Colecția lui Iaşu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, este un model frumos si ma bucur mult ca il am.
In curand, poate luna viitoare, depoul meu va primi un vagon italian, cel de la Petrosani.
Vagon clasa 1 cu 7 compartimente jumate.

foto FlorinNan
Modelul e Roco.
 
Vagonul clasa a II-a , seria 50 53 22-96 008-7 Beem RO-CFR CALATORI a venit cu lumini.
Astazi am vazut ce poate rigleta train-O-matic.

Kit instalatie de lumini compus din rigleta cu 14 leduri, decodor DCC cu 4 functii (incorporat), condensator.

Lungime : 275 mm. (poate fi scurtata).

Ledurile sunt grupate in 4 grupe, grupele de leduri pot fi aprinse individual, de asemenea pe fiecare grupa de leduri se poate seta din functiile decodorului intensitatea luminoasa, astfel se pot obtine vagoane iluminate fiecare in mod diferit si cat mai aproape de realitate.

Rigleta are si iesiri separate ce pot fi utilizate pentru lumina de pe culoar sau pentru lumini "fin de train".

Luminile cu functia "lumini/ok de pe multiMaus-ul Roco". Lumineaza toate ledurile.



Tasta 1 - la WC



Taste 1 si 2 - la WC si primul compartiment



Taste 1-2 si 10-11-12


Salonul


Compartimentele
 
Vagon de cereale CFR ajuns in colectia mea in urma unui schimb de material rulant.
Model Rivarossi modificat la fam Savin, Braila.



Alaturi de primul vagon de cereale facut la Braila acum 8 ani si de vagoanele STA.

 
Pe cele de la HGD nu le am, sper sa mai gasesc pana o sa le vina timpul sa le iau.
In ultima perioada ma orientez spre modele mai speciale si moedelele de fabrica mai asteapta.

Chiar vineri o sa imi incant ochii cu automotorul VT137 VS145 de la Hobbytrain. O sa ajunga automotor CFR 765 + vagon/remorca clasa a 2-a din seria 95101-951zz (ulterior 50 53 29-21 xxx-x) sau 50 53 37-23 xxx-x.
 
Gam3 a spus:
Chiar vineri o sa imi incant ochii cu automotorul VT137 VS145 de la Hobbytrain. O sa ajunga automotor CFR 765 + vagon/remorca clasa a 2-a din seria 95101-951zz (ulterior 50 53 29-21 xxx-x) sau 50 53 37-23 xxx-x.

Asta chiar e ceva deosebit ! Interesanta si dificila alegere ! Stiu ca in Romania a fost unul singur ramas din vremuri tulburi. Deci, greu de documentat.... Nu mi-e foarte clar cum a fost vopsit, eu necunoscand decat 2 imagini alb/negru. A fost traditionalul alb/albastru ?
 
Din Germania mi s-a spus ca era albastru cu alb/crem. Eu am 3 imagini alb negru cu 765.
Vineri ma vad cu Horia (o sa fie si la scara N) si sper sa avem mai multe date, de la cineva care e expert in automotoarele germane.
 
Buun, da' grea misiune ti-ai asumat...

Deci vorbim de al doilea 765 -ca primul, produs de Malaxa in 1939 nu a trecut razboiul,
construit in 1941 la Dessau, prima inmatriculare din 1941: DRB 137 461 parte apoi din Panzerzug AOK18-Fp15032, ajuns prin 1944 in mama Rusie si dupa, la o data incerta la CFR si despre care ultima informatie pe care o am e din 1965...aha...
 
Alta la fel de grea.
In ITF la pagina 369 este o poza rara si interesanta, dupa locomotiva 50.072 apar cateva remorci de automotoare. Eu si Horia zicem ca al 3-lea vagon se trage din asa ceva:

b4i390gr.jpg

Poze si date aici:
http://www.mueglitztalbahn.de/wagen.htm

Ce ziceti, la baza el e?

Modelul il face Liliput.
1412_c.jpg
 
Despre acelasi automotor este vorba, nu?

http://www.reichsbahntriebwagen.de/vt%20137%20461%202.htm

Florin, nu cumva voiai sa zici al 2-lea vagon? Pare a fi , insa puternic modificat.
Dar prima remorca din ce se trage? Dupa aerisirile de deasupra ferestrelor, pare a fi si asta modificata.
 
Da Cosmin, despre acesta este vorba. El a fost folosit la CFR ca automotor salon.
Da, si eu cred ca este vorba de al doilea vagon, ca al treilea de dupa 50.072 este obturat de un stalp. Cred insa ca unghiul in care este vagonul nu permite o identificare corecta. Plus modificarile, nu putine...

Despre remorca de dupa locomotiva -la data pozei folosita ca vagon de calatori- s-a mai scris pe forum, cateva inca existand in tara.
 
Nu stiu de ce tineam minte ca vagonul e al 3-lea. Am scris fara sa ma mai uit in carte.
Intre timp am luat vagonul Liliput.
 
VT137 VS145 DR, ep III, cod 303700 de la Hobbytrain.
Cu iluminat din fabrica. Pe burta are intrerupator pentru a stinge/aprinde farurile.

Remorca



O sa ajunga vagon/remorca clasa a 2-a din seria 95101-951zz (ulterior 50 53 29-21 xxx-x) sau 50 53 37-23 xxx-x.

Automotorul



O sa ajunga automotor salon CFR 765

Ce o sa fie CFR la H0 o sa fie si la N:


Vagon calatori DR, Liliput 334517. Modificat va ajunge vagonul despre care am intrebat mai sus.



Modelul e frumos, am vazut la Bucuresti garnitura numai cu aceste vagoane.


Vagon de marfa Liliput. Luat pentru a face vagon CFR ep III.



Vagon WIT CFR

 
@gid 75:
Ultima oara, pentru mine a fost ok ;-). De aceea astept chiar cu interes o noua situatie de dublu exemplar in colectia lui gid.
 
Radu161 a spus:
Ai si tu unul la fel, dar alta culoare. :p

Ahaaaa... Merci de rapsunsul dintr-un foc la toate trei intrebarile :).
Sper sa mai faci, pentru ca in ultima vreme m-am axat pe verde se pare ca... :wink: (suna a comanda ferma, da?)

cfr_cj a spus:
@gid 75:
Ultima oara, pentru mine a fost ok ;-). De aceea astept chiar cu interes o noua situatie de dublu exemplar in colectia lui gid.

E posibil sa ne auzim in scurt timp atunci :). Nu chiar cu dublura la WIT, dar tot ceva pe ce te-ai axat ... :wink:
Gam3 a spus:
Vagon de marfa Liliput. Luat pentru a face vagon CFR ep III.


Deja mi-am lasat pagina libera in "agenda CFR 2015" 8)
 
Vagonul Electrotren E18255 - salon Pullman- 2 al Compania de los Ferrocarsiles Andaluces.
Pullman- 2 a fost fabricat la Metropolitan Camell Carriage Wagon & Finance CºLtd in 1928.

Luat pentru a face vagon salon cu bucatarie Pullman cl 1.
- pentru pozele in format original clik pe poza


DSC_0199 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0198 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0193 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0194 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0191 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0192 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0187 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0190 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0189 by FlorinIS, on Flickr


DSC_0188 by FlorinIS, on Flickr