Flavio Transports (TT)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
In sfarsit, pe linie!
Locomotiva BR243:


Vagonul etajat, alaturi de fratele cu doua clase:


Vagonul de marfa, inmatriculare DR:

Nu prea stiu ce fel de marfa duce un astfel de vagon... :oops:

Vagonul de bagaje, 3 osii, DB:


Si un set jubiliar OBB, epoca 3; doua vagoane de calatori si unul de bagaje:



In depoul FT si-a facut aparitia un nou vagon pentru echipa de intretinere a liniei:



La categoria vehicule, avem:
 
Si iarasi noutati in depou!

Locomotiva V221, inmatriculare DB, Zeuke:


Ma tot uit cum are stopurile "oarbe". Ma gandesc sa dau gauri si sa-i pun leduri rosii, respectiv un far in "frunte", ca si ala tot orb este. Inca studiez situatia...

Locomotiva Nohab, inmatriculare DSB, BTTB:


Vagoane cu pereti glisanti, Roco.
Transwaggon, inmatriculat DB:

??, inmatriculat PKP:


Platforma pentru transporturi grele, inmatriculata DR, Roco:

Fara accesorii montate. Si asa o scot foarte greu din cutie; cand am facut pozele, desi am tras de ea cu grija, tot a iesit fara un boghiu. Chiar nu inteleg de ce Roco face atata risipa cand vine vorba de ambalaj...

Atat pentru moment, dar revin in curand (asteptam cu nerabdare sosirea unei comenzi).
:lautar:
 
Felicitari, din acelea cu pereti glisanti tocmai ce am achizitionat si eu vreo 3 :D Cred ca sunt la moda :D
 
Incepand de astazi, echipa pentru intretinerea liniei nu va mai calatori calare pe cutiile cu scule, in vagonul prezentat anterior. Iata noul vagon:

Tillig, ep 4, inmatriculare DB. Este jenant sa vezi ca acest tip de vagon nu a suferit nici o modificare dupa 30 de ani de fabricatie (difera de "vechea garda" doar prin cuplele noi si rotile metalice; de fapt, cuplele sunt doar o iluzie, sunt prinse de vagon tot pe stilul vechi. Vagonul nici macar nu este pregatit pentru iluminare interioara... :roll: ).



Iata si prima piesa Kuehn proaspat sosita la Flavio Transports.
Este vorba de BR114 "Dunga", inmatriculare DB:


Modelul este cu adevarat deosebit, de o finete extraordinara. Locomotiva este pregatita pentru sistemul digital, spre care tind si eu usor-usor...


:lautar:
 
Am auzit ca locomotivele Kuehn sunt super faine. Astept sa imi iau un ER 20 MRCE Dispolok negru cand o sa apara. Cineva mi-a spus ca nu exista comparatie intre Hercules de la Piko si cel de la Kuehn.

Felicitari pentru achizitii.
 
Asa este, chiar am avut ocazia sa le compar direct. Hercules de la Kuehn este mult mai detaliat decat cel de la Piko, dar si pretul este pe masura (de doua ori si ceva).
In pungulita cu accesorii a locomotivei BR114 am gasit, printre maruntisuri de lipit pe ici pe colo, piese de rezerva: mansoane de cauciuc pentru roti, tampoane, un mic arc (nu stiu pentru ce e), etc, piese pe care la alte firme (vezi Tillig si altele) trebuie sa le cumperi separat daca ai nevoie.

In concluzie, Kuehn face banii!
 
Dupa o lunga pauza, nu de achizitii ci de timp liber, revenim astazi cu o lansare. Direct din superba Vienna, pe un pret care ar lasa cu gura larg cascata orice trenulist, vine sa intre in exploatare la Flavio Transports o locomotiva electrica BR 151.

Locomotiva este realizata de Piko; are tractiune pe 4 osii din 6, lumini albe/rosii in functie de directia de mers, mufa digitala. Si, din pacate, asemenea lui Taurus de la Piko, nu ofera posibilitatea alimentarii prin pantografe.

Dar hai sa lasam pozele sa vorbeasca:


Pozele sunt facute pe masa, din motive varuistice apartamentistice minimacheta nu este disponibila momentan. :roll:
 
Multumesc. Si da, este o noutate Piko 2009 pe care nu speram s-o vad prea curand prin magazine pe la noi.

Si daca tot suntem la Piko, sa prezentem si un Herkules. Locomotiva am cumparat-o mai demult, dar stand destul de prost cu timpul, am cam uitat de ea.

BR 253
Inscriptie "Press", tractiune pe 4 osii din 4, mufa digitala, lumini alb/rosii in functie de directie. Ruleaza foarte silentios. Are pilot la unul din capete (sper sa se vada in poza). La detalii sta binisor, aratand 100% ca modelul H0. Am zis binisor pentru ca Herkules de la Kuehn arata mult mai bine.




:D
 
djflavio : Salut,in lumea TT-ului se mai misca lucrurile, la multe noutati.

Cum toata lumea comenteaza expozitia de la Brasov, as fi dorit sa citesc si despre vreun produs trasnet pe TT expus la modele Ceferizate
.Dar din pacate raman numai o mana de modelisti care sa faca transformarile....Oare Tillig o sa rupa gura targului cu o DA pe TT ?
Monteaza o diorama provizorie in holul Garii de Sud, ca are spatiu frumos. :lol:
 
Nu. Nu avem nimic nou, daca dupa asta va uitati.

Incepand din 1.11.2011, Flavio Transports isi inchide portile pe perioada nedeterminata, dupa o lunga si dureroasa agonie. In scurt timp, o parte din vehicule vor fi scose la vanzare.

Principalele motive care au dus la aceasta situatie sunt: criza, in primul rand; apoi lipsa spatiului de desfasurare si lipsa intelegerii celorlalti membri ai familiei; si legat de aceasta, migrarea catre un alt hobby comun cu sotia (pescuit). In plus, mare parte din fonduri este acum canalizata catre constructia casei.

In patrimoniul Flavio Transports vor ramane doar cateva piese de suflet. Poate, vreodata in viitorul indepartat, pasiunea aceasta isi va realua locul de cinste pe care il avea pana acum vreo 2 ani.

Flavio Transports multumeste colaboratorilor si fanilor pentru sprijinul acordat in perioada de activitate si va ureaza din suflet sa nu ajungeti intr-o situatie similara.

Sa auzim (si) de bine!