buna,
ca o paranteza la ce spune hgdan, exista la OBB 1044 si 1144 (ca cea din poza, din 2005 incoace seria 1044.2 se numeste 1144.2, deci locomotiva aceea azi este 1144 240) la OBB IC, OBB EC, IC si EC; am vazut weekendul trecut chiar o batrana 1142 tragand un IC Bregenz-Innsbruck
cele mai raspandite serii raman 1x16 (inclusiv 1216 pe Cehia si Tirolul de Sud), 1x44 si BR101 a DB (pe Westbahn); vagoanele corespund, bineinteles, mai putin acel AB30 (asa se numeste acum CIWL typ P) care mai circula acum doar pe ramura de Belgrad din "Dacia" si pe EN Zürich-Belgrad prin Graz...
in orice caz, o garnitura frumoasa, care ar merita sa fie completata si cu ceva Bcmz-uri (cusete), sa nu uitam ca la trenuri de noapte se foloseste cel putin o cuseta la un vagon de dormit (regula este 4 B la 2 Bc la 1 WL)
ca o paranteza la ce spune hgdan, exista la OBB 1044 si 1144 (ca cea din poza, din 2005 incoace seria 1044.2 se numeste 1144.2, deci locomotiva aceea azi este 1144 240) la OBB IC, OBB EC, IC si EC; am vazut weekendul trecut chiar o batrana 1142 tragand un IC Bregenz-Innsbruck
cele mai raspandite serii raman 1x16 (inclusiv 1216 pe Cehia si Tirolul de Sud), 1x44 si BR101 a DB (pe Westbahn); vagoanele corespund, bineinteles, mai putin acel AB30 (asa se numeste acum CIWL typ P) care mai circula acum doar pe ramura de Belgrad din "Dacia" si pe EN Zürich-Belgrad prin Graz...
in orice caz, o garnitura frumoasa, care ar merita sa fie completata si cu ceva Bcmz-uri (cusete), sa nu uitam ca la trenuri de noapte se foloseste cel putin o cuseta la un vagon de dormit (regula este 4 B la 2 Bc la 1 WL)