Colectia de "americane" H0 de la Lugoj...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

uhu

Active Member
Trenulist
20 Martie 2009
123
0
39
Lugoj
LOCATION
Lugoj
Prima locomotiva care vreau sa o prezint este Gp7-le in faza a doua cu capota inalta de la Proto 2000.
Locomotiva Gp7 (general purpose) a fost construita intre anii 1949 si 1954 de catre divizia Electro-Motive (EMD)a concernului General Motors, fiind inlocuitoarea tipului BL2 care nu a avut succes ca road switcher (locomotiva de manevra care putea tracta trenuri si pe liniile principale).
Locomotiva era Diesel-electrica, avand un motor cu 16 cilindri care producea 1500 CP, care producea curent pentru actionarea motoarelor electrice de tractiune.
Pe durata fabricatiei, s-au produs 2729 de bucatidintre care 2615 pentru companii feroviare din SUA, 112 din Canada si 2 pentru Mexic. In plus, in moda acelor ani au fost realizate si 5 bucati din asa numitele unitati "B", fara post de conducere pentru tractiune multipla, toate achizitionate de ATchinson, Topeka and Santa Fe.
Aceasta locomotiva a fost folosita de majoritatea societatilor feroviare majore din SUA, fiind chiar si azi intalnit pe liniile secundare, in muzee sau ca locomotiva industriala.
Modelul este realizat de catre firma Proto (Life-Like) si ce parte din seria superioara 2000. Locomotiva este dcc, ready to run, dotata cu decodor de sunet QSI si doua difuzoare. Cutia de prezentare are ferestruica de vizualizare a modelului, locomotiva fiind rezistent impachetata, si venind cu diferite accesorii care trebuie montate de "operator" (parasolare, oglinzi, geamuri iesite, etc).
Modelul a costat 85 de euro, fiind cumparat din Elvetia de la un magazin in lichidare.
Modelul poarta un livery al ATSF din anii '70, fiind pantografiat cu emblema EMD si diferite semne de avertizare si informare, singurul lucru care nu mi-a placut la locomotiva fiind lipsa interiorului datorita balastului mare.
Functionarea locomotivei este silentioasa, desi la inceput am avut probleme cu mersul la viteze mici, acestea s-au rezolvat de la sine, in momentul acesta functionand perfect. Ca o curiozitate, decodorul are o functie prin care decodorul spune printr-o voce umana statusul locomotivei sau viteza la scara in mile pe ora in mers.
La final o poza comparativa ca dimensiuni cu 060DA.
Atasez un link cu un filmulet cu o parte din sunete.
http://www.youtube.com/watch?v=Mpx82gx_-3c









[/img]
 
Felicitari pentru achizitie :)
Este foarte frumoasa, si sa vedem mai multe.Spor in ceea ce faci.
 
Astazi e randul uriasei SD45-2 de la Athearn Genesis sa fie prezentata. SD45-2 face parte din seria dash 2 produsa de Electro-Motive Diesel (EMD) intre anii 1972-1974. Cel mai mare operator al acestei locomotive de 3600 de CP a fost ATSF, locomotiva pe care o detin avnd livery-ul Warbonnet si facnd parte din ultimul batch de locomotive livrate catre companie.
Locomotiva a fost cumparata de la un magazin on-line din Anglia la pretul de 99 de lire sterline.
Modelul face parte din seria de prestigiu Genesis al producatorului Athearn, fiind Ready to run, dotata cu sunet si dcc. Cabina este foarte bine detaliata, inclusiv geamurile laterale putandu-se culisa in pozitia deschis. In plus fata de detalierea din cabina are detalii foarte bune la unitatea de aer conditionat, la pantografierea avertizarilor, dar culmea pentru o locomotiva "top of the line" nu are stergatoare (un set de aftermarketuri din alama fiind pe drum). Un alt detaliu foarte bun sunt scarile de urcat pe capota si diferitele manere de pe capote care sunt cele mai fine din cate am vazut, potrivindu-se la scara foarte bine. Iluminarea este in functie de directie iar ca bonus locomotiva are si girofar functional din centrala digitala in functie de directia de mers.
Locomotiva este destul de grea, iar sunetele sunt cele mai puternice din toata colectia mea de locomotive cu sunet. Modelul prezinta o usoara intarziere a sunetului la plecarea de pe loc si la oprire, dar probabil se poate rezolva din CV-uri.
Locomotiva are viteza minima destul de ridicata, neputand fi utilizata in triaje... :mrgreen: .
Un link cu un videoclip :http://www.youtube.com/watch?v=pn75JQ2Uyz4
Cateva poze: