Colecția lui Iaşu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cele 4 LDH-URI.
CFR 80-0080-4
CFR Calatori 80-0374-1
CFR Calatori 80-0131-5
CFR Marfa 81-0075-2

De pe site-ul trains-addicted
Model constructie noua, realizat cu acuratete, cu multe detalii aplicate separat si fotodecupaje.
Specificatii tehnice:
- sasiu din metal, carcasa din metal
- roti cu spite complet metalice
- tractiune pe toate axele, motor cu cinci poli cu volanta si transmisie cardanica
- lumini alb/rosu in functie de sensul de mers, realizate cu LED-uri
- lumini alb/albastru pentru mod manevra (*in digital)
- faruri centrale si lumina in cabina, controlabile independent (*in digital)
- interfata digitala NEM 658 (plux 22)
- modelul are integrat powerpack (asigura alimentare locomotivei pe zonele prost alimentate sau cu sina murdara)
- modelul are integrat decodor de functii (acesta permite actionarea in mod independent a tuturor luminilor, in digital)
- prevazuta cu spatiu pentru montaj difuzor si cutie de rezonanta inclusa
- cuplare aproiata NEM 362
- lungime 157 mm
- se livreaza cu manual si accesorii


Modelul se produce intr-o singura serie limitata de catre firma Albert Modell, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.




























Modele realizate intr-o singura serie limitata de catre firma Albert Modell, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.
 
Vagoane CFR ep 3, foste vagoane germane OM 12 Breslau od. Essen. Intrate in parcul CFR dupa WWI. Modele FLH si Marklin.








Si o poza cu diferite tipuri de vagoane foste germane ajunse la CFR, de la stanga la dreapta: Klagenfurt Omm 34, Om 21 Königsberg, Villach , OM 12 Breslau od. Essen



Vagon transport bere.




Vagon marfa descoperit tip gondola




Vagoane Liliput H0e ceferizate.



 
Tillig 70051


Vagon de marfa CFR, descoperit de 20 t.
KS 135960



Vagon cisterna D.Ny.B.V.
R 502.655 P



Vagon cisterna PKP
R 561321 R


 
Vagoane calatori CFR tipul Schnellzugwagen AB4ü-35/36, C4ü-35/36.
Trains-Addicted a facut variantele de clasa 1/2, clasa 1 BAR, clasa a-2-a si clasa a-3-a. Vopsire albastra din anii 1950 si verde din anii 1960.















 
Mi-am sosit si mie vagoanele epoca III, clasa 1+BAR si clasa 3 si am cateva intrebari:
- Nu exista clasa 2 in acea epoca?
- Ce inseamna BAR? Exista un bar unde se serveau bauturi sau se preparau intr-un compartiment si se serveau in saloane?
- Pe acoperisuri exista niste podete de lemn, judecand dupa textura lor. Ele sunt vopsite argintiu, nu ar trebui sa fie maro?
 
  • Like
Reacții: mrpuf
Mi-am sosit si mie vagoanele epoca III, clasa 1+BAR si clasa 3 si am cateva intrebari:
- Nu exista clasa 2 in acea epoca?
- Ce inseamna BAR? Exista un bar unde se serveau bauturi sau se preparau intr-un compartiment si se serveau in saloane?
- Pe acoperisuri exista niste podete de lemn, judecand dupa textura lor. Ele sunt vopsite argintiu, nu ar trebui sa fie maro?
Exista clasa a 2 a in epoca respectivă dar nu cred că acest tip (C4u-35) a fost. Vagoanele au intrat în parcul CFR așa cum erau ele la DRG.

Vagonul de clasa 1 cu BAR.
Unde sunt cele 3 ferestre mari era clasa 1. Unde sunt cele 5 fereste mai mici era salonul/ BAR unde se putea sta jos și mânca o gustare calda.

Pentru că transformarea vagonului s-a făcut la Atelierele Grivița trebuie sa modificăm interiorul. Să lăsăm cele 3 compartimente de clasa 1 și să facem un salon bar.

Nu cunosc dacă culoarea acelei scânduri trebuia să fie maro sau alta culoare.
 
  • Like
Reacții: AdyAero
Multumesc pentru raspunsuri.
Deci trebuie asadar eliminate compartimentele si eventual instalate masute. Aveau oare si lampi pe masa? Ce bune ar fi niste poze cu interiorul...