Pasiunea mea :Trenuletele electrice -Caile Ferate LA S&D

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pai din cite stiu eu vor fi pe ecartament normal deoarece nu cred ca fabricantii din vest au tinut cont de asta iar daca ar fi respectat aceasta cred ca nu ar mai fi iesit pe HO poate mai mare de atit.Sa fi sigur ca or sa fie si trenulisti invitati dar mai este pina departe asa ca ne ramine sa incepem cu un modul acolo sa ne intram in mina :D
 
Salut!

S-ar putea sa gasesti pe aici, http://www.modelena.ru/katalog.html vagoanele pe care i le doresti Ludmilei!


Aditu
 
@ Seby

Vagoanele rusesti ca si locomotiva au circulat si pe ecartamentul european

Cel mai cunoscut tren pe care il stiu ce avea in compunere numai astfel de vagoane este expresul Moscova - Bucuresti - Sofia sau Bulgaria Expres ce avea in compunere numai acest tip de vagoane
Daca nu ma insel numai de la Bucuresti la Giurgiu i se mai atasau unul sau doua vagoane de alt timp

Deci nu se pune problema de alt ecartament sau alta scara

Sunt pe 16,5 mm
 
Multumesc Aditu pentru link sper sa ma descurc ca este pe limba Rusa sau poate ca nu am vazut ca are si Engleza am sa apelez la nevastamea ca ea a facut Rusa la scoala ,sper sa gasesc acele vagoane si poate o solutie sa le pot lua ,multumesc :D
 
Ca si preturi poate va spune ceva 1812 RUBLE bucata :shock: nu stiu care este paritatea si nici cum sa comand si deabia le-am gasit pe un alt link al saitului Modela :shock:
 
Pai iese cam 724.8 ron :shock: :shock: :shock: :shock: un vagon :evil: :evil: :evil: :evil: :shock: :shock: :shock:
 
Iata ce am gasit la TILLIG (dar preturile nu stiu de unde sa le iau :?: ),sunt mai multe modele, Ep.IV-nedisponibil,iar celelalte sunt Ep.V si sunt disponibile si mai este unul apartinind cailor ferate din Ucraina



 
Salut Silviu
Vagoanele de dormit de la Tillig(RZD,UZ,SZD,CD,ZSR)sunt aproximativ 150Ron.Am si eu unul ZSR si sunt foarte bine realizate mai ales amenajarea interioara(paturi,perini,cearceaf,etc.)insa nu prea se potrivesc cu Ludmilla de la Piko CSD pentru ca nu circulau pe linii neelectrificate.Circulau pe liniile electrificate intre principale orase din vestul Europei si Moscova.
Actualmente expresul Moscova-Berlin este tras de o Ludmilla remotorizata BR232 DB-AG ep.V pe o portiune de linie neelectrificata intre Germania si Polonia.
http://images5.fotopic.net/?iid=yx4ddn&outx=0&quality=70&noresize=1
 
Multumesc pentru informatii 060-EA dar poate ma ajuti sa stiu cum pot lua vagoanele de la TILLIG ,Ludmila mea este PIKO cu inscriptii CCCP iar vagoanele vazute la TILLIG care le vreau sunt cele care au circulat si la noi in expresul Moscova - Bucuresti -Sofia
Daca stii cum se pot procura de pe saitul TILLIG sau daca le aduce cineva :D
 
Si iata ca a sosit si LUDMILA BR 130 dupa o interventie reusita la atelierele de revizii LDH ,inca o data multumiri pe aceasta cale :D
 
silviu.........ma faci sa pun la pozat V200 taigatromelu :lol:
in locomotive sa ne batem sau in vagoane sa ne trosnim :twisted: