Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Colecția lui Iaşu

Colectii personale de trenulete
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Colecția lui Iaşu

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 07, 2014 8:28 am

Salutare,

pentru ca in curand colectia o sa se mareasca cu cateva vagoane deosebite si nu aveam unde sa le prezint am zis sa imi fac un subiect.

Amintiri Feroviare

set 25001 - Set de 2 vagone de Tipul AVA 200

versiunea rosie cu banda alba, logo bot de tren, ep V - 61 53 21-90 001-6
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

versiunea rosie cu banda alba, logo bot de tren, ep V - 61 53 21-90 004-0
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 20010 - versiunea rosie fă’r㒠dunga albă’, logo bot de tren, ep V - 61 53 21-90 007-3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 20012 - versiunea rosie cu banda alba, logo bot de tren ep VI - 61 53 21-90 032-1 RO-CFR CALATORI
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


cod 20001 vagon dinamometric albastru, ep IV-V - 80 53 97-10 501-8 UWD
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


cod 20040- vagon de dormit de tipul MU, versiunea rosie cu dunga dubl㒠albă’. Epoca V - 50 53 71-31 015-0

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 25003 - Set de trei vagoane de Tipul AVA 200 salon

versiunea albastru şi gri. Epoca VI - 50 53 10-70 101-4 RO CFR-CALATORI
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

versiunea albastru şi gri. Epoca VI - 50 53 21-76 053-8 RO CFR-CALATORI
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

versiunea albastru şi gri. Epoca VI - 50 53 21-76 075-1 RO CFR-CALATORI
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 20020
Vagon de tipul AVA 200 salon, versiunea albastru/ gri cu usile albastre. Epoca VI (cu cartus RIC RO-CFR CALATORI) numarul 61 53 10-90 021-7

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 20021
Vagon clasa a 2-a AVA200 salon, versiunea albastru/gri cu usile albastre.Epoca VI (cu cartus RIC RO-CFR CALATORI) numarul 61 53 21-86 035-0

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 20022
Vagon clasa a 2-a AVA200 salon, versiunea albastru/gri cu usile albastre.Epoca VI (cu cartus RIC RO-CFR CALATORI) numarul 61 53 21-86 043-4

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Art. 20050

Vagon de dormit de tipul T2S aparţinând Că’ilor Ferate Române. Versiunea rosie cu dunga dubl㒠albă’. Epoca V numarul 61 53 75-71 002-2

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Art. 20093

Vagon de dormit de tipul AVA 200 aparţinând Că’ilor Ferate Române, Bucuresti - München.Versiunea gri/albastru. Epoca V numarul 61 53 70-91 003-1

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

===============================================

Heris

cod 17020-2 - vagon dormit WLABmee tip T2S, rosu ep V - 50 53 71 31 046 - 5
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Roco

cod 64844 - vagon cl 1albastru, cu sigla bot de tren tip Y/B-70 ep V - 51 53 19-50 020-0
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 64845 - vagon cl 1/2 albastru, cu sigla bot de tren tip Y/B-70 ep V - 51 53 39-50 002-4
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 64846 - vagon cl a 2-a albastru, cu sigla bot de tren tip Y/B-70 ep V - 51 53 20-50 121-3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 45828 - vagon dormit WLABmee tip AB33, rosu ep V-VI - 50 53 71-31 008-5
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 45064 - vagon dormit WLABmee tip AB33, albastru ep V-VI - 50 53 71-31 093-7
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Piko

cod 53132 (reeditare) - vagon etajat albastru cu acoperisul gri ep V - 50 53 26-26 082-3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 96063 - vagon complet albastru ep V - 50 53 26-26 195-3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Sachsenmodelle/Tillig

Tillig cod 74809 - vagon cl 1 albastru, sigla CFR veche, ep IV - 51 53 19-50 050-7

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Sachsenmodelle cod 14009 (set Balkanexpress) - vagon cl a 2-a, albastru, sigla CFR veche, ep IV 51 53 20-41 033-3 (cu seria gresita!)

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Tillig cod 74778 - vagon de dormit WLAB, sigla CFR "Romvared", albastru, ep IV - 51 53 70-50 019-8
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Sachsenmodelle cod 74552 - vagon cuseta Bc, albastru, sigla CFR „VARORED”, ep IV - 51 53 59-50 016-9
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Dunga alba oblica corecta este pusa ulterior, vagonul e albastru complet.


Sachsenmodelle cod 74428 - vagon cuseta Bc, rosu cu o dunga alb-crem, ep V 51 53 59-50 017-7
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Tillig / DOMmodels 202- set 2 vagoane.
cod 500626 - vagon cl a 2-a albastru, cu sigla bot de tren tip Y/B-70 ep V - 51 53 20-50 110-6
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 500625 vagon cuseta tip Bc in noua schema de culoare, albastru ultramarin si gri mediu, ep V - 51 53 59-50 038-3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Tillig / DOMmodels 202, cod 74521E - vagon cuseta Bc rosu cu doua benzi alb-crem ep V - 51 53 59-50 048-2
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Sachsenmodelle / Xenia a facut un set de 2 vagoane cl a 2-a CFR, cod 78837
vagon cl a 2-a rosu, cu sigla bot de tren tip Y/B-70 ep V - 51 53 20-50 149-4
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


===============================================
Studio Trains Addicted

cod STA-5001 - vagon cl 1 rosu, cu sigla bot de tren tip Y/B-70 ep V - 50 53 19-50 063-0
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod STA-5005 - vagon Bord Restaurant, ep V-VI - 61 53 88-96 009-3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


cod STA-5010 - Rama vagoane etajate CFR, ep IV, TE 1
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod STA-5011, 5012, 5013 - Vagon etajat CFR, ep IV,
26-26 030-2
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

26-26 056-7
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

26-26 064-1
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 07, 2014 8:30 am

Vagon CFR clasa a 2-a Bafld 29-20 "Dimitrov".
Nu fac o istorie a vagonului, zic doar ca prototipul a fost produs in anul 1943, ca a fost de cl a 3-a si de la reforma din 1956 a devenit cl a 2-a. Restul de date se gasesc pe forum.

Modelul este facut de Cristi Savin si ca si caracteristici ar fi ca e model facut de la zero, turnat din rasina si e prima serie care o sa mai sufere imbunatatiri pe viitor. La boghiu s-au montat 12 arcuri.

Eu am ales vopsirea si inmatricularea din anul 1968, verde mediu iar inscriptionarea s-a facut conform normativului din epoca.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Intr-o garnitura CFR alaturi de Bafmd 70 090 si Bafmd 70 092.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Vagon CFR BAFMD 70 090 si BAFMD 70 092.

Zic de la bun inceput ca vagonul nu are la baza o documentatie, nu am gasit nicaieri poze cu vagoanele tip Bye 667 in serviciu la CFR. Anul trecut am gasit doar 3 exemplare in trenuri de servici, 2 Bye 667 ca vagoane Protectia Munctii si 1 vagon tip Bye 655 in trenul sanitar.

Imi place sa cred ca pana sa ajunga pe trenuri de lucru au facut servici la calatori.

Culoarea, inscriptiile si pozitionarea lor sunt cat se poate de autentice, numerele sunt la cateva numere distanta fata de alte vagoane de cl a 2-a din perioada 1963 atunci cand e revizia modelului.


Vagoanele sunt produse de Roco, cred ca e prima generatie cu KKK, nu stiu ce cod sunt, am cumparat vagoanele fara cutie.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Dupa vopsirea in Alsacia:
[Link Removed for Guests]

La Cluj a capatat inscriptii:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Cand am ajuns acasa am vazut ca placutele cu ruta au ramas la Cluj. De asta in unele poze se vede urma lipiciului.

La final cum arata vagoanele de care pomeneam la inceput:
CFR 80 53 98-13 000-7 UYPM ex-DRG, C4i 33 sau 34
[Link Removed for Guests]

CFR 80 53 98-13 001-5 UYPM ex-DRG, C4i 33 sau 34
[Link Removed for Guests]

80 53 97-60 104-0 - Waggonfabriken A.G, 1936 - fost DRG-Eilzugwagen C4i36
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
foto Mircea Dorobantu

Vagon figorific CFR, ex DRG. seria Rfwc 3 xxx xxx, Epoca III.

