C.F.F

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Uite piesa de lego (sau bricks, ca sunt compatibile)

Se vede scara/scarile ? :) (A se mari poza)
Depinde cum te organizezi, ca mie mi-au iesit si de rezerva !

Si cam asa vin pe loco. Cu mai multa rabdare se pot prelucra cu o pila fina, in sensul scoaterii treptelor mai in exterior si "subtierii" suportilor verticali. Asta mai urmeaza sa fac plus o vopsea sa nu se vada pe unde am pilit.
 
O nous sosire in depoul CFF: BR 202 al NbE de la Roco.
Date model:
-3 lumini albe/2 rosii functie de sens, cu SMD :) ;
-interfata digitala;
-o osie cu cauciucuri de frictiune;
-interfata digital 8 poli;
-cuplare standard si apropiata :);
-silentioasa;
-nu balangane in curbe :);
-1/3 din pret DA ;-)

-un singur "minus" atat pentru 1:1 cat si 1:87: nu are plug, dar pot trai cu asta :).

In rest imaginile fac cat 1000 de cuvinte:
1:1

1:87:


Alb inainte:

Rosu inapoi:


Casuta a fost bonus la pachet :) (Thanks HGD)
 
Interesant,din citi colegi sunt in toata tara,tu esti primul cu aceleasi modele in colectie ca si mine,astazi am primit si eu locomotiva asta frumoasa,vad ca tu i-ai montat si barele de sprijin,este un model aparte,fata de BR-urile 110,114 si 204 Roco,asta are acele bare de sprijin pe latime in capete,tampoanele sunt rotunde cu rama alba,etc.,sa o rulezi sanatos
 
Vagoane pentru ea: genul Roco 67746 sau PIKO 54561 dar in epoca 5 desi...

Asta ar avea logo DB din 4;


Iar asta e DB-AG clar


Bine, aici e BR 212, dar tot NbE
 
Uitati-o in actiune pe Youtube (motorul CAT se aude bine...):
http://www.youtube.com/watch?v=hVhInulYQhA

Nu prea m-am prins exact ce vagoane erau alea...
Par genul Roco 47372 "Drucksilowagon"...

Cu tren utilitar (in plan indepartat):
 
Sosire noua la CFF: Set de doua AVA200
Sa incepem cu coletul:
-Doua cutii imprimate in limba lui Eminescu :), plus cu tricolor pe ele;
-Manual sumar in limba romana. Aici as face o paranteza: la primul meu E69 de prin '86, pe langa altele era si scrisa si o mica istorie a modelului real (cine e, pe unde a circulat, caracteristici etc.), date care vad ca nu prea se mai dau azi pe la nimeni.


Modelele sunt bine realizate si chiar isi justifica pretul.Prin comparatie ganditi-va la cusetele Tillig. In punguta cu accesorii se dau: furtunele si carligele pentru prezentare de vitrina, furtune taiate pentru a nu bloca cupla in cazul in care rulam vagonul si vrem sa "astupam" gaurile, amortizoare pentru boghiu etc.
Raza de inscriere in curbe: min R=420mm

"Minusuri":
-La cuplarea burduf la burduf, avem mai multi mm intre tampoane.

In rest imagini:



Ca un comentariu personal: sunt destul de impresionat de aceste modele si de prezentarea lor la end-user. Imi pare rau ca nu am participat la lansarea lor in gara din Barlad (sic!) si va spun cu mana pe inima ca NU merg astea modelu' 0 nici batute.
In rest: Craciun Fericit la toata lumea ! Sa mai bine: Sarbatori fericite !
 
tfa2003

eu inca am mai pastrat prospectul original impreuna cu locomotiva E 69 ... pot spune ca astfel
de date gasesti la Fleischmann,pe prospect.

personal,imi pun mari sperante in aceasta firma romaneasca si voi incerca sa achizitionez (aproape)
toate modelele lor,dandu-le astfel votul meu de incredere.sunt curios cum ruleaza :roll:
 
Tocmai le-am rulat. Merg bine, cam ca etajatele PIKO. Nu au tremurul specific Tillig sau Heris. PIKO le cam bate la inertie, semn ca modelele AVA ar avea o frecare mai mare. In rest nu au fost deraieri peste diversele elemente de cale, eu avand reteaua compusa din PIKO A-Gleis.

A, sa nu uit: nu sunt incluse cuple scurte in pachet, dar cred ca asta nu e o problema pentru nimeni.

