Impresii utilizatori 060 DA si 060 EA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Americanu

Member
3 Noiembrie 2010
34
0
San Francisco, U.S.A
LOCATION
San Francisco, U.S.A
Un modelist american ar dori la propunerea noastra realizarea unei machete
cu tema CFR-V si ar dori sa cunoasca caracteristicile functionale si opinii ale utilizatorilor 060-EA si 060-DA ca sa vada daca va continua proicectul sau nu.

In mod special si nu numai: mod de comportare, raze problematice, probleme specifice, comportament in DCC, tractiune comparativa ( cu modelul Br 115 sau Br 216 indiferent de producator daca se poate), comportament in pante, posibilitate instalare cuple magnetice, modul sunet, detalii, finisaje etc.


De asemenea ce locomotive de pe piata (sectorul PRo) ar fii cele mai potrivite pentru ceferizare (modelul LDH clasa 8x)

Multumim pentru raspunsuri
 
Sfatul meu e sa le cumpere si sa (si)-le testeze. Orice comentariu al celor care le au ar fi cu un grad mare de subiectivitate. Pentru noi ca romani, cu bune cu rele sunt modelele nostre si le acceptam asa cum sunt - ca altele...de unde?

PDI
 
PDI a spus:
Sfatul meu e sa le cumpere si sa (si)-le testeze. Orice comentariu al celor care le au ar fi cu un grad mare de subiectivitate. Pentru noi ca romani, cu bune cu rele sunt modelele nostre si le acceptam asa cum sunt - ca altele...de unde?

PDI

Ma bucur sa vad un raspuns de om cuminte.
 
pai nu prea pot sa-i spun asa ceva.

In primul rand materialul rulant daca se opteaza pt tema CFR ar trebuii sa le cumpar eu din Romania inainte de a pleca in S.U.A deoarece acolo nu sunt disponibile multe dintre aceste modele.

In al doilea rand omul ne plateste pentru proiectarea machetei si pentru sfaturi legate de realizarea ei. NU putem spune sa cumpere pe incercate mai ales ca procurarea lor este foarte dificila in State.

Fiind modele de nisa realizate de producatori pentru piete bine determinate , in State nu avem suficiente informatii pentru a le putea oferi celor interesati, iar opiniile si comentariile utilizatorilor sunt mai valoroase decat o mie de specificatii
 
Americanu' esti cam in pom pentru ca nu se gasesc modele romanesti de vinzare in afara de EA 060 si vreo doua vagoane de dormit. DA 060 de la Tillig nu se mai fabrica in nici o varianta. Toate astea probabil se pot inca gasi pe la train-addicted.ro sau alte locuri similare. Am trimes citeva emailuri pe la diversi dealeri in Germania (care listau modele DA 060) si nici unul macar nu a catadicsit sa raspunda...
Eu sunt in Arizona si cu toate ca am la dispozitie cam tot ce vreau in materie de scule totusi nu reusesc sa fac nimica de categoria "pro" decit daca fac eu totul de aproape de la zero.
Chiar si varianta asta este o problema majora, pentru ca, cu toate ca am cautat si am vorbit cu o gramada de lume nu prea exista documentatie care se preteaza la asa ceva. Chiar pozele sunt o raritate (vorbesc de poze loate serios de pe o singura locomotiva continind detalii si vederi folositoare) nu poze de "roster" care sunt cu duiumul dar nu prea folosesc la modelism feroviar de calitate...
Vezi posturile mele ca sa it faci o idee de dimensiunea problemei...
Pentru a realiza o diorama "pro" pe profil romanesc modern sau vechi ai de luptat cu o problema logistica herculeana.

Mult Noroc, LICA
 
Asta e. Daca nu se poate nu se poate si gata. Gara Crasna s-a transformat in gara Scottwien, EA-60 s-a transformat in Taurus 1016/1116/1216 sau 1041 iar dezastrul 60-Da de la tillig a suferit o transformare uluitoare in Hercules 2116 de la Roco (unul dintre cele mai bune modele pe care le-am vazut pana acum).

Este pacat deoarece clientul era unul dintre cei mai mari modelisti din aceasta parte a Americii, realizarea de catre el a unei diorame cu tema CFR neputand creste popularitatea modelelor autohtone pe piata internationala