TRR (Tycoon Railroad)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Exact la asta ma gandeam si eu. Acuma am inceput sa planific ULTIMA varianta de plan, pe care chiar o voi pune in aplicare, si care va avea in jur de 3,5m/1,5m. In spatiul acela doresc sa pun o gara cu depou complet iar restul....mai vad eu :)
 
M-am gandit la asta (si la faptul ca daca o fac asa cum am planuit acuma nu as mai fi putut ajunge la dulapul din spatele ei). Diorama v-a fi cu vreo jumate de metru in fata bibliotecii de pe perete, aproximativ in mijlocul camerei. Astfel voi putea sa ajung in orice punct al ei. Probabil va fi modulara(inca ma gandesc)
 
cu scuzele de rigoare... cele doua turnuri de control alese... pur si simplu nu se potrivesc - vezi semnatura mea. amindoua sint cu destinatii speciale. hai ca al doilea ar mai merge... primul, cel peste 4 linii este pentru triaje relativ mari si se instaleaza la intrarea dinspre cocoasa de triere. pe sub el trec vagoanele spre liniile de destinatie lansate din virful cocoasei - sursa www.bahn-tv.de . cu cel de-al doilea, desi pare ca ar merge, situatia nu e chiar asa. sint turnuri de control ceva mai mici care seamana cu cel prezentat dar acesta e dintr-o zona de utilitati - revizia de locomotive sau vagoane. el mai are si alte incaperi la parter in afara de cele strict necesare comenzilor. producatorii acestor machete le prezinta in niste fotografii care nu reprezinta de loc realitatea. in loc sa vinda 2 sau 3 bucati pe an, in stilul asta vind cam 2000-3000 de bucati. pentru simplul motiv ca nu stiu pe cineva in rominia sa aiba un triaj adevarat cu cocoasa si 20-30 de linii in triaj sau o zona adevarata de facilitati pentru locomotive si/sau vagoane... toti facem sau avem un 'shumulen' :D mai mic sau mai mare. se duce trenul se invirte si... cam atit. nu ma leg de calitatea realizarii sau de altceva. e vorba ca nu are nimic de a face cu realitatea feroviara. am vazut realizari de exceptie in materie de peisagistica. dar, in rest, ireal. trece trenul pe sus, pe jos linii una peste alta. total ireal - vezi semnatura. scuze de off topic, dar m-am cam plictisit de chestia cu cladiri, vagoane, sine etc puse cu lopata. chestia pleaca chiar de la producator, care, din varii motive, prezinta produsul intr-un cadru total ireal. pentru a amplasa cladiri in teren, haideti sa studiem, sa vedem ce a fost in realitate, cum a facut neamtul, rominul, italianul, sa ne uitam pe la imagini dintr-o anumita perioada. punctual, aici, e vorba de cladiri din caramida aparenta. nu putem pune un 'turn' peste 4 linii in linie curenta, in gara etc, desi asa e prezentat chiar de producator. el are o destinatie speciala. de asemenea, cel de-al doilea propus e cu destinatie speciala. problematic, nu? atunci ce ne facem? ne ducem frumos pe www.reichsbahn.nl , avind in vedere provenienta clar germana a cladirilor, dam un click pe 'video und foto site' apoi pe 'reichsbahn fotos' si ne uitam sa vedem cum era pe vremea aceea. link-ul asta a mai fost pe aici pe forum. inteleg si optica 'mie asta imi place, asta pun'. de acord. dar conform semnaturii mele, am scris asta. cladirile in gara au locul lor, iar din motive economice au anumite dimensiuni si destinatii. nu le putem pune cu lopata pe macheta. inca o data, scuze de off topic si de lungimea mesajului. tot ce sper e ca am fost destul de clar in ceea ce am avut de spus. spor la lucru.
 
am vazut poze reale unde turnul era pus peste liniile curente....deci?
daca toti ar respecta realitatea....nu s-ar mai face nici o maketa,cine poate sa faca
o gara de cel putin 10-15m?conceptul de free-lance este de baza,deocamdata...
de acord ca nu s-ar potrivi,insa nu toti au aceiasi mentalitate si idei
 
