BR 01 169

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

gicu

Well-Known Member
22 Aprilie 2008
297
1
Tg-Jiu
hobby-trenulete.blogspot.com
WEBSITE
http://hobby-trenulete.blogspot.com/
YAHOO
cornea.gigi
LOCATION
Tg-Jiu
Locomotiva BR 01-196 DRG fabricatie ROCO scara HO ,o locomotiva foarte frumoasa , detaliata foarte fin, inscriptii , o locomotiva foarte grea si de putere , are cardan intre tender si locomotiva ceea ce ii asigura o transmisie pe toate rotile mari . Motorul este in tender.
Locomotiva are lumini galbene care se aprind in functie de sensul de mers si este pregatita si pt. echiparea cu decodor de sunet si fum.
Are si accesorii de montat ,furtune , cirlige , scarite , rezerva inscriptii si 2 cardane in caz ca se rupe unul
Interiorul marchizei este putin detaliat , si are la accesorii si 2 mecanici.
Are cauciucuri de aderenta pe 2 rinduri de roti.
Citeva imagini







Locomotiva are sasiu si rotile metalice .

In realitate locomotiva a circulat pe caile ferate germane fiind inmatriculata sub nr.01-196 a DRG.
O imagine cu locomotiva in realitate se poate vedea aici:
http://www.bundesbahnzeit.de/Galerien/Hofer%2001%20-%201968,69/bild22.htm
A parcurs peste 3,5 milioane de km tractind atit trenuri de marfa cit si trenuri de persoane.
Citeva date tehnice a acestei puternice locomotive:
An fabricatie - 1936
Producator - Henschel & Sohn , Kassel
Diametru rotilor - 2000 mm
Roti fata - 1000mm
Roti spate- 1250 mm
Viteza maxima - 130km/h
Putere - 2240 C.P.
Greutate totala 170 t
Capacitate rezervor apa - 34 m.c.
Capacitate rezerva carbune in tender 10 t
Lungimea intre tampoane a locomotivei 23 940 mm.
 
Nu vad eu bine sau are acoperisul marchizei...GRI! :confused:

GRI????

NEVER!

PDI
 
:confused: Poate ca e doar o greseala de montaj, un acoperis gri de la varianta "toata gri" -"Photoanstrich"?
 
Nu, nu e! Ba mai rau, s-ar putea ca in realitate sa fi fost...alb!

...mai sap!

PDI
 
„Acoperisul gri corespunde unei dispozitii din 1935 care prevedea culorile in care erau livrate aceste noi locomotive. Cabinele aveau acoperisul din tabla zincata nevopsita. De asemenea, culoarea argintie a butucului (stelei) rotii este conforma….”

Orrriiiibil!

http://www.lokshow.de/shopartikel.php?SWg1=Spur%20H0%20Roco&SWg2=&SArt=1004760&SBez=69341%20ROCO%20Dampflokomotive%20mit%20Schlepptender%20BR%2001&Seite=9&SID=

Cat traieste omul...afla! :D

PDI
 
daca ma intrebai pe mine aflai mai dedemult! :D

am studiat pe vremea cand a aparut macheta alaturi de Wolfgang Diener prototipul pentru a realiza inmatricularea pentru Modelleisenbahn GmbH si si noi ne-am mirat cand am vazut pozele...

pe DSO s-au scris pagini si pagini... ;)