Vagonul real a fost un Ths42 care a circulat in anii 1950 usor modificat (cu trapa centrala la acoperis eliminata si 8 aeratoare Flettner).
Vagoanele provenite din captura au fost inmatriculate cu 7 cifre din cauza situatiei lor neclarificate dupa tratatul de pace de la Paris din 1947 in format CFR Romania Xxxxx 3 xxx xxx.

Am cumparat vagoanele din Basel si Freiburg, au fost vopsite in Alsacia si inmatriculate la Cluj.

Vagonul inainte de dat jos inscriptiile, de eliminat trapa centrala si revopsire:
[Link Removed for Guests]
Roco 66881

Dupa eliminat trapa centrala, chituire si vopsire:
[Link Removed for Guests]

La Cluj au fost inscriptionate:
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

La vagonul 3 830 021 nu am mai pus barile, urmeaza.

Urmeaza sa fie facut si la N:
[Link Removed for Guests]

Cu aeratoare Flettner

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 07, 2014 8:32 am

2 vagoane STA, prototip. La baza vagon Drucksilowagen de la Roco.

Vagon tip Uackks pentru soda calcinata, Uzinele Sodice Govora, parcul CFR.

33 RIV 53 RO CFR 9303 276-8 P
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests][Link Removed for Guests]


Vagon CFR tip tip Uackks pentru soda calcinata, proprietar Uzinele Sodice Govora - Ciech Chemical Group SA
Vagonul este vopsit si inscriptionat dupa anul 2006, atunci cand grupul polonez Ciech Chemical Group a preluat USG.

33 RIV 53 RO WM 9303 381-6 P
[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Vagon cereale CFR Marfa in vopsire verde "minzgrün" si sasiu negru, logo CFR MARFA mic:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


Vagon cereale CFR Marfa in vopsire verde"signalgrün" si sasiu negru, logo CFR MARFA mare:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Vagoanele sunt pe baza Juoef si sunt doar vopsite si inscriptionate ca vagoanele reale.

sta6043[/b] - Vagon uapps CFR Marfa in vopsire negru, logo cfr marfa mare, ep V

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Vagone de marfa descoperite, tip Esx, CFR / CFR Marfa, scara H0 produse de TrainsAddicted.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


vagon CFR Marfa cu nr. 21 RIV 53 CFR 5540 231 8, ep. V.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

vagon CFR Marfa cu nr. 21 RIV MC 53 CFR 5535 825 4, ep. IV.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

vagon CFR Marfa cu nr. 21 RIV MC 53 CFR 5531 952 0, ep. V.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

In dreapta modelul Klein Modellbahn
[Link Removed for Guests]

As enumera in plus fata de Klein inscriptiile de pe carcasa, cutie etichete si insemnari si toate inscriptiile de pe sasiu, Klein avand pe sasiu doar numarul vagonului.

vagonul vagonul CFR Marfa 21 RIV 53 RO CFR 1501 290 0, ep. VI., logo CFR Marfa mare.

Usile sunt realizate din alama si sunt facute dupa modelul romanesc:

Imagine

Cum modelul de baza nu a avut nervuri pe acoperis Studio.T-A.ro a facut acoperis nou dupa modelul romanesc:
Imagine
foto facebook - trains-addicted

Cu "statia de domiciliu" Iasi:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 07, 2014 8:33 am

Amintiri Feroviare

AF35001 - set de trei vagoane cisterna de tipul Zagkks a companiei private PETROM

AMESTEC A
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

AMESTEC A
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

PROPILENA
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

AF35002 - set de trei vagoane cisterna de tipul Zagkks a companiei private ROMPETROL

PROPEN
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

FRACTIE C3
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

=============================================

CsTrain

cod 62235 - vagon tip Kils ep V.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Klein

cod 5275 - vagon tip Ggs, epoca V.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 5276 - vagon tip Esx, epoca V.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
==============================================

Fleischmann
cod 543708 - set 2 vagoane cisterna ep. II.

"Margina"
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

"Steaua Romana"
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 544904 - vagon de bere Bragadiru ep.II.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

cod 536001 Vagonul G10 pentru zarzavaturi Gfv Epoca II

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
==============================================
Tillig

cod 76451 - vagon cisterna K.Sachs.Sts.E.B ep I
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 07, 2014 8:36 am

Studio Trains-Addicted
Vagon CFR cl 1/2.

Vagonul real:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Modelul:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Am schimbat banchetele de cl a 2 a cu fotolii de clasa 1

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

19-50 053-1 rosu fara dunga alba.
Un model care nu a fost facut in serie. (modelul a fost facut la comanda)
Modificari aduse vagonului:

- acoperisul corectat conform vagoanelor CFR ( aerisirile de pe partea culoarului au fost eliminate)
- realizare profil sasiu vagon
- realizare de bari din alama aplicate pe cutia vagonului la usi
- realizare grilaj vertical din alama conform cu cel al vagoanelor CFR
- inscriptionare corecta, inclusiv pe boghiu[/quote]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
gid
Mesaje: 584
Membru din: Sâm Iun 25, 2011 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de gid » Vin Feb 07, 2014 9:19 am

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1423
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Vin Feb 07, 2014 9:35 am

Nu pot sa cred ca ai umplut o pagina de forum numai cu vagoane autentice romanesti. Asta este EXTRAORDINAR!

Sa ne mai plangem ca producatorii nu au grija de modelistii romani...

Este pacat ca interesele si cunostintele mele despre materialul rulant din Romania (cu exceptia DBSR) se limiteaza la ce citesc pe forum dar sa stii Florine ca te admir si invidiez pentru ceea ce ai reusit sa aduni in colectie.

Succes in continuare!
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
IonutTrif
Mesaje: 1040
Membru din: Vin Ian 22, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de IonutTrif » Vin Feb 07, 2014 9:58 am

Colectie impresionanta si prezentare pe masura.
Nu lipsesc totusi niste locomotive la atatea garnituri ?
Ionut - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca (telefon: 0742 080 666; yahoo id: trifrazvan1977)
Avatar utilizator
Electricul
Mesaje: 724
Membru din: Sâm Dec 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare
Contact:

Mesaj de Electricul » Vin Feb 07, 2014 10:46 am

Deosebit de frumoasa aceasta colectie, sincere felicitari si asteptam prezentarea si altor modele! Felicitari inca odata! :aplauze:
Cu respect,
Cristian
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2781
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Vin Feb 07, 2014 12:14 pm

Salut Florin,

Dincolo de ce au spus cei de mai sus, vreau sa te felicit pentru un aspect mai putin stiut: documentarea acestor modele. In viata poti avea sau nu la un moment dat banii sa cumperi un vagon facut de altii sau customizat dar de multe ori trec luni/ani incercand sa cauti raspuns la o intrebare de genul: ce inmatriculare o fi avut vagonul ala in epoca X sau cum dracu' era vopsit ???

Eu stiu cat cat de mult ai cautat raspunsuri la genul asta de intrebari inainte de a cere vopsirea unui vagon. SI pentru asta merita apreciata aceasta colectie.

Si cand te gandesti ca nu mai departe de 2007 tot pe acest forum s-a pus prima data problema ceferizarii de material rulant. Doar vazand aceasta colectie iti dai seama ca avansam. Cu greu, dar drumul e bun :)
All aboard !
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1423
Membru din: Sâm Ian 21, 2006 10:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Vin Feb 07, 2014 2:24 pm

catalin scrie:[..]

Dincolo de ce au spus cei de mai sus, vreau sa te felicit pentru un aspect mai putin stiut: documentarea acestor modele. In viata poti avea sau nu la un moment dat banii sa cumperi un vagon facut de altii sau customizat dar de multe ori trec luni/ani incercand sa cauti raspuns la o intrebare de genul: ce inmatriculare o fi avut vagonul ala in epoca X sau cum dracu' era vopsit ???

Eu stiu cat cat de mult ai cautat raspunsuri la genul asta de intrebari inainte de a cere vopsirea unui vagon. SI pentru asta merita apreciata aceasta colectie.
[...]
100% de acord cu Catalin. Multi nu inteleg ca documentarea este o parte importanta a hobby-ului nostru si nu numai; documentarea pentru realizarea unei colectii de modele autentice dar si documentarea pentru realizarea unei diorame care sa respecte istoric si geografic tema aleasa.

