Tomberonul cu HO.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

GFN

Guest
14 Octombrie 2010
694
1.093
LOCATION
Bucuresti
Doar cateva gunoaie stranse de ici de colo , nu mai este nimic de vazut.1197.jpg
 
Ultima editare:
  • Like
Reacții: M Marquis
La cat mai multe aburoase :) , ne reintalnim din nou de pe forumul loganclub :cafea:
 
Nici eu. Dar mam pus mai serios pe trenuri, urmeaza diorama. Tu le ai pe toate locomotivele cu sunet?
 
Pai spor la colectionat decodoare cu sunet. Mie asa imi este de ciuda ca nu sunt locomotive cu abur CFR, ca tare mult imi doresc sa am si locomotive cu abur cu sunet :( .
 
Chestia cu ceferizarea e ca dupa parerea mea nu am vazut una care sa semene cu ce ii de fabrica. De aia nu am investit in asa ceva.
 
Salut,
Nu as vrea sa stric vanzarea....vanzatorului :D , dar daca locomotiva are deja problema asta, adica ZINK PEST ( pesta/boala zincului ), apoi e sansa ca toata acea loko sa sufere din cauza asta.
Zic si eu....
Marius.
 
  • Sad
Reacții: M Marquis
Ca de obicei, FOARTE frumos ai lucrat! :aplauze:
Mă surprinde faptul că bielele locomotivei au putut fi parțial demontate, ceea ce nu am remarcat până acum la nicio altă aburoasă Roco. De obicei, această firmă (și altele) apelează la nituirea tuturor articulațiilor bielelor, ceea ce le face total nedemontabile. Poți încerca să plasezi buclucașa contramanivelă de pe stânga în poziție corectă, respectiv înclinată inainte când biela de cuplare se află jos de tot? :D
 
Nota 10 ptr colectie. Pisica e mortala :)
 
Foarte frumoase! Sa la stapanesti sanatos! Taigatrommel-ul este dieselul meu preferat alaturi de Ludmilla. :aplauze:
 
GFN post_id=163825 time=1502205624 user_id=1512 a spus:
Dupa cum spuneam inainte, au ajuns macazurile si clipsurile izolatoare si m-am apucat de treaba sa le inlocuiesc.
Macazurile si clipsurile le-am cumparat de pe site-ul:
http://www.hattons.co.uk/stocklist/1000407/1000588/1000687/0/Peco_Products_OO_Gauge_1_76_Scale_Track_Code_100_Streamline_/prodlist.aspx
care are preturi foarte ok si transport la doar 3.5 lire, mai ieftin ca la noi, am ajuns la pret pe macaz cu tot cu transport cu tot la 56 lei .Livrarea a durat 2-3 zile .
Am ras tot si m-am apucat de reconstruit, doar ca geometria noilor macazuri Peco SL E91 si 92 difera de cea de la Mehano asa ca dupa ce am refacut traseul am intalnit o problema.Breteaua de legatura cu turnanta nu se mai potrivea deloc ,aburoasele nu se mai puteau inscrie pe curba stransa care lega ultimul macaz de turnanta.Mutarea turnantei iesea din discutie , asa ca dupa mai multe verificari, am ajuns la concluzia ca sina de la intrarea in turnanta trebuie mutata cu cateva grade pentru a se putea face legatura cu o sina cu raza R3 Piko, raza care este ok pentru aburoasele lungi.Asa ca ,planul a fost aprobat si am trecut la treaba, a urmat si repozitionarea sinelor pentru a avea continuitate la trecere in partea opusa intrarii turnantei.
Va urma schimbarea celorlate doua macazuri in zilele urmatoare cand va fi timp.
...

Salut.

Foarte buna alegere sa folosesti sinele si macazurile PECO sunt pur si simplu din alt film. Dupa un studiu amanuntit eu am ales sa folosesc doar Peco CODE 100 pentru a putea rula si garnituri mai vechi care nu au profilul rotilor RP25. Toate macazurile sunt electrofrog cu polarizare si actionate de servo-uri.
 
GFN post_id=163976 time=1505668676 user_id=1512 a spus:
... la unele locomotive cu abur mai sareau alergatoarele din cauza acelor prost facute.

Sa vezi circ ce-a fost cand m-am dat cu BR 03.10 Reko DR (Roco 72206) la fratimiu pe sine Mehano... mai mult sareau rotile decat sa treaca bine peste macazuri, dar numai la unele si numai uneori, fara vreun motiv aparent, random. Uneori trecea peste un macaz, alteori sareau alergatoarele. Acelasi lucru se intampla si cu aburoasele lui made by Mehano... in Slovenia, dar deh, la alea n-ai ce le cere.

Ideea e ca orice lucru prost facut iti strica experenta de trenulit, asa ca uitati de orice facut de Mehano/Jouef/Lima ( mai sunt si altii) si luati lucruri mai calitative, chiar daca iesiti putin mai scump, in timp nu o sa va para rau. Inca o observatie - daca aveti o diorama cu rampe de peste 2% va trebuie gume de aderenta ( daca vreti sa trageti mai mult de 2-3 vagoane de pasageri sau 4-5 de marfa), dar trebuie sa aveti grija ca gumele de aderenta sa fie montate simetric, in ambele parti ale osiei. La Piko, pe langa faptul ca motorul este cu 3 poli!!!, gumele de aderenta sunt pozitionate doar pe cate o roata a osiei, fapt ce induce o miscare sacadata de fiecare data cand locomotiva este in trecere dintr-un sector la nivel pe in sector in rampa, sau in sarcina pe o rampa >3% ( si mai sunt si alti producatori ... Mehano, etc... ati prins ideea). Foarte proasta alegere sa doteze doar o singura roata a osiei cu guma de aderenta, asadar aveti grija ce locomotive alegeti daca aveti o diorama care contine si rampe >2%.
 
Asta am banuit si eu desi cred ca in combinatie mai intra si modalitatea de prindere a limbii, cele doua "tzumburushe" la unele macazuri sunt mai inalte decat la celelalte.
 
Felicitări & mult succes! :aplauze:
Cuplele respective sunt Roco Universale, care asigură cuplarea apropiată. Am observat că o cuplare și mai apropiată este asigurată de cuplele Trix , dar... este posibil ca aceste cuple să cam interfereze cu tampoanele locomotivelor/vagoanelor, așa că este bine să se facă teste cu multă atenție :D
Cât despre simpaticul motan 1:1, totul este OK atâta timp cât nu atacă trenurile 1:87 sau oricare alte scări :D