Locomotive cu abur din colectia Doru

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Doru

Well-Known Member
Trenulist
14 Februarie 2008
500
0
Cluj Napoca
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Cluj Napoca
Acum e randul catorva aburoase sa-si faca prezenta aici pe forum.
Incep cu o locomotiva BR12 din epoca II. Este Liliput, o generatie care nu se mai fabrica. Foarte frumos detaliata inclusiv in marchiza se pot vedea instrumentele vopsite .

 
@Montalbano

http://www.liliput.de/index.php?option=com_artikel&link=99&hk=1&uk=4&a_id=63&link1=1&limit1=0&seite_a=1

PDI
 
Azi voi completa succesiunea de imagini cu o frumoasa BR45 de la Liliput. Cadrul este natural si da o naturalete oarecare si locomotivei.



In continuare, o alta locomotiva foarte draga mie, BR52 de la LILIPUT. Ca particularitate, in timpul functionari i se aprinde o lumina rosie in focar :wink:

 
Cum se comporta BR 45 la viraje? sau la macaze? zi-ne cateceva despre ea. Banuiesc ca are tractiunea in tender.
 
Da, am uitat sa specific. Desi o locomotiva lunga, spre surpiza mea pe sine R1 (roco) utilizate la club, s-a comportat f bine. Nu a avut deraieri. Tractiunea este in tender, evident. Acest lucru este valabil la amandoua modelele prezentate aici
 
Mi-am adus aminte in urma unor discutii despre detalii in marchiza la anumite locomotive.
Candva am facut o poza la aburoasa Liliput si am fost super extaziat sa vad ca pana si manometrele erau detaliate si vopsite cu alb.Sper ca poza facuta atunci sa fie relevanta. Poate o repet in alte conditii de lumina si de pe un trepied.

Aceleasi detalii vopsite am regasit numai la locomotiva Roco G12.
 
Azi a fost o zi plina de evenimente. Mi-am achizitionat inca 2 aburoase superbe.
Am facut cateva poze sa le expun in cadrul colectiei mele de aburoase.
Prima este BR62 epoca II de la LILIPUT



Tin sa specifica ruleaza extrem de silentios si frumos. Osia din mijloc este montata pe un arc. Se vede din poza
Merge foarte bine pe curbe R1

A doua locomotiva este tot una Liliput , precursoarea lui BR18 epoca I
este bijuterie pe roti metalice. Spitele foarte fine, se vad detaliile sub frama. Tenderul este frumos realizat,metalic. Merge impecabil.Toate 3 rotile tractoare sunt pe arcuri.Acum doar cu ce vagoane sa o imperechez mai este problema. Daca cineva imi poate spune ce garnitura de vagoane s-ar potrivi acestei locomotive.



 
Astea DA evenimente 8)
Sa le stapanesti sanatos! :aplauze:
Cunosc aburoasa 62, asa ca subscriu si eu la aprecierile pozitive (totusi, cu o surubelnita fina la indemana, verifica pe partea stanga ... stii-tu-ce :D)
Micuta rugaminte: pozeaza mai de aproape cealalta aburoasa, cu osia motoare principala in centrul imaginii, pe ambele parti. Daca poti incerca si un pic de contra-lumina, ar fi super :idea:
 




In ultimele 2 poze se vede usa camerei de fum ca se poate deschide!!!!!!!
Inauntru se vad detalii. Sasiu de metal, la fel si rotile si tenderul. Super!!!! :wink:
 
Ieri mi-a sosit in final in remiza, mult asteptata BR58 de la Rivarossi.
Este mult peste ceea ce eu am asteptat. :lol:
Se vede sunb cazan tot ceea ce nu gandem, robineti, biela a 3-a de la pistonul 3,etc.
Surpriza mare e ca pana si cupla de legatura cu vagoanele e facuta adevarat, se poate pune pe carlig cu adevarat, nu e turnata din plastic.
O bijuterie de locomotiva.Pozele facute in pripa cu blitz-ull nu spun multe. Astep o zi insorita sa apuc sa-i fac poze edificatoare. Interiorul marchizei este extrem de bine realizat. Pana si scaunasul mecanicului este cu tapiterie rosie :D



Inca nu am apucat sa o rulez, urmeaza sa scriu si despre aceasta, insa cred ca altcineva se va ocupa asiduu de aspectul motric al locomotivei.
 
Sa o stapanesti sanatos Dorule si ai grije cu pulloverul in zona ei (prietenii stiu de ce). Avand in vedere ca si pe mine ma asteapta una ma bucur ca pana alta o vad in poze si lumea e foarte multumita. La a mea mai urmeaza generator fum si decodor cu sunet ;)

In plus pentru oameni cu pitici ma bucur sa vad un rosu adevarat :D
 
@Doru,
Pentru eleganta locomotiva badeza IVh ep.I de la Liliput mai tirziu numerotata la DRG cu seria 18.3 sint indicate vagoanele badeze pe boghiuri pt trenuri accelerate(schnellzugwagen) tot de la Liliput.Iti va rezulta o garnitura absolut autentica ,asa cum a circulat in aceea epoca.
LILIPUT : 384600, 384700, 384710, 384800, 384900.
un vagon pt ex.

 
Multumesc pt aceasta binevenita completare. Chiar am asa ceva in doatearea cailor ferate stapanite pe domeniul meu.Uitasem de ele. Candva doream sa introduc lumina in acele vagoane . M-am blocat din lipsa de fonduri.
 
Locomotiva BR52 epoca III-V Rekokessel, a poposit de curind si pe meleaguri ardelene. Statiunea Fantanele este strabatuta de aceasta locomotiva ce tracteaza un tren nostalgic.
Totul, desigur, este doar in imaginatia mea :D