In unele cazuri, documentarea insasi reprezinta un hobby si trebuie intotdeauna sa fie parte integranta din planificarea unei diorame. Asta va face diferenta intre modelism si joaca de-a trenurile.
Valentin Voica

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
cosmin78
Mesaje: 5811
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Feb 07, 2014 3:16 pm

Da domnu´! Felicitari! Un exemplu de urmat pentru toti cei "contaminati" de CFR-ul in miniatura.

Da´ locomotivele nu le prezinti? :grin:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5315
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Feb 07, 2014 6:29 pm

Buna,

Ia te uita, iese Iasiul din umbra... :lol:

Frumoasa prezentare, Florine. Atat din punct de vedere al fotografiilor cat si a prezentarii istorice prototip real / model.
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4974
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Vin Feb 07, 2014 7:50 pm

Va multumesc! :oops:
Nu credeam ca am sa citesc aceste reactii. Ma bucur.
Daca acum 8-5 ani partea de documentatie era dificila, astazi nu reusesc sa tin pasul cu ce as vrea sa fac pentru ep I-IV, atat vagoane de calatori cat si vagoane de marfa.
Locomotivele, putine, urmeaza si ele.


Acum 6 ani prezentam cateva conversii CFR facute de fam. Savin. Acele vagoane au trecut zilele acestea prin RK. Vagoanele au fost revopsite si reinscriptionate.

Vagon de dormit CFR WLABmee 50 53 71-31 017-6 tip MU cu sorturi, fabricat in 1964, ex CIWL 4786 , ex 51 85 06-70 190-4 („Moonlight”) la Rail-In-Club Interlaken, vandut in Romania in 2001.

[Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Alaturi de MU-ul fara sorturi A.F.

[Link Removed for Guests]


Un model fals la lungime..
Fost "Halberstadt" DR - Sachsenmodelle
50 53 21-47 466-8 cu statia de domiciliu Iasi. Are lungimea de 303 mm in loc de 282 mm.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]



51 53 20-50 086-8 cu statia de domiciliu Iasi. Sachsenmodelle fost cuseta CFR.

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Ce e mai bun vine la sfarsit.
Vagon WLA 60-41 din seria livrata in 1971-1973 cu sigla Romvared.
Vopsit integral in verde inchis, acoperisul gri deschis si boghiurile, sasiul inclusiv fetele laterale si agregatele fixate pe acesta negre . Treptele de acces ale usilor laterale sunt vopsite cu alb.


Imagine
fotografie de uzina VEB Waggonbau Goerlitz, 1971

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Detalii.
Pe boghiuri s-a inscriptionat seria vagonului, exact ca in realitate. S-a lucrat la acoperis unde au fost scose/puse aerisiri si cosul de la soba si au fost puse cele 3 bari de deasupra usii. De pe cutie s-au scos casutele cu indicatorul „Paturi libere / Paturi ocupate”
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Vagoanele din seriile originale din 1965-1966 erau echipate cu indicatoare „paturi libere – paturi ocupate” pe lateralul cutiei in apropierea usilor de acces si cu o fereastra suplimentara in spatiul in care era amplasata soba cu combustibil solid pentru incalzire. La acestea s-a renuntat la seriile produse intre 1971 si 1973.
La vagonul real boghiurile erau Minden-Deutz MD33 de productie romaneasca.

Pana la un viitor model IVA merge si un Dimitrov
[Link Removed for Guests]

Modelul de baza, Roco 64826
[Link Removed for Guests]
Conversie Cristi Savin.

Viitorul Hecht cl 1/2, 50 53 37-23 003-9 cu data de revizie 1987.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5315
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Feb 07, 2014 8:09 pm

Fain, Florine. Fain de tot.

Ca o precizare, seria unora dintre vagoanele 60-41 figura pe boghiuri pentru ca acestea au fost livrate si cu un set de boghiuri Gö Va speciale pentru ecartament larg (1524mm).

Uite asa imi vine cheful sa-mi termin acea duzina de cutii de Y/B-uri pe N care stau in vitrina nevopsite de doi ani de zile! :lol:
toate cele bune,
HR
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari colectii personale / colectii tematice”