit cu o electrica alb-rosie Amintiri feroviare, cu un DA gri, calatori marca Tillig, cu o Didina marca Radu161, si o transformare a unui DA mai vechi pe care l-am avut, prima serie aparuta, care azi posteaza in imaginea unui DA al Unifetrans. Desigur nu lipseste nici frantuzeasca BB in culorile GFR, pe care v-am prezentat-o deja. Sper sa va placa. Respect

 
Locomotiva verde este o Didina dupa cum au spus si colegii de pe forum, este facuta pe sasiu Bachmann, modificata desigur, si este printre ultimele variante fabricate de Radu, cu foarte multe imbunatatiri printre care si interior de cabina pt care autorul merita felicitari, cel putin din partea mea. Modelul reprezinta o Didina a depoului Oradea si ruleaza excelent.
 
Dupa parerea mea nu isi merita banii deloc, insa merita achizitionat pentru ca:
1. nu cred ca se va mai gasi in scurt timp
2. sunt doar doua locomotive romanesti pe piata (EAul si DA-ul)

Cu ceva munca se poate scoate un model decent din DA060 Tillig.
 
Vali, omu' s-a referit la varianta CFR; intr-adevar varianta Electrotren este o piesa de exceptie. Balesc in continuare dupa ea, insa, singurele asemanari dintre cele doua masini sunt originea motorului (nu este identic) - Sulzer si numele aproximativ la fel.

060DA SNCF
http://www.derbysulzers.com/sncf65500.html

060DA CFR
http://www.derbysulzers.com/cfr2100.html

He, he, he. o alta masina superba, pe care nu cred ca o sa o pupam vreodata:
http://www.derbysulzers.com/cfrprototype.html
 
andreiul a spus:
...He, he, he. o alta masina superba, pe care nu cred ca o sa o pupam vreodata:
http://www.derbysulzers.com/cfrprototype.html

te duci la Dej si ii dai cateva tzocaituri...asa poti spune ca ai "pupat-o" :p
 
Stimati colegi modelisti si pasionati. Asa incet, incet mai prezint si eu din garniturile pe care le formez incercand sa respect pe cat posibil realitatea si aspectele reale. Urmarind niste site-uri germane am gasit poze din perioada respectiva reflectand o garnitura de tren personal compusa dintr-un diesel V 100, 3 vagoane calatori si unul de bagaje. Plecand de la pozele vazute am alcatuit si garnitura mea la scara H0 din locomotiva V100 1064 DB, epoca 3 produsa de Roco, motor cu volanta, lumini care se schimba in functie de directia de mers, lumini rosii. Apoi urmeaza un vagon AB4ü clasa1/2 Lima collection, frumos detaliat, doua vagoane B4y, productie Roco si un vagon de bagaje Dye. Vagoanele sunt echipate cu cuple scurte si se pot ilumina. Dupa informatiile obtinute, astfel de trenuri au circulat prin anii 60. Sper sa va placa. Respect





 
Multumesc pentru sfat si aprecieri in acelasi timp. Important este ca astfel de garnituri tractate de astfel de locomotive au existat. De altfel de la un astfel de site am plecat si eu. Andreiul, pe site-ul dat de tineprima garnitura prezentata chiar seamana mult cu cea prezentata de mine, eu momentan limitandu-ma la acest numar de vagoane din mai multe motive. Dar intr-adevar arata bine.

Bogdanra, da se pare ca mi-am tradat nickname-ul :D , insa nu pot sa rezist unor locomotive ca V100.
Oricum va voi mai prezenta pe parcurs si alte garnituri care s-au format in aceasta perioada si care se vor forma in curand, printre care una CSD din era veche Piko.
Respect si ms.
 
Pentru a ramane in aceeasi perioada sau mai bine spus epoca feroviara, voi continua prezentarea pieselor din colectia mea si anume cu o garnitura Silberling, compusa din trei vagoane DB, unul Bnrzb, clasa a 2-a, unul ABnrzb clasa 2/1/2 si cel cu post de conducere BDnrzf. Vagoanele sunt foarte frumos detaliate le-am achizitionat impreuna, formand un set, sunt pregatite pentru iluminat iar postul de conducere are farurile si panoul de destinatie iluminat. La schimbarea directiei farurile au culoarea rosie. Vagoanele sunt marcate ca avand statia de domiciliu Nurnberg.
Pentru tractarea lor am pus o locomotiva foarte draga mie, despre care am citit ca este o locomotiva reprezentativa a DB (Kultlokomotive der DB) de fapt una din ele. Este vorba de Br 220 011 1, modelul fiind produs de Roco, detaliata si cu o putere de tractiune foarte buna si motor silentios. Locomotiva o am din Austria, modelul fiind produs prin 2002. In alcatuirea acestei garnituri care a circulat intre Bamberg si Nurnberg, am pornit din nou de la fotografiile gasite pe diverse site-uri feroviare si fotografice. Sper sa va placa. Iata pozele. Respect