Automotoarele Trainsylvania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sandy

Well-Known Member
Trenulist
23 Aprilie 2016
1.131
1
Cluj-Napoca
www.desperadocountry.ro
WEBSITE
http://www.desperadocountry.ro
LOCATION
Cluj-Napoca
Salutare,
Pentru ca nu am apucat s-o fac pina acum,voi prezenta citeva dintre automotoare,nu de alta,dar "si ele e trenuri" :lol:

Pentru inceput,automotorul OBB 6581,productie Roco.
Frate cu Schienenbus-ul Rh 5081 de la OBB si var primar cu VT/VS 98 de la DB.
Optic,e un model frumusel dar functionarea este foarte proasta,probabil din cauza colectarii curentului,care cred ca se face doar pe o osie.
Va intra in revizie,poate incercam sa-i punem si un decodor,poate-poate o iesi ceva din el.
E luminat in interior iar becurile isi schimba culoarea functie de directia de mers.
Ce mi-a placut:realizarea exterioara,subiectul.
Ce nu mi-a placut:mersul,impiedicat si huruit,cupla de legatura intre cele 2 unitati-e prea lunga si inestetica,zic eu.
Poze:





Alt automotor este VT 610 DB de la Fleischmann.
M-a atras intotdeauna masina asta pentru ca imi aduce aminte de rama 628 de pe relatia Cluj-SatuMare.
Ca model,e foarte interesant si bine realizat.Are un sistem de inclinare la curbe,exact ca in realitate.
Ce mi-a placut: realizare,in special sistemul de inclinare,subiectul.
Ce nu mi-a placut:motor galagios.
Ambele automotoare mi le-a adus Dan din Germania acum vreo 7-8 ani,contribuind(daca mai era cazul) la prosperitatea acelei natii. :lautar:

Citeva poze:





Off-topic:
Pentru ca de abia acum am observat,doresc sa imi cer scuze fata de colegi pentru faptul ca in unele cazuri in poze apare pe fundal o pereche de chilotei de dama.
Sint reali si pentru nu am de gind sa dau amanunte picante aici :lol: :-? :|
Promit ca la pozele viitoare ii voi da jos-e destul de greu sa ma catar pe diorama pina acolo.
Toate bune,
sandy
 
O.K. toate bune, dar de ce in dreptul bisericii? :x

P.S. Despre ce vorbeam....automotoarele sunt o.k.!
 
@sandy

fundalul este original 8)

cat despre automotorul de la Flm, este destul de diferit fata de cele existente in Romania.Roco facea si face un astfel de automotor in doua scheme de culori printre care si cea pe care o stii,alb cu nuante de verde....un automotor destul de usor de ceferizat :p
 
buna,

cosmin, din cate stiu Roco facea la fel ca Maerklin un 628/928.2 si nu un 628/928.5 ca cele doua din Romania (alte usi, alta lungime, aspect in general identic)...
 
da, linkul tau arata 628/928.2 de la Roco...

este ceva mai scurt (cativa mm la H0, are usa simpla in spate si usi cu fereastra inferioara in fata, sorturile un pic diferite)... 628/928.5 (cum are si CFR) este mai nou (1994 fata de 1986) si are motor mai puternic plus diferentele citate mai sus!
 
Salutare,
Revin cu noutati.
In primul rind am dat jos dessous-urile de pe perete si au luat drumul unei vitrine cu alta tematica :D
Un alt automotor din depou este Rh 5145 OBB aka "Blauer Blitz" produs de piko.
Una dintre cele mai ciudate amanunte ale sale este ca ,pentru a putea cupla cele doua vagoane,trebuie date jos acoperisurile argintii,apoi se introduce un soi de fisa de contact si se monteaza cupla care are forma unui burduf.
Din cauza faptului ca aceasta cupla are un grad mare de libertate,notiunea de "close coupling" are sens doar cind vagonul motor impinge,nu trage.
Dupa cite stiu,Piko sint singurii care fac acest model.
Practic,Piko faceau si alte variante,BR 5045 cu "cocoasa" si fara ,cu 2 si 3 vagoane.
Modelul e frumos realizat,cu multe detalii bine lucrate.
Functionarea pe sine nu a pus probleme niciodata.
Citeva poze:


Un automotor cumparat ceva mai de curind este ET 11 de la Liliput.
Este o inmatriculare DB din epoca III iar acest automotor electric este inscriptionat :Muenchener Kindl".
Un model bine realizat,puternic,fiind considerat unul dintre cele mai reusite modele Liliput acum 2-3 ani:


 
buna,

"trofeul" poate ramane acolo ;)

5045/5145 fara "cocoasa" erau cele pentru "Venezia" si alte trenuri rapide spre Italia, din cauza gabaritului mai mic in Italia nu se primea material UIC si ca sa scape de sicanele latinilor austriecii, pragmatici, au modificat capul automotorului...

dupa 1970 apar versiuni cu numai trei geamuri, cu si fara trecere frontala. Piko le-a realizat cam pe toate si "varul" pentru linii locale 5x46 exista de un an la Liliput prin Dolischo si de 45 de ani la Kleinbahn :D

5x45 a sfarsit-o tot pe linii locale, in Weinviertel...
 
