C.F.F

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Urmarind ceea ce realizeaza colegii mai avansati in ale modelismului mi-am zis sa imi incerc si eu mina cu niste incarcaturi.
-Deci am mers in parc si am cules niste salcie uscata, am pregatit lapte de aracet si un pat de polistiren expandat pentru fiecare vagon, pat vopsit in prealabil cu negru sa nu iasa albul in evidenta.
-pe patul de polistiren am pus aracet nediluat, imprastiat uniform cu pensula, peste am asezat incarcatura (crengute taiate cu cuterul), iar pentru a fixa bucatile neprinse in aracet, am picurat laptele de aracet.
Rezultatele mai jos:

 
foarte realist!
am incercat si eu sa-mi fac niste incarcaturi la scara TT pt minerale gen: carbune sau balastru si am reusit lipind pe o bucata de polistiren expandat o hartie abraziva(smirghel) de o anumita granulatie.
culoarea naturala este data chiar de catre smirghelul negru sau galben.
polistirenul poate fi modelat in forme de valuri sau movile pt. a accentua realismul depozitarii mineralului
 
paerea mea ca nu potriveste incarcatura cu vagonul cargo
:!: incarcatura e realista ,no comment, doar schimba vagonul :|
 
mda, corect, nu stiu de ce nu m-am gandit la el ...
daca tot le detii pe amandoua, impresii legate de diferentele intre ele ? daca nu ma insel au fix acelasi numar de inmatriculare (ceea ce mi se pare o mare porcarie), dar diferente cu siguranta apar diferente pentru ca sunt producatori diferiti
 
macleod a spus:
... daca nu ma insel au fix acelasi numar de inmatriculare (ceea ce mi se pare o mare porcarie)...

Eu zic sa mai citesti forumul.
Tillig - 51 53 20-50 110-6
Roco - 51 53 20-50 121-3
 
pai fix pe forum am citit informatia asta, ce-i drept pe vremea cand era la stadiul de poze photoshopate
de atunci n-am mai vazut nicio informatie legata de numarul de inmatriculare de la Y/B Roco vs. omologul de la Tillig ... astfel incat chiar si o contrazicere e binevenita
concret, in varianta finala (in carne si oase), sunt numere de inmatriculare diferite ?

later edit: mersi ca ai precizat numerele pana am scris eu postul, chiar ma bucura ca sunt diferite, ar fi fost cam aiurea 2 vagoane de producatori diferiti care sa aiba acelasi numar de inmatriculare
 
De fapt degeaba ma uitam la vagoanele de clasa a doua, ma interesau cele de clasa I (ca vagonul respectiv il am de la tillig), iar in postul cu noutatile pe 2012 acolo erau specificate ca ar avea (in varianta photoshop) acelasi numar. Din ce vad totusi nu este asa:

Tillig: 19-50 026-7 (din postul cu noutatile, n-am acuma langa mine vagonul sa ma uit)
Roco: 19-50 020-0 (din postul lui Gam3)

O confirmare de la expertii in domeniu ca sa stau si eu linistit ? :D
 
1044-ul din colectie a suferit o usoara modificare: a primit pantografele originale de la EA-ul clasic la care s-au montat saniile de "delfin", dar si o reconstructie interna a partii electrice (placa noua cu interfata digitala, led-uri etc).

Locomotiva este o serie mai veche a Roco, si prezinta multe diferente fata de modelele actuale de 1044. Era analogica, fara mufa de digital, are cuplare cu plug mobil, pantografe simplificate etc. In schimb rulajul si tractiunea sunt super.

Pantografele impreuna cu noile sanii nu mai sunt asa butucanoase.


Modificarile necesare adaptarii au constat doar in scurtarea surubului de prindere original.
 
Din ciclul "m-a mancat carcasa" sau "ce isi face omul cu mana lui...", m-am apucat sa-mi fac o ceferista. Nu mai fac alta data...dacat cu dotari corespunzatoare...



Baza: modelul Tillig PTK, fara modificari lumini. Litere CFR, tabla producator, table numar, oglinzi, cumparate via trains-addicted. Goarnele inca nu sunt montate. Desi pare o schema simpla, modelul Tillig o face mai dificil de realizat.

Pentru instalatia INDA nu am date (dimensiuni, poze etc.)

...
dupa revopsire cu Tamyia si alte briz-briz-uri