weathering GP18 Proto2000

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

uhu

Active Member
Trenulist
20 Martie 2009
123
0
39
Lugoj
LOCATION
Lugoj
Vazand opera lui Ovidiu pe DA-ul lui Sandy, aerograful fiind montat si neavand chef sa pun stencilurile pe un Harrier la care lucrez, am luat la purifiat un "alien" apartinand Missouri Pacific din colectia mea de locomotive americane (in afara de acest model, detin numai modele ATSF si UP).


Cateva date despre modelul real :

EMD "general purpose" GP 18, face parte din prima generatie de locomotive diesel-electrice americane a producatorului Electro Motive (parte a concernului General Motors). Ca model a inlocuit modelul GP 9.
-fabricat intre decembrie 1959 si noiembrie 1963
-motor EMD 567D1
-putere 1800 CP (1,34 MW)
-productie totala 405 buc
-cel mai mare numar vandut catre Missouri pacific (146 buc).

Poza cu un GP9 original (la exterior 99% identic cu GP18) care mi-a servit la weatheringul modelului:




Modelul este o editie mai veche de la Proto2000, original nu a avut mufa digitala, dar i-a fost legat direct un decodor ESU lokpilot. Modelul are o rulare buna (cel putin pe sine trix si fleischmann pe care l-am incercat). Ca o ciudatenie, usile de la cabina au fost facute sa se deschida. Modelul are si stergatoare din plastic, care insa nu am apucat sa le montez la ora cand au fost facute fotografiile (merci pentru poze Cristi).
Invechirea fost inceputa cu un filtru de vopsea pentru a mai estompa din luciul de nou al machetei. Dupa ce a fost sigilat filtrul cu lac mat am inceput sa invechesc boghiele cu un amestec de pigmenti mig (rugina + funingine), iar la capote am folosit sand, mud, industrial city dirt si clat. Dupa ce am aplicat pigmenti am sigilat totul cu lac mat si am vopsit cu aerograful urmele de fum de pe capote. La final modelul a mai primit inca un strat final de lac mat pentru a proteja munca facuta.

Poze cu modelul :

































Multumesc Cristi (Blue-Max) pentru poze.