Colectia "Adrian Ionut"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sunt doua vagoane diferite... legat de mai multe detalii, sa vad ce mai am, si le pun bucuros. Ideea e ca nu am facut foarte multe foto, Canon-ul sapuniera pe care il am momentan nu se descurca grozav in conditii de low-light, iar in multe muzee exponatele sunt tinute in semi-intuneric... :(
 
Dupa ce am gatat display-urile, urmeaza sa mai si punem in ele cate ceva, nu de alta, da s-or fi saturat bietele vagoane sa zaca prin cutii...

Azi o sa incepem tot cu o serie de vagoane de marfa (am eu un fix cu vagoanele de marfa...) si anume vagoane de ciment, capacitate 100 tone, inmatriculari diverse.
Vagoanele sunt facute de Walthers, si sunt echipate toate cu roti de metal "by default", la scara.

Norfolk & Western


... si ceva detalii cu inscriptiile...


GATX - General American Transportation Corporation




Cuplele, desi din metal, nu sunt totusi la scara (dar le voi schimba) iar grilajul de pe acoperis desi pare din metal este totusi de plastic, insa extrem de bine realizat.

Burlington Northern


Green Bay & Western


La acesta din urma, cupla este la scara, insa nu mai este din metal, ci din plastic. Kadee face si cuple din metal la scara (cu centrare automata), insa deocamdata sunt destul de scumpe... asa ca stam cu plastic deocamdata.
 
Tot din aceeasi serie...

Southern - Southern Railway




Blue Circle Cement




Calaveras


MKT - Missouri-Kansas-Texas


Vagonasele vin toate cu cateva detalii care se pot monta ulterior (manere scarite, leviere pentru deschidere compatimente, etc care care nu sunt montate).
Greutatea fiecarui vagonas este de 110 grame - un pic cam usurele dupa gusturile mele. Din serie lipsesc 4 vagonase, care odata ajunse la mine vor aparea si ele pe forum.
 
Primul din cele 4 apartine binecunoscutei companii BNSF Railway



CRDX - Chicago Freight Car Leasing Co.


ITLX - General Electric Railcar Services Corporation


Wisconsin Central - o subsidiara a Canadian National...

... cu niste inscriptii excelent realizate (pacat ca resize-ul facut de Photobucket cam altereaza calitatea imaginii)...


Nu inteleg de de Walthers a renuntat la cuplele Kadee din plastic, dar la scara, pentru a le inocui tot cu cuple Kadee din metal, dar care nu sunt la scara!? :? Poate ca sa-mi dea mie de lucru... pentru ca cuplele instalate momentan nu imi plac, sunt prea grosolane :mrgreen:
 
ce sistem de frana foloseau la aceste vagoane?
nu se vad saboti, sau sunt la pungulitza cu accesorii?
sau sunt saboti numai pe interior, intre osii?

Tot completezi, nu te lasi... :D
 
Au saboti numai intre axe, uite aici :

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Seitenkipper-Ua4201-Drehgestell.jpg
 
Asa e... plus ca materialul rulant nord-american foloseste un singur tip de boghiu - three-piece bogies - sau mai bine zis variatii mici ale acestuia (seamana cu boghiul Bettendorf) din considerente economo-pragmatice in primul rand.
 
Pentru boghie americane pt vagoane de marfa trageti o privire la 'saitu' asta:

http://www.trains.com/mrr/objects/pdf/mr_pi_5-06_freightcartrucks.pdf