Kolektia mea in H0

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Noutati in depou:
1 - Vagon acoperit pe 2 osii, inmatriculare DB, producator ROCO, cod produs 67860:

Un vagon frumos lucrat cu multe detalii, cateva accesorii la punguta.
Va fi adaugat la o garnitura si poate vor mai urma inca 2-3 bucati.
2 - Vagon curatat sina, producator ROCO, cod produs 67860:

Dupa un rulaj de vreo 5 minute tamponul arata cam asa
Va urma.
 
Iata un "suting" cu frumoasa garnitura personal, formata din (de la dreapta la stanga):
- Locomotiv㒠electric㒠BR 141, ROCO, cod 62625;
- Vagon că’lă’tori clasa 1, compartimentat, ROCO, cod 44457;
- Vagon restaurant, ROCO, cod 44398;
- 3 buc. vagoane că’lă’tori clasa 2, compartimentat, ROCO, cod 44455;
- Vagon că’lă’tori clasa 2, compartimentat + bagaje, ROCO, cod 44459:


Lungime totala garnitura: 183 cm.
La cateva dintre vagoane am montat si lumini in interior, urmeaza restul.
Este una din garniturile preferate de mine.
 
Noutati in depou:
Neavand in "depou" vagoane PIKO (decat cele 2 kituri) am hotarat sa achizitionez un vagon platforma pe 2 osii transport container "Hapag-Lloyd", inmatriculare DB, producator PIKO, cod produs 57700:



Ingrijit lucrat, multumit pe deplin.
 
Daca nu am o diorama, sper doar momentan, rulez si eu garniturile pe unde apuc...
Aseara, la servici, am rulat doua din garniturile mele:
Vagoane inchise cu loco diesel Blue Tiger:

si vagoane cisterna cu loco electrica BR 185:
 
Am hotarat ca ultimele vagoane din garniturile formate, sa le las fara cuple, sa montez furtunuri si "cuplele" de rigoare stranse iar unde este cazul si lampa finala:

 
Noutati in depou:
1 - Vagon platform㒠cu pereţi mici, inmatriculare DB, producator ROCO, cod produs 67774:

Transportand doua bucati DODGE de armata (achizitionate separat), va face parte din garnitura cu vagoane militare.
2 - Vagon platforma pe 2 osii transport container "Containerships", inmatriculare NS, producator PIKO, cod produs 57735:


Va face parte din garnitura de transport containere:

Va continua!
 
Printre scutece, biberoane, laptic praf si altele pt. bebe, iata ca mi-am permis si eu un mic up la depou:
o frumoasa locomotiva diesel BR 232, inmatriculare DB, producator ROCO, cod produs 62862, cunoscuta si sub denumirea "Ludmila":

- detalii boghiu:
- detalii zabrele laterale:
- detalii acoperis:
- detalii furtune, etc. post 1 si post 2
- "Goguta" frumos frezat in postul 1:
- lumini bidirectionale: .
O locomotiva frumoasa, bine realizata si puternica.
Va urma!
 
Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Eu am avut una la TT, destul de reusita pentru vremea aia. Imi inchipui cum arata asta fiind o scara mai mare. Avantaje HO.
 
mmkelemen a spus:
O locomotiva frumoasa, bine realizata si puternica.
Va urma!

La cat mai multe modele reusite in colectie. E foarte puternica, mi-a detronat fostele campioane la forta de tractiune, PIKO E93 si ROCO E194.
 
Zilele acestea vreau sa fac o paralela intre si mai vechea sa vedem care trage mai bine...
PS. Si BlueTigerul a dat dovada de putere.
 
eu pariez pe Ludmila endo,cine pierde da o bere :D.bineinteles Ludmila va fi urmatoarea mea achizitie,dar mai dureaza
 
Pana fac testul astept si alte "pariuri".
Saptamana viitoare fac testul si vedem atunci cine a avut dreptate.
 
Acum 4 ani am facut cateva teste de tractiune cu cateva locomotive, printre ele si BlueTiger.

Aproximativ 10 metri de sina si 38 de vagoane dupa locomotiva.

int11ic6.jpg


Nu am poza cu BlueTiger la tractiune.
int19kx3.jpg


Clasamentul
BLUE TIGER
1043 OBB - Roco
BR 01.5 PIKO
MEHANO VOSLOH
 
daca trage atat cat trage Br 120 Taigatrommel sau E 94, sau E 03, atunci poti pune dupa ea in voie vreo 60 vagoane in linie plana :|
 
Acum vreo 2 ani am facut un test cu BR120 Roco: pe un traseu oval (pe podea, deci la orizontala) cu R2, lung de 2 metri am pus atatea vagoane de marfa cat mi-a permis traseul, astefl incat locomotiva sa nu atinga ultimul vagon; sunt peste 5 metri de tren; a tras fara nici un fel de probleme; BR132/232 este CO-CO, si este si mai grea; cred ca este mai "fortoasa" decat BR120. Oricum, nu stiu pe ce macheta o sa putem rula asemenea garnituri, deci nu stiu cat de important testul. Am ramas insa surprins placut de BR57 Roco, care, desi are tractiune doar pe rotile de pe tender a tras la expozitia de la Cluj un marfar impresionant. Baietii de la Cluj pot confirma acest lucru si pot da detalii despre eventualele pante. Initial am pus BR59, pentru a fi sigur ca trage, insa apoi, impins de la spate de Obiwanul, am pus BR57.

Iata mai jos 2 poze cu garnitura:



PS: Sper sa ne vedem si anul asta la Cluj si sa fie cel putin la fel de fain.
 
Ludmila de la Roco nu o am,o am pe cea de la Brawa,care a tras 50 vag fara probleme,nu i-am pus mai multe sa vad care ii este limita.Br 120 are vreo 700 g :p

o remarca putin off-topic...dupa un plonjon direct pe gresie,de la 1,20 m, E 03-ul de la Roco s-a procopsit cu o osie noua,fara cauciucuri de tractiune,cea originala,cu cauciucuri deformandu-se in urma impactului.de la 4 cauciucuri,a ramas cu 2,puterea de tractiune scazand ...insesizabil as zice, de la 60 la 40 vagoane.insesizabil pentru ca,asa cum zicea andreiul,unde o sa rulam asemenea garnituri :?: