Colecția lui Iaşu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Vagon - salon princiar pe 4 osii, CFR Nr 11, destinat Principelui Ferdinand, Principesei Maria si Suitei Princiare.
Fabricat la Ringhoffer, Smichow; 1899. Era de culoare albastra si usile platformelor de acces, de la capetele vagonului, aveau pictate cate o coroana regala.

DSC_0086.jpg

DSC_0087.jpg

DSC_0090.jpg


Urmeaza inscriptionarea.
Model facut de la 0 de catre Lucian29. Multumesc mult.
 
Tren ICE "Marea Neagra" in anul 1997.
EA; 21-90; 21-90; 88-42; 21-90; 21-90.

DSC_0180.jpg
DSC_0179.jpg
 
Vagon calatori clasa 2, seria 20-50 019-9, CFR.



DSC_0528-copy.jpg
DSC_0529-copy.jpg


Vagon calatori clasa 2, seria 20-50 040-5, CFR.
Serie limitata, realizata exclusiv, de studio.trains-addicted.ro !

DSC_0530-copy.jpg
DSC_0531-copy.jpg


Alaturi de prima serie de Y-uri indigo, vagoanele de clasa 1.
DSC_0536-copy.jpg


Vagon marfa tip Gas, CFR. Nr. parc: 11 53 1904 556-9.
Realizat de Bluegearmodell, un colectiv de pasionati feroviari din Ungaria, model realizat exclusiv pentru trains-addicted.ro.
Modelul este realizat din rasina, osii si detalii metalice. Vagonul beneficiaza de numeroase detalii aplicate separat, realizate din alama prin fotodecupare.

Are mecanism de cuplare apropiata NEM 362, lungimea peste tampoane 190 mm.
DSC_0513-copy.jpg
DSC_0514-copy.jpg

Alaturi de primul Gas.
DSC_0525-copy.jpg
 
Set LsModels 47001. Vagon WLABm si WLBm OBB.
DSC_0701a.jpg
DSC_0702a.jpg


WLBm 61 81 76-94 219-0

DSC_0688a.jpg
DSC_0689a.jpg


WLABm 61 81 76-94 322-2

DSC_0690a.jpg
DSC_0691a.jpg
 
Vagoane pentru transport bitum, epoca 4.
DSC_6832.jpg


Studio.T-A.ro 6091
Vagon cisterna tip Zzf, pentru transport bitum, CFR. Vagonul cu nr. de parc 474-9.
DSC_6837.jpg
DSC_6838.jpg


Studio.T-A.ro 6092
Vagon cisterna tip Zzf, pentru transport bitum, CFR. Vagonul cu nr. de parc 419-4.
DSC_6839.jpg
DSC_6840.jpg


DSC_6848.jpg

DSC_6849.jpg
 
Vagon refrigerent, CFR Rfwz Ep. 3b H0
Producator Amintiri Feroviare cod 30002


DSC_7057.jpg
DSC_7058.jpg

"Transporta capatini de varza in vrac de la CAP Podu Iloaiei dupa OS 387-88/65. Circula sigilat pana la statia de destinatie si cu claetele inchise. Sef statie IS."
DSC_7068.jpg
DSC_7069.jpg

DSC_7070.jpg
dsc_7071.jpg

DSC_7065.jpg
 
Vagon CFR marfa pe 2 osii, acoperit, seria Gff 3135430. Epoca III.
HTE-0218

DSC_7112.jpg
DSC_7114.jpg

DSC_7115.jpg
DSC_7121.jpg


Despre locomotiva 230.401:
"Ultimile 3 locomotive seria 230.000 au intrat în parcul CFR la 1 decembrie 1952. Acestea erau aşa zisele trofee, primite de la sovietici, şi au fost înregistrate într-o serie de numere separată, devenind 230.400 – 230.401. Cele trei locomotive au fost reparate în decembrie 1952-ianuarie 1953 la Atelierele CFR Griviţa şi au fost repartizate următoarelor depouri: 230.400 – 10.12.1952 depoul Paşcani, 230.401 - 09.01.1953 depoul Bucureşti Triaj şi 230.402- 07.01.1953 depoul Bucureşti Triaj."
sursa- ITF vol II

230.401 cu tenderu 230.125 in depoul Dej:
DSCF9970.jpg

DSCF9972.jpg

DSCF9973.jpg

DSCF9975.jpg

DSCF9977.jpg

DSCF9980.jpg



Urmeaza poze cu cel mai reusit model de locomotiva cu abur realizat de TA. Se vede experienta acumulata pe fotodecupaje. Sunt foarte incantat de model, am facut multe poze si nu am stiut la care sa renunt asa ca le pun pe toate :)
Kit rezervor pacura, plug si marchiza. Piese realizate din metal (alama si aliaj alpaca) prin fotodecupaj.
DSC_7081.jpg

DSC_7082.jpg

DSC_7083.jpg

DSC_7084.jpg

DSC_7088.jpg

DSC_7090.jpg

DSC_7091.jpg

DSC_7092.jpg

DSC_7093.jpg

DSC_7094.jpg

DSC_7096.jpg

DSC_7097.jpg

DSC_7100.jpg

DSC_7103-copy.jpg

DSC_7105a.jpg

dsc_7106-copy.jpg


[bbvideo]https://www.facebook.com/florin.vornicu/videos/10205505069541806/?t=5[/bbvideo]
[bbvideo]https://www.facebook.com/florin.vornicu/videos/10205505069541806/?t=5[/bbvideo]
 
Un proiect ExactTrain si Trains-Addicted. Este vorba de vagonul de marfa descoperit pe 2 osii, destinat transportului de marfuri varsate ca: minereu, carbuni, cherestea, lemne, etc. Modelul este realizat in serie limitata, in doua numere de parc. Seria CFR ITF 3429626 / CFR ITF 3444571.
Pe scurt: - usi ce se deschid - tampoane de metal functionale - osii profilate - dedesubtul vagonului realizat in cel mai mic detaliu - o sumedenie de bari si piese metalice, aplicate separat pe vagon. - interior detaliat si vopsit in doua culori. Un model foarte detaliat.

Alt proiect trains-addicted.ro: Vagon de marfa descoperit, pe 2 osii, tip Elo. Vagon destinat transportului de marfuri varsate ca: minereu, carbuni, cherestea, lemne, etc. Realizat in serie limitata, in 3 numere de parc: 5111 860-3 5111 875-1 5111 899-1 Inscriptii cu tampografie.

DSC_7162a.jpg


21 RIV 53 CFR 5111 899-1 Elo / Isfv
DSC_7125.jpg
DSC_7126.jpg


21 RIV 53 CFR 5111 875-1 Elo / Isfv
DSC_7127.jpg
DSC_7128.jpg


21 RIV 53 CFR 5111 860-3 Elo / Isfv
DSC_7129.jpg
DSC_7130.jpg


Ma bucur ca TA a trecut la inscriptii cu tampografie.
DSC_7143.jpg
DSC_7142.jpg


CFR ITF 3429626
DSC_7131.jpg
DSC_7132.jpg


CFR ITF 3444571
DSC_7133.jpg
DSC_7134.jpg


Detalii
DSC_7151.jpg
DSC_7152.jpg

DSC_7135.jpg
DSC_7136.jpg
 
Vagon cuseta seria Bcm 50-30 de tipul UIC-X.
Foste Bocm243, foste Bcm243, foste Bc4um-61 ale DB

50-30 001 in anul 2008 in Iasi.
50-30-001-5-rosu.jpg


Modelul de baza a fost un vagon cuseta Bcmh246 de la LsModels.Trebuie sa schimb boghiurile cu unele Görlitz.
Conversia a fost facuta de Alexandru Savin.

DSC_7165.jpg

DSC_7169.jpg
DSC_7170.jpg

DSC_7171.jpg
DSC_7172.jpg
 
  • Like
Reacții: kane
Cu acest model FLH am terminat de adunat vagoanele prusace pe 3 osii bune pentru conversii CFR ep II.
Fleischmann 5061.

 
Salutare,
va prezint 2 vagoane deosebite istorice, foste vagoane ale CIWL. Au fost cumparate de catre CFR in 1948.
Vagon de dormit si vagon restaurant.
Ca baza, LsModels vagonul de dormit si Liliput vagonul restaurant.








 
  • Like
Reacții: cosmin78
Savin Alexandru.

Vagon marfa acoperit cu prelata, tip Rils, al CFR Marfa, ep V-VI, scara H0.
Numeroase detalii realizate din fotodecupaje.Incriptii pe boghiuri si pe tampoane.
Toate inscriptiile sunt realizate cu tampografie.

Serie limitata exclusiva, model realizat de studio.trains-addicted.ro!

Nr. parc: 3540 114-9.
Nr. parc: 3540 016-6.
Nr. parc: 3540 222-0.














 
Locomotiva Trix, Bayr. tip G 5/5, ep 2.
Model pentru conversie CFR.
Locomotivele 5801, 5806, 5808, 5810 si 5810 au intrat in parcul CFR prin preluarea in 1919, de la Caile Ferate Bavareze unde erau incadrate in seria bay G5/5.
Locomotivele au fost radiate/casate din parcul CFR in perioada 1930/1935.

G5/5 in 1919/1920 in Romania
cfr_5801.jpg

sursa - http://www.beitraege.lokomotive.de/dokumente/cfr/e_cfr.php

Modelul are decodor de suntet din fabrica.
Placile CFR ep 2 sunt la facut. Inca nu sunt hotarat daca las locomotiva asa sau o revopsesc. Inca nu stiu daca o sa primeasca plug.












 
Ultima editare:
Alt model pentru conversie CFR. De data asta un Trix International. Model mai vechi, necesita alt motor si trecut in digital.
O sa fie revopsita in verde si o sa primeasca placi de alama.

CFR 3802, 3808, 3821, 3830 si 3836
Locomotivele au fost preluate in parcul CFR in anul 1919 de la administratia feroviara Germana Bayerische Staatsbahn unde erau incadrate in seria bay. P 3/5. In albumul din 1935 mai figurau 2 locomotive, 3830 si 3836. Au fost casate in timpul elaborarii albumului asa cum este notata la erata.





 
  • Like
Reacții: GFN
Modelul Trix, Bayr. tip G 5/5 vine sin fabrica cu decodor cu sunet
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reacții: GFN
unde faceti placile? se mai poate realiza un set in plus? am ambele locomotive
 
O sa fie disponibile la TrainsAddicted cam in 2-3 saptamani.