CFR 50 53 71-31 008-5 - Roco 45828

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

tfa2003

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2007
398
16
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
A aparut si versiunea rosie a vagonului de dormit CFR de la Roco.
(+) -Rulaj;
-Finisaj;
-Cuple scurte incluse;
-Pregatire pentru iluminare;
(-) (pentru cei ce cer perfectiunea)
-4 usi;
-boghiuri taiate;
-unele problemute cu tampografierea;
-pret;
Pe scurt, este aceeasi Marie cu alta palarie.


 
Vreau sa va prezint mici modificari facute de mine la dormitoarele Roco 71-31 (ambele scheme de vopsire) pentru a le aduce putin mai aproape de realitate.
De la bun inceput va spun ca nu sunt un amator de weathering si prefer versiunea "de fabrica" sau "imediat dupa reparatie". Si aici ma refer la vehiculul real si nu la jucarie.

S-a scris "Moartea caprioarei" despre modelul Roco, cele mai mari depunctari fiind la capitolele "4 usi in loc de 2" si "boghiuri taiate". Daca problema usilor este reala, cea a boghiurilor tine de absurd, pentru ca in cazul unor boghiuri intregi (si cu pivotul plasat central si nu descentrat), jucaria nu ar mai putea rula in curbe. Aceasta a doua problema ar fi trebuit sa genereze "Moartea caprioarei Reloaded" in cazul vagonului ACME - AF, MU, varianta gri-albastru (cu fuste), dar acest lucru nu s-a intamplat! Probabil modelistii romani sunt mai ingaduitori cu constructoriul italian (de ginta latina) si-l taxeaza dur doar pe cel austriac.

Dar sa revin la cele doua vagoane - modificarile facute tin strict de vopsitorie, cu piese demontate (sau nu) si fara mascare.