Salut,
Va prezint azi inca doua automotoare.
Roco ET 85 DB epoca III este format din trei unitati,legate prin cuple normale.
Motorul,desi de tip mai vechi si mai zgomotos,se comporta bine,ca dealtfel tot modelul.
Din cite stiu,la ora asta firma Roco(Modelleisenbahn GmBH) nu il are in productie.
Pe cutie are un sticker pe care scrie:"Sonderaktion-299 DM"" 8)






Alt automotor care este un "must have " pentru pasionatii epocii III este
Liliput VT 137 cu vagon VS 145.
Acest model l-am avut si in varianta Guetzold/Piko dar nu era prea reusit.
Varianta Liliput arata bine dar motorul e cam galagios.Fiind un motor mic,e mai usor si de aceea nu poate fii inca ales "Miss Schiene".
L-am luat din Budapesta in 2007.Locuiam la un prieten care sta exact deasupra mogazinului Hobby kft si toata ziua eram pe acolo.

 
buna,

VT137 Liliput reprezinta una din multele variante ale automotorului DRG/DRb pe 4 osii... mica rectificare, epoca IIc si IId, Herr Sandy ;)

optic este ok, din pacate cu greseli de conceptie a carcasei (s-au folosit planuri stanga-dreapta de la versiuni diferite si s-a creeat macheta unui automotor care nu a existat niciodata!) :(

ET85 Roco are cam 30 de anisori, deci e normal sa nu-l mai gasim in catalog... fiind insa un model fundamental corect, n-ar fi exclus sa reapara, cu modernizarile de rigoare!
 
Salutare,
Zilele trecute a intrat in depou o noua "piesa":
Trix VT98/VS 98 DB epoca IV.
Mi-am dorit de multa vreme acest automotor,in special datorita sunetului sau de exceptie.
Cind "ii dai contact" te apuca fiorii-sunetul e impresionant!!
Ca model,imi e foarte drag,fiind frumos realizat,cu iluminare la interior si destul de multe detalii.
VT/VS 98 sau BR 798 fac parte(impreuna cu BR 795) din familia Uerdinger Schienenbus,fiind construite ,normal,la Waggonfabrik Uerdingen.
S-au produs aproape 1500 de exemplare,intre 1950-1971 iar daca e sa numaram si vagoanele atasate,au fost in total peste 3000.
Aceste automotoare,echipate cu un galagios motor diesel Bussing au fost folosite in general pe liniile secundare,mai ales acolo unde transportul cu locomotive cu aburi nu era profitabil.
Nemtii il numeau "Ferkeltaxe"(Ferkel=purcelus-pusculita) sau "Rote Brummer"(buburuza)iar fanii il alinta cu "Retter der Nebenbahnen"(salvatorul liniilor secundare).
Modelul va fi i"tunat" cu ajutorul lui HGDan,care ii va imbunatati,printre altele preluarea curentului-singurul minus perceptibil al acestui model.
Citeva poze:

 
Salutare<
Un nou automotor a poposit la mine in depou.
Brawa DR 2.09.227 e o piesa indelung asteptata si care mi-a produs multa bucurie,stiut fiind faptul ca sint pasionat de DR.
Se ia cutia,se desface si la interior gasim doua vagoane,din care unul motor,foarte frumos realizate.
Inscriptiile sint impecabile.
Are lumini triple fata si duble rosii in spate,totul pe LED-uri conferindu-i multa autenticitate.
Sub vagonul motor e un schalter pe care actionindu-l,schimbi regimul de lumina(on/off la luminile de spate ale vagonului tractor)
Intre cele doua vagoane exista o cupla de contact speciala.
I s-a montat decodor si merge foarte ok.

Originalul a fost o masina de succes pentru DDR.Acest VT 2.09 a fost construit la VEB Waggonbau Görlitz,dupa ce la uzina de la Bautzen nu a mai produs asemenea vehicule.
Fata de cele produse la Bautzen,cele de la Gorlitz au suferit imbunatatiri si li s-a crescut masa pina la 4 tone.
In Romania au fost revopsite si sint grupate in clasa 79,putind fi vazute des la Zalau,Supur,Timisoara sau Satu Mare.
Iata citeva poze cu modelul meu:

 
@Horia_Radulescu

Hmmmm, inseamna ca astia au facut desenele dupa model...

http://root.stannigel.de/asmmhome/de_railway/dr_vt185/dr_vt185.html

:D

PDI