Colectia M.I.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna,

ca o paranteza la ce spune hgdan, exista la OBB 1044 si 1144 (ca cea din poza, din 2005 incoace seria 1044.2 se numeste 1144.2, deci locomotiva aceea azi este 1144 240) la OBB IC, OBB EC, IC si EC; am vazut weekendul trecut chiar o batrana 1142 tragand un IC Bregenz-Innsbruck :)

cele mai raspandite serii raman 1x16 (inclusiv 1216 pe Cehia si Tirolul de Sud), 1x44 si BR101 a DB (pe Westbahn); vagoanele corespund, bineinteles, mai putin acel AB30 (asa se numeste acum CIWL typ P) care mai circula acum doar pe ramura de Belgrad din "Dacia" si pe EN Zürich-Belgrad prin Graz...

in orice caz, o garnitura frumoasa, care ar merita sa fie completata si cu ceva Bcmz-uri (cusete), sa nu uitam ca la trenuri de noapte se foloseste cel putin o cuseta la un vagon de dormit (regula este 4 B la 2 Bc la 1 WL)
 
Epoca IV - DR

BR219 ( "U"-Boot - submarinul ) DR - Brawa
vagon restaurant MITROPA tip "Halberstadt" - Sachsenmodelle

Modelul (BR219) este bine realizat, nu prea sunt multe de reprosat si functioneaza foarte bine.
Originalul provine din seria de locomotive fabricate la "Uz. 23 August - Faur" (119), modificate si remotorizate de catre germani (219, 229).
In 1992 a iesit pe poarta fabricii din orasul Chemnitz (fost Karl Marx Stadt) locomotiva cu indicativul 219 025, in schema de vopsire 229 cu inscriptii DR.
Prin aceasta schema de vopsire s-a dorit realizarea unui compromis intre schema DR si cea DB, gasindu-ne in plina perioada de tranzitie, dupa 1990 cand a avut loc reunificarea Germaniei
Pentru cunoscatorii limbii germane (si nu numai) si celor care vor sa afle mai multe, le recomand un site interesant :
http://dr-lokomotive.de/
 
Epoca III - DR
V200 025 (Taigatromel) - Roco
Originalul : locomotiva pentru trenuri grele de marfa, fabricata in 1966 la fabrica de locomotive diesel din Lugansk/Vorosilovgrad (URSS)
Locomotivele au avut indicativele : V200 pana in 1970, V120 1971-1991, V220 dupa 1991

Vagon de marfa pe boghiuri tip GGrhs 15 - Piko
Vogon frigorific pe boghiuri tip TTnhhrs19 - Piko

 
Epoca II

Automotor SVT 137 851 "Fliegender Koelner" - Liliput


Originalul a intrat in serviciu in anul 1938, si a fost fabricat de firma Linke-Hofmann-Busch din Breslau. Intre anii 1936 si 1938 au intrat in serviciu 14 seturi de tipul Koeln.
Fiecare vagon de capat era dotat cu cate un motor diesel Maybach de tip GO6 cu 12 cilindri in V racit cu apa si generator Siemens/Schukert de unde erau alimentate motoarele electrice (DC) AEG de tip GBM 780.
Putea atinge o viteza maxima de 160 km/h
Modelul : Rulaj bun, respecta bine originalul, mai putin barele de mana si stergatoarele care sunt realizate destul de grosolan.
 
Amiel...ma certai in privat ca am prea multe trenulete :oops: ...dar vad ca prinzi curaj si ne dezvalui din ce in ce mai mult din colectia ta 8)
Am remarcat cele 3 vagoane de bere , epoca IIa , care mi-ar fi placut in varianta K.bay.sts.b. avand in vedere ca-s cu numere de München. :wink:
evident la scara N.

O completare despre SVT-ul prietenului nostru Amiel gasiti aici:
http://modelism-feroviar.blogspot.com/2008/03/svt-137-drg.html
 
ORIENT EXPRESS
Simplon Orient Express - Epoca II - set de trei vagoane (bagaje, dormit si restaurant ) - Rivarossi



Solutie nefericita aleasa de catre producator de a dubla inscriptiile cu rosu, in loc de a le realiza in relief (conform cu originalul)
Cateva date despre Orient Express si poze :
http://en.wikipedia.org/wiki/Orient_Express
http://picasaweb.google.ro/SQ9JDO.1/LegendarnyOrientExpressWKrakowie
 
O sa-l citez pe LDH:
Orient Express - O garnitura ce sigur trebuie sa faca parte din colectia oricarui pasionat de caile ferate in miniatura.<i></i>

si continuare aici:
http://modelism-feroviar.blogspot.com/2008/04/orient-express.html
 
@ Flos
O completare binevenita

La setul de mai sus ar mai trebui inca unul (HR 4010) care contine un vag de bagaje si doua vag de dormit cu numerele 1 si 2 :D
si bineinteles asa ceva :
 
Superba locomotiva!!! nu te intreb daca e a ta ...ca vad ca ai luat pozele de pe E-bay ... ori ai licitat si esti in asteptare? 8)
 
As fi vrut sa fie
Am tot cautat si nu am gasit. O sa mai caut pe e-bay. La Jouef exista ceva dar din pacate epoca III-IV. Si trebuie SNCF SBB sau FS ,DRG nu merge fiindca Simplonu' nu a trecut prin Germania
 
@Horia
Simplu.
Vagoanele din set sunt pentru "Simplon Orient Express", care nu a trecut nici prin Austria si nici prin Ungaria.
Si nu am nici intentia de a le modifica pentru "Orient Express" sau "Arlberg Orient Express"
 
buna amiel,

de fapt nu s-ar putea modifica, pentru ca era vorba de alte vagoane CIWL... Michael Siess mi-a scris o data pe forumul vagoanelor de dormit ca pe Orient Express si pe Arlex se foloseau vagoane CIWL typ S si nu typ Y sau YT ca pe Simplon...