Vagon CFR cl1 TRAINS ADDICTED

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

mity

Well-Known Member
Trenulist
22 Februarie 2016
1.051
3
Braila
www.trenuletze.ro
WEBSITE
http://www.trenuletze.ro
YAHOO
dumitrucoman
LOCATION
Braila
V㒠voi prezenta în continuare un vagon deosebit realizat de echipa Trains Addicted care a ajuns în colecţia mea acum 2 să’ptă’mâni.

Lumini aprinse:




Lumini stinse:



Acesta este o reproducere a unui vagon CFR de clasa 1 în schema de vopsire roşie cu o dung㒠albă’. Numă’rul de înmatriculare este:
19-50-063-0.
Modelul în cauz㒠face parte dintr-un lot de câteva prototipuri pentru a vedea ce trebuie corectat la producţia lotului final. Un prototip a ajuns şi la expoziţia din gara Sinaia, cât şi la Arad la Mixu. :)

Sinaia:

Arad:


Imediat ce am primit acest vagon, a fost supus de mine la 2 transformă’ri rapide pentru a se integra în garnitura mea existentă’. Aceste dou㒠transformă’ri sunt:
- montarea de fibre optice în luminile de fin de tren ale vagonului şi montarea de leduri SMD roşii în interior;
- montarea unei riglete fă’cute de mine pe tavan cu leduri albe şi galbene.
 
Buna,

Asa cum am spus si celor de la Trains Addicted, ii felicit pentru realizare ;)

Pentru un A 19-50 CFR perfect, mai raman cateva detalii:
- grila de aerisire de pe culoar cu lamele verticale si nu orizontale (Y/B-urile CFR din 1982-1985 erau singurele care aveau asa ceva)
- pentru un model 99% corect ar trebui manere la usi in planul vagonului, cate trei trepte vizibile la usile de acces laterale si alt agregat de incalzire pe sasiul vagonului... Insa asta e mai greu de facut.

Inscriptionarea este absolut corecta. Numai 19-50 058 si 063 cu SD Timisoara au fost vopsite astfel la inceputul anilor 2000 si mai erau 2 rosu complet (008 si 033); cel putin 033 e acum (din 2006) albastru deschis RAL 5012 complet.

Daca am avea si trepte si clantele de la usi argintii le-as da o bere ;)
 
Horia,
daca am avea asa:
- grila aerisire culoar cu lamele verticale
- manere la usi in planul vagonului
- sasiu "mai subtire" decat cutia vagonului
- inlaturare dunga in relief de deasupra geamurilor
- inlaturare detalii in relief de pe cutia vagonului
cum ar fi ?
 
mity a spus:
Imediat ce am primit acest vagon, a fost supus de mine la 2 transformă’ri rapide pentru a se integra în garnitura mea existentă’. Aceste dou㒠transformă’ri sunt:
- montarea de fibre optice în luminile de fin de tren ale vagonului şi montarea de leduri SMD roşii în interior;
- montarea unei riglete fă’cute de mine pe tavan cu leduri albe şi galbene.
 
Vagonul vine luminat, are si oameni inauntru , se deschid si usile si la 2 cumparate primesti inca 2 gratis :-x
Cu placere !
Fara suparare dar credeam ca pe acest forum multi dintre noi stim preturile aproximative la un vagon , materiale ,etc ...
Noi incercam sa facem vagoane si locomotive custom-made pe baza de comanda la preturi rezonabile pentru voi toti pasionatii, incercam sa reducem foarte mult costruile de modificare si constructie dar sa pastram aproape 100% detaliile de pe modulelul real.
Sunt de acord sa facem un vagon care respecta 100% realitatea dar atunci pretul materialelor + manopera / vagon v-a creste foarte mult si nu stiu cati dintre voi isi vor permite atunci sa aiba asa ceva in colectie, tinand cont ca aceste voagoane momentan nu le produce nimeni "industrial"
Plus ca sunt curios din cate vagoane aveti in colectie sunteti convinsi ca respecta 100% detaliile si scara .
Orice idee este binevenita , orice carcoteala ne ajuta ca impreuna cu voi sa reusim sa scoatem modele custom-made cat mai reusite dar sa fie in anumite limite......
 
