Colecția lui Iaşu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cele 4 LDH-URI.
CFR 80-0080-4
CFR Calatori 80-0374-1
CFR Calatori 80-0131-5
CFR Marfa 81-0075-2

De pe site-ul trains-addicted
Model constructie noua, realizat cu acuratete, cu multe detalii aplicate separat si fotodecupaje.
Specificatii tehnice:
- sasiu din metal, carcasa din metal
- roti cu spite complet metalice
- tractiune pe toate axele, motor cu cinci poli cu volanta si transmisie cardanica
- lumini alb/rosu in functie de sensul de mers, realizate cu LED-uri
- lumini alb/albastru pentru mod manevra (*in digital)
- faruri centrale si lumina in cabina, controlabile independent (*in digital)
- interfata digitala NEM 658 (plux 22)
- modelul are integrat powerpack (asigura alimentare locomotivei pe zonele prost alimentate sau cu sina murdara)
- modelul are integrat decodor de functii (acesta permite actionarea in mod independent a tuturor luminilor, in digital)
- prevazuta cu spatiu pentru montaj difuzor si cutie de rezonanta inclusa
- cuplare aproiata NEM 362
- lungime 157 mm
- se livreaza cu manual si accesorii


Modelul se produce intr-o singura serie limitata de catre firma Albert Modell, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.




























Modele realizate intr-o singura serie limitata de catre firma Albert Modell, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.
 
Vagoane CFR ep 3, foste vagoane germane OM 12 Breslau od. Essen. Intrate in parcul CFR dupa WWI. Modele FLH si Marklin.








Si o poza cu diferite tipuri de vagoane foste germane ajunse la CFR, de la stanga la dreapta: Klagenfurt Omm 34, Om 21 Königsberg, Villach , OM 12 Breslau od. Essen



Vagon transport bere.




Vagon marfa descoperit tip gondola




Vagoane Liliput H0e ceferizate.



 
Tillig 70051


Vagon de marfa CFR, descoperit de 20 t.
KS 135960



Vagon cisterna D.Ny.B.V.
R 502.655 P



Vagon cisterna PKP
R 561321 R


 
Vagoane calatori CFR tipul Schnellzugwagen AB4ü-35/36, C4ü-35/36.
Trains-Addicted a facut variantele de clasa 1/2, clasa 1 BAR, clasa a-2-a si clasa a-3-a. Vopsire albastra din anii 1950 si verde din anii 1960.















 
Mi-am sosit si mie vagoanele epoca III, clasa 1+BAR si clasa 3 si am cateva intrebari:
- Nu exista clasa 2 in acea epoca?
- Ce inseamna BAR? Exista un bar unde se serveau bauturi sau se preparau intr-un compartiment si se serveau in saloane?
- Pe acoperisuri exista niste podete de lemn, judecand dupa textura lor. Ele sunt vopsite argintiu, nu ar trebui sa fie maro?
 
  • Like
Reacții: mrpuf
Mi-am sosit si mie vagoanele epoca III, clasa 1+BAR si clasa 3 si am cateva intrebari:
- Nu exista clasa 2 in acea epoca?
- Ce inseamna BAR? Exista un bar unde se serveau bauturi sau se preparau intr-un compartiment si se serveau in saloane?
- Pe acoperisuri exista niste podete de lemn, judecand dupa textura lor. Ele sunt vopsite argintiu, nu ar trebui sa fie maro?
Exista clasa a 2 a in epoca respectivă dar nu cred că acest tip (C4u-35) a fost. Vagoanele au intrat în parcul CFR așa cum erau ele la DRG.

Vagonul de clasa 1 cu BAR.
Unde sunt cele 3 ferestre mari era clasa 1. Unde sunt cele 5 fereste mai mici era salonul/ BAR unde se putea sta jos și mânca o gustare calda.

Pentru că transformarea vagonului s-a făcut la Atelierele Grivița trebuie sa modificăm interiorul. Să lăsăm cele 3 compartimente de clasa 1 și să facem un salon bar.

Nu cunosc dacă culoarea acelei scânduri trebuia să fie maro sau alta culoare.
 
  • Like
Reacții: AdyAero
Multumesc pentru raspunsuri.
Deci trebuie asadar eliminate compartimentele si eventual instalate masute. Aveau oare si lampi pe masa? Ce bune ar fi niste poze cu interiorul...
 
Vagon de bagaje CFR ep 2b. Fost vagon Pw4u (pr04) K.P.E.V. Vopsire si inmatriculare din anii 1940.



Pentru comparatie cu un vagon din ep 2a din anii 1920.




Vagon pentru ramatori.



Vagon de manipulatie.



Preferatul meu. Vagon refrigerent pe boghiuri tip TP pentru transport bere.


Alaturi de un vagon pe osii.


Vagoane platforma.


 
Întrebare existențială:

Pw4u a supraviețuit războiului în forma interbelică? Putem încadra modelul ,fără modificări în epoca 3a sau chiar 3b?
Îmi plac trecerile astea în revistă a epocilor în care a existat un vagon...

Scriu și aici despre "fierul" de pe vagoane, să rămână scris.
Ca să obții un strat de rugină și pe capetele cu luciu metalic, pulverizezi o soluție de apă cu sare și lași la aer liber câteva zile, pulverizând în continuare.
 
  • Like
Reacții: AdyAero
Nu am date despre vagoanele Pw4u pr04 dupa razboi. Daca aveam faceam si varianta de ep 3.

Fieru a fost taiat zielel trecute. Platformele au venit fara incarcatura si nu stiam ce sa pun. Urmeaza sa il ruginesc fortat.
 
  • Like
Reacții: cosmin78