AVA si tipul de locomotiva cu care sigur s-au intalnit:

 
-Azi m-am hotarat sa-i pun si locomotivei E69-05 nr.2 din colectie un NEM pocket sa nu mai fie "trista" ca nu mai are ce tracta, pe CFF circulandu-se cu cuple scurte Roco. De asemenea i-am confectionat si scarile lipsa si i-am reparat plugurile.
-Pentru asta am avut nevoie de urmatoarele:
-2 NEM pocket-uri de la PIKO (piese de schimb pentru Herkules-10RON/buc);
-2 Tampoane de la PIKO (9RON setul de 8 bucati);
-o fosta rama de fereastra de la o cladire PIKO;
-Bormasina cu spirale 1-3mm;
-Piesa de lego de care am mai vorbit ca sa obtin scarile;
-Pile fine;

-Lucrarea a fost simpla:

0. Am demontat locomotiva.
1. Am scos vechiul sistem de cuplare (cel cu sasiu metalic si cupla standard cu arc. Pentru asta a trebuit sa dau si plugurile jos, pe care bineinteles ca le-am rupt, deoarece ele fusesera lipite cu multi, multi ani in urma;
2.Urmarind modul in care au rezolvat cei de la PIKO cuplarea la BR55 am hotarat ca acel buzunar trebuie sa iasa in afara traversei locomotivei cam 3-4 mm. Am masurat in consecinta si am marcat locul unde sa dau gaura de prindere a cuplei. Gaura am dat-o cu un spiral de 2 deoarece tot cautand o solutie sa prind cupla cu un surub (doream ceva demontabil) si negasind unul mi-a venit ideea ca un tampon bine intepenit m-ar ajuta la fel de bine.
3. Am observat ca traversa este mai sus cu aproximativ 1mm, deci trebuia sa pun ceva sub cupla pentru ca ea sa iasa orizontal de sub locomotiva. Am decupat dintr-o carcasa de cd-rom slim sparta cele doua bucatele de plastic necesare pe care le-am gaurit tot cu spiral de 2.
4. Am asamblat tamponul prin cupla si bucata de plastic in sasiu. Sasiul este destul de gros, lucru are permite o fixare excelenta a acelui tampon.
5. In cele doua fante prin care intrau prinderile vechii cuple am infipt (fara a fi nevoie de lipire) opritoare facute din rama de fereastra pentru a asigura pozitia si revenirea in pozitia centrala a noii cuple.



6. Cu spiral de 1 am facut niste gauri in capetele plugurilor pentru a le crea alte picioruse. In prealabil am inceput gaurile cu un ac incins, apoi am pilit;

7. Cu un cutter am decupat scarile necesare din piesa de lego, apoi am pilit pentru nivelare;
8. Pe unde a fost nevoie am vopsit cu negru.

Rezultatele se prezinta cam asa:



In penultima poza se vede si o scarita fata obtinuta cu multa pilire dintr-un unghi de 90 din piesa de lego.
Cam asta e...

A sa nu uit... Am testat pe R1 PIKO cuplarea cu vagoanele AVA si nu a deraiat nimeni. Deci succes total. Acum ma bate gandul de decodoare, dar aici e de gandit cu spatiile etc...
 
Felicitari! :aplauze::aplauze::aplauze:
Multumesc pentru pontul privitor la NEM-pocket-urile Piko 8)
Decodorul DZ125 incape foarte bine in partea de jos a sasiului. Firele sunt aranjate conform celebrei reguli: RRRosu spre dRRReapta, NNNegru spre staNNNga, oRRRange la borna motorului care fusese conectata la dRRReapta etc. In aceasta configuratie, atunci cand statia da comanda "inainte", locomotiva merge cu semnul "V" inainte (Vorne = inainte), iar la comanda "inapoi" locomotiva porneste cu semnul "H" inainte (Hinten = inapoi).

Cu luminile functionale este un pic mai dificil, dar... nu imposibil ;-)
Cand o sa ai timp&chef, vopseste cu Revell negru-lucios piesele din plastic alb care ajung in dreptul ferestrelor. Aceasta optimizeaza foarte mult aspectul ferestrelor.
Mult succes!
 
Niste poze...
O E69 "vesela" ca are ce trage pe CFF:


KoI undeva in Burgstein:


Disputa la macaz :) 55 si 03 digitale:
 
salut. frumoasa colectie, in special vagoanele cfr. ma chinui sa gasesc si eu cateva vag. cl. 2 cfr_tillig)albastre deschis, dar nu prea am noroc.felicitari pt. colectie.