carcoteala: banchetele nu corespund, nici forma nici culoare. dar nu-i bai
idee: vopsite banchetele in rosu. nu de alta, da' nu cred ca vor astia de la revell sa imi trimita numai o vopsea rosie....eventual vagonul livrat cu 2 ml de vopsea rosie, si rezolvam acasa?

p.s. ce culoare aveau banchetele vagoanelor cuseta cls a doua varored, in realitate?
 
Salut,

manlif din pacate modificarea banchetelor aduce noi probleme. Cele de la capete sunt foarte bine lipite, desprinderea lor presupune si distrugerea lor.
Vopsirea la locul lor presupune mascari, adica timp mult in plus, adica costuri in plus, deci din pacate deocamdata nu intra in vedere acest lucru.
 
Buna Florin,

Facem un salt inapoi in timp si incercam sa continuam discutia de la Velburg de la ora 2 dimineata cu berea intr-o mana si vagonul in cealalta ;)

Dunga dintre acoperis si fetele laterale exista si la vagonul real, ca la orice Y/B, numai ca nu e asa proeminenta ca la Sachsen/Tillig... Clantele si manerele se fac usor (insa cine plateste in plus pentru timpul investit?)...

Daca nu ma insel Bernd Schlosser face clante de usi (cu masca cu tôt) si la HO si la N din metal fotodecupat.

Singura problema mai mare sunt agregatele de pe sasiu: 50-urile au incalzire cu 2 canale de aer cu agregat central ca pe "Halberstaedter" (generatia urmatoare) si la model lipseste acea cutie cu sectiune trapezoidala de la mijlocul sasiului... Ce ne facem aici?
 
Cu dunga ai dreptate,
insa am studiat acum cateva poze, sunt vagoane la care dunga se vede clar, altele la care mai putin,
nu stiu de ce aveam in cap imaginea unui vagon unde dunga disparuse de tot, o sa mai verific.

Cat despre agregatele de sub vagon... ce sa zic... putem studia si vedea ce implica, dar deocamdata nu ma pronunt.
 
Buna Florin,

"Dunga" e o banda de tabla sudata peste imbinarea acoperis/cutia si existenta (si proeminenta ei) depind de cine a facut RP sau RG si cat de "valabil" era.

Din cate imi amintesxc exista o poza a lui 19-50 063 facuta de sus de pe pasaj, ia vezi ce zice ea ;) Florin din Iasi te poate ajuta sigur!
 
BOGDAN I a spus:
Vagonul vine luminat, are si oameni inauntru , se deschid si usile si la 2 cumparate primesti inca 2 gratis :-x
Cu placere !
Fara suparare dar credeam ca pe acest forum multi dintre noi stim preturile aproximative la un vagon , materiale ,etc ...
Noi incercam sa facem vagoane si locomotive custom-made pe baza de comanda la preturi rezonabile pentru voi toti pasionatii, incercam sa reducem foarte mult costruile de modificare si constructie dar sa pastram aproape 100% detaliile de pe modulelul real.
Sunt de acord sa facem un vagon care respecta 100% realitatea dar atunci pretul materialelor + manopera / vagon v-a creste foarte mult si nu stiu cati dintre voi isi vor permite atunci sa aiba asa ceva in colectie, tinand cont ca aceste voagoane momentan nu le produce nimeni "industrial"
Plus ca sunt curios din cate vagoane aveti in colectie sunteti convinsi ca respecta 100% detaliile si scara .
Orice idee este binevenita , orice carcoteala ne ajuta ca impreuna cu voi sa reusim sa scoatem modele custom-made cat mai reusite dar sa fie in anumite limite......

Inseamna ca m-am exprimat eu gresit!
Ma gandeam ca aveti si aceasta optiune, sa vindeti vagonul gata preparat, bineinteles la alt pret.