Vopsea sarita-cojita

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Mauritius

Well-Known Member
Trenulist
18 Februarie 2008
626
85
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Locomotivele de generatie mai veche de la liliput aveau toate aceasta problema a vopselei care se curata , se lua chiar si atunci cand puneai usor mana , nu in toate locurile .
Poate acum au corectat acest lucru dar acum 5-10 ani cam asta era situatia .
Am cumparat 2 locomotive una verde si una neagra BR 18 si la amandoua s-a luat vopseaua , le-am dat inapoi si de atunci nu am mai cumparat liliput

P.S.Nu am vrut sa scriu pe forum la rubrica de vanzari acest lucru din mai multe motive .
 
Nu este nici o noutate, alama alaturi de inox sunt materiale la care vopseaua are "probleme" de aderenta si primele semne apar mai ales la muchii.
De aceea se prefera nichelerea, cromarea sau vopsirea cu pulberi in camp electrostatic a alamei.
Asta este!
 
Sau se da inainte de vopsirea finala cu un grung special de metal .In afara de grund si vopsea se mai aplica cel putin un strat de lac clar care fixeaza si protejeaza straturile anterioare.Probabil din ratiuni de economie Liliput a sarit peste grund si lac.Trebuie specificat aici lacul la locomotive trebuie sa fie semimat sau cum zic nemtii "seidenmatt".