Consolidation 0n30

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

SantaFeFan

Well-Known Member
Trenulist
27 Februarie 2008
1.418
5
Germania
LOCATION
Germania
Salut,
Iata ca a aparut la colectia mea o locomotiva Consolidation la scara 0n30 .Este produsa de Bachmann Spectrum si este foarte fin realizata.Cazanul este de exemplu din metal ,motorul in locomotiva ,roti RP25 .Are multe piese extra in cutie (inca 2 cosuri diferite ,la tender se poate schimba incarcatura :ulei ,carbuni sau lemne .Iar in fatza locomotivei se poate monta un plug diferit etc....toate aceste piese sunt extra).Are deja decodor DCC instalat ,dar fara sunet (poate odata va urma si sunet ,dar deocamdata are locul ei in vitrina :D ).
 
Salut,
pai stiu ca nu ma crezi...104 euro net (expeditia inca 9 euro ) :roll: .
Acum vad ca in poza sub inscriptionare este o bula de aer ,micutzul chinez nu a fost atent :D (cred ca am sa schimb oricum inscriptionarea ori pun o picatura de Micro Sol si o intepatura cu acul=atunci dispare.....)
 
Pacat ca n'au facut si ei un minim efort de a pune un font corect de epoca pe tender, au ales Helvetica, aparut in 1957 in Germania. Nu e un cap de tara, am vazut modele germane (de la firme cu pretentii!) inscriptionate cu fonte americane. Meci egal. ;) Pretul insa e de senzatie. Din pacate preturile europene nu vor fi niciodata mici pentru ca SUA este o piata mare si unitara, nu are probleme de nationalism si are un singur standard. Asa cum mai scris intr'un post, "the others" incep sa devina din ce in ce mai interesanti pe masura ce aprofundez subiectul.
 
Rudi,

Felicitari pentru superba jucarie, la un pret imbatabil!

Rudi, dupa cum stii, in afara unor pasiuni de tinerete fata de locomotivele 2-2-0, nu prea ma pricep la locomotivele astea americane. Ce nu inteleg eu din poza ce infatiseaza locomotiva singura: se vede capatul cazanului si gura de alimentare a focarului. Rezulta ca marchiza e de fapt amplasata deasupra focarului? Mecanicul se "coace" de caldura in marchiza, in timp ce fochistul sta "la aer liber" in spate? Sau e doar o "smecherie" a modelului pentru a putea ascunde undeva motorul?

Oricum, e un model frumos, sa-l stapanesti sanatos!
 
@Dorin ,cred ca nu este numai pentru motor asa facut cazanul (loc este destul pentru motor in cazan ).asa la repezeala nu am gasit o poza cu originalul (dar poate mai caut ).Dar se pare ca multe locomotive cu ecartament ingust au cazanul relativ lung ,adica capatul cazanului este in spate ....
http://www.steamlocomotive.com/colorado/cs60.jpg
 
Salut,
Am schimbat incarcatura (acum este cea cu lemne ) si am montat celalalt "pilot" in fatza.....cred ca asa o sa ramana .Mai tarziu cred ca am sa-i schimb si inscriptiile (poate Rio Grande ......)
 
Fain, astept si eu sa vina 4-4-0 si atunci sa te tii gandire pentru traseu, peisaj bla, bla.

Adevarul este ca am apelat la ajutorul unui bun prieten pentru achizitie iar pretul, pentru 1:87 (H0) este imbatabil, cu transport cu tot din indepartatele State, fo 70 USD :D

Asta da pret iar ca sa mai intorc cutitul in rana, la mine nu la altii, cel masi scump vagon, din cele comandate este 12 USD, un Cupola Caboose, ca restul se invart pe la 9 USD.

Scuze de pe langa subiect dar nu m-am putut abtine legat de preturi si, cu ocazia asta, adio surpriza.

Concluzia?

Trecem la material feroviar romanesc si, din cand in cand, mai "batem campii" cu americane si, de ce nu, europene.

:cafea:

p.s. Uitai de producator. Nu este unul foarte, foarte dar pentru ce vreau eu merge, ca sa-mi fac mana :D ,
 
Rudi,

Arata fffoarte bine tenderul ala cu lemne (mai ales daca poarta inscriptia "Little river logging")

Ma cam zgarie si pe mine pe retina fontul acela Helvetica -are dreptate Acier, e total nepotrivit; poate ii schimbi inscriptiile mai tarziu, asa cum ziceai. Dar una peste alta, e o masina super, tot respectul pentru producatorii americani.

Si inca o intrebare off-topic Rudi: nu exista cumva o asemenea locomotiva si pe H0e? Nu de alta, dar am vazut ca locomotiva este din tipul acela cu sasiu exterior -ceva mai dificil de realizat in conditii de amator (adica rotile in interior, apoi placa sasiului, pe exterior o contragreutate in forma de semiluna pe care vin fixate bielele).

Un asemenea sasiu capabil sa mearga pe 9 mm ar fi perfect pentru locomotive romanesti de genul "Porumbelu" sau altele asemanatoare, care au fost la calea ferata LCJE, altfel spus Lemberg-Czernowits-Jassy-Eisenbahn -Calea ferata Lvow-Cernauti-Iasi? :D
 
victorian a spus:
Arata fffoarte bine tenderul ala cu lemne (mai ales daca poarta inscriptia "Little river logging")

Ma cam zgarie si pe mine pe retina fontul acela Helvetica -are dreptate Acier, e total nepotrivit; poate ii schimbi inscriptiile mai tarziu, asa cum ziceai.

Nu stiu daca chiar au gresit asa tare cei de la Bachmann .......
http://www.littleriverrailroad.org/images/PhotoAlbum/Baldwins/0415Loco110Townsend.jpg
este alta locomotiva ,dar de la aceeasi companie ....

@Dorin,
http://www.009.cd2.com/outside_frames.htm