Vagoane LIMA

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Aprilie 2008
2.684
1
cluj
LOCATION
cluj
Acum semaforul e verde. Trebuie sa vina BR58 Rivarossi si acum chiar ca este criza, asa ca bani la banca NU, la stat NU si din putinul ce a ramas am luat trei piese la pret de un milli vanilli. Intai vagoanele, apoi locomotiva mult asteptata.Epoca 2, Scara HO:
 
Vagoanele au rotile inchise la culoare, arata deosebit. Vagonul de posta sau bagaje are usi glisante. Asta nu e tot! In interior s-au gandit bine italienii sa puna si ceva marfa (colete, paleti).
 
Vagonul clasa 1 cu geamuri partial coborate si rame aurii

Si cel de clasa 2
 
Inca doua puncte forte: Vagoanele au o greutate optima, nu au tendinta de deraiere si inmatricularea este DB:
 
Sunt firme mult mai apreciate care la un pret de 3 ori mai mare nu au sabotii pe roata. Modelismul presupune si interventii, bisturie, lipici, gauri, pile. Inca o chestie pozitiva: rotile sunt izolate pe mijloc, se poate culege curentul cu lamele din microrelee pentru instalatie de iluminare. :idea:
 
obiwan a spus:
Modelismul presupune si interventii, bisturie, lipici, gauri, pile.

Acelasi lucru i l-am spus si eu lui Andreiul cand mi-a aratat vagoanel.
Sabotii se pot pune la locul lor :D

Cand zici de firme mie nu-mi vine in minte decat atat de "felicitatul" FLM 8)

La cu cat vinde vagoanele ar putea sa puna sabotii unde trebuie

Scuze de off topic
 
Felicitatul FLM nu e singurul! La FLM daca iti place un vagon cand te uiti la pret iti aduni banii de buzunar pe un an. Raman la convingerea ca FLM se pricepe la Aburoase si cateva vagoane. Electricele sau Diesel FLM sunt Machu Pichu .Decat sa iau un E 69 FLM penal, am preferat un model Brawa.Referitor la sabotii in cauza mai gasim si pe la Roco, Piko, si altii mult mai mediatizati ca Lima.Subscriu la afirmatia lui Andreiul, referitor la raportul calitate pret al acestei garnituri de vagoane LIMA.La FLM m-ar fi costat de 4-5 ori mai mult. Totusi e criza, chiar daca nu se vede.Bafta si sa auzim de bine! :D
 
Sa-mi fie rusine; inca nu m-am apucat de mutat sabotii. insa o voi face! si o sa fac si poz(n)e.

Tre' sa caut niste sarma mai dura (nu cea din cablu utp), ca sa fac timoneria. as vrea sa sper ca o sa ma apuc diseara si ca nu o sa existe nimic care sa-mi tulbure munca (vizite, cumparaturi, vreuna dintre pