colectia lui CFTT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
iata un alt vagon de marfa DR IV recent achizitionat, detalii si inscriptii deosebite, cuple KKK, roti metalice
 
asa arata vitrina cu evolutia in timp a marfarelor, de jos in sus : DRG, DRIII, DRIV (3 garnituri), DBIII, DBIV, DBV (2 garnituri) si tot epoca V o garnitura internationala
 
in ultimul timp tot mai multi producatori isi diversifica productia la TT, profitand de aceasta am hotarat sa imi modific garnitura Stadte-Express produsa de Tillig inlocuind vagoanele tip Y ce nu erau corecte ca lungime si in plus aveau si scarile fixate pe boghiuri (mostenire BTTB), am pastrat de la Tillig doar vagonul tip Halberstadt cu usi centrale realizare mai recenta si corecta


am achizitionat recent tot un vagon Halberstadt dar cu usile laterale produs de MODIST, este un vagon foarte bine realizat ca detalii si inscriptii, pregatit pentru iluminare, cuple KKK



un alt vagon din garnitura este vagonul clasa I, tip Y, produs de KUEHN, cu lungimea corecta, scarile sunt realizate pe sasiu independent de boghiuri, pregatit pentru iluminare, inscriptii foarte bine realizate



garnitura o voi completa cu vagonul restaurant Reko produs de MMS ce va avea lungimea si scarile corecte ce va apare mai la vara si eventual si cu un vagon tip Y clasa 2 cu 10 compartimente facut de KUEHN ce va apare mai la toamna
 
iata si vitrina cu trenurile de calatori, de sus in jos :KPEV (locomotiva pe care o vreau apare la vara), DRG, DRIII, DBIII, trei garnituri DRIV, DBIV, locomotive si un automotor epoca II, si o amestecatura de masini cu un ICE
 
locomotiva este E70-01 DRG produsa de Kerr ulterior a fost realizata din cate stiu si de Zeuke, BTTB si Tillig, este cea mai veche locomotiva din colectia mea aflata intr-o stare excelenta, multe date despre ea nu stiu, este fosta prusaca EG 501 produsa prin 1914 in cateva exemplare pentru trenuri de marfa
 
iata ca a aparut al treilea vagon la TT inmatriculat CFR, din cate stiu nu e chiar exact ce exista in realitate dar pentru inceput e un pas inainte la TT pentru noi asa ca eu nu voi da cu pietre, macar sa mai apara cate ceva inmatriculat CFR, ceva asemanator cu 4 inele pe cazan am vazut dar nu in aceasi pozitie la ROMPETROL

 
fain vagon, e facut la comanda sau din fabrica?
 
am uitat sa spun, este produs de Tillig, cea ce remarcam mai sus ca producatorii la TT mai fac cate ceva si la CFR
 
si pe unde se gasete de cumparat?
 
inca un vagon de marfa CFR la TT, este vorba de un vagon frigorific Ibbehs epoca IV produs de Tillig, cateva poze, scuze pentru calitatea lor:






 
Salut

Constat cu parere de rau ca toate vagoanele noi au niste cuple urate, numite KKK, cred. In cazul acesta compatibilitatea intre garnituri este nula.
Mie cel mai mult mi-au placut cele cu inel semirotund, foarte usor de cuplat si decuplat...

revenind on-topic: cftt, ai povestit de el, il vad deja in colectie. frumos, frumos...
 
legat de cuple cred ca te inseli, cuplele KKK arata mult mai realist, cuplarea si decuplarea este mult mai usoara decat cele model semirotund, tin vagoanele apropiate tampon in tampon inclusiv in curbe datorita arcului existent in corpul cuplei, cand s-au produs cuplele KKK s-au produs si cuple adaptoare si pentru toate vagoanele si locomotivele dotate cu cuple vechi, nu trebuie decat sa inlocuiesti cuplele vechi cu aceste cuple noi si obtii o garnitura cu vagoanele lipite in tampoane si aspect mai realist, daca vrei pot cauta codul acestor cuple adaptoare produse de Tillig
 
Aha... mie tot urate mi se par. Mersi, o sa caut adaptavitate (corect: adaptabilitate, moduri de a adapta, etc) mai tarziu, costa mai mult ca sigur si, parca, nu avem asa ceva in buzunare acum...

oricum este o parere subiectiva a unuia inca nostalgic dupa magazinul de la Hanul lui Manuc unde acum este o bodega sau un magazionas de fite...

Daca vom avea timp dupa Rasnov mi-ar face p[lacere sa mai stam de vorba... Am o multime de intrebari:)))