Ieri seara in timp ce incercam proiectarea m-am prins ca acel turn este pentru triaj (ca sa fiu sincer m-am prins in timp ce studiam planul pentru gara voastra de la club).
Cat despre realism. Aici se imparte opinia in 2 parti. Pe de o parte sunt cei care doresc realism (garnituri lungi, triaje, gari cu depou, etc.) Pe de alta parte sunt ceilalti care doresc sa faca o diorama sa o porneasca si sa poata lasa trenul sa circule linistit iar ei numai sa admire peisajul. Personal cred ca un compromis este cea mai buna solutie pentru cei cu spatiu restrans. O diorama care sa contina ovale, dar si spatiu de manevra. Deci planul pe care il voi terrmina azi v-a respecta cele 2 idei. Gara va fi 3+1 linii(3 pentru pasageri+1 pentru marfa). Iar depoul v-a fi mic, cu o remiza pentru 2 locomotive.
Nu are rost sa proiectez ceva mai mare pentur ca sigurat voi fi dezamagit de reultatul final. Intai sa imi formez mana si dupa aceia...ei bine mai vom vedea. Voi afisa planul deseara si astept carcoteli, iar maine voi merge la "shopping" :)
Toate cele bune
 
Deci iata si ultima idee de plan. In mare va ramane la fel, inca ma gandesc la gara, pentru ca nu imi prea place cum arata. Daca aveti sugestii in legatura cu iesirea din gara sunt binevenite (cum sa unesc ovalul interior si cu cel exterior prin macazuri)? Planul original a fost facut de grandpagscout iar eu i-am adus mici modificari. Deci ce credeti? Astept pietre si eventuale modificari
 
Accesul se va putea face prin 3 laturi, doar latura din stanga fiind la perete.
Am terminat planul, care contine foarte multa linie flexi. Asta ma va costa o groaza de bani. As putea reduce din costuri introducand linii pe care le detin deja. Insa am auzit ca in pante nu este recomandata linia normala, ci doar flexi. Maine sau poimaine ma duc la cumparaturi, deci astept eventualele sfaturi :)
 
Si iata ca intr-un final TRR are si gara. Este vorba despre gara Krakow de la Auhagen. Dupa mine este foarte bine realizata si a fost relativ usor de montat, fiind terminata in aproximativ 6 ore de lucru :) Iar acum cateva poze cu ea:

Si iata urmatoarele cladiri care vor fi ridicate, normal tot Auhagen.

O seara placuta tuturor!
PS: Daca cumva credeti ca nu se potriveste setul cu gara sa imi spuneti, pentru ca il pot returna :) (a fost cadou de la parintii mei si nu au stiut exact ce imi trebuie)
 
Domn'le frumoasa gara .... si restul "echipamentului " e OK . Candva am avut si eu intentia de a cumpara o astfel de gara , pe privat ti-am trimis si cateva poze , dar nu a fost sa fie :x
Acum ai gara , depou , peron , trenulete ... pe cand o diorama ?
.....aaaa si cand vinzi camera :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Si iata ca dupa muulta munca am reusit sa termin si peronul pt liniile 2/3. Kitul peronului din setul auhagen cu peron, remiza si cabina de acar a fost foarte prost, imbinarile fiind imperfecte, trebuind sa indrept marginile pentru a realiza o imbinare cat de cat acceptabila. Sper ca remiza si cabina de acar sa se monteze mai usor. Dupa ce am montat destul de usor gara, acest kit m-a dezamagit, rezultatul final nefiind unul prea grozav (sper sa pot scoate din imperfectiuni prin weathering) :(
Pozele vor veni maine. Noapte buna tuturor si spor la servici/scoala in saptamana care urmeaza!
 
Ei bine cum v-am promis iata cateva poze cu peronul Auhagen, cu care am avut destul de multe probleme la inbinare (pur si simplu nu se potriveau nicicum piesele), insa intr-un final l-am terminat. Desi se pot vedea si ochiul liber greselile (sa nu mai vorbin de poze :roll: ). Inca nu am decupat textele, pentru ca doresc sa "CFR-izez" gara si sa ii pun o denumire romaneasca.

Iar astazi, dupa ce am terminat de invatat, am zis sa ma mai recreez putin si am montat si cabina de acar. Nu am montat burlanele pentru ca doresc sa "tunez" putin interiorul cabinei, eventual sa pun si un acar :) (Nu e lipit inca acoperisul).

Cam atata pentru astazi. In viitorul apropiat doresc achizitionarea unei biserici, care probabil va fi tot Auhagen (a fost singura care mi-a placut si semana putin cu ce avem noi prin Romania). Insa asta ramane de vazut. Acum trebuie sa ma apuc de montat cladirea remizei. Voi reveni cu poze cand va fi gata.
Noapte buna tuturor!
PS: Scuzati calitatea pozelor, sunt facute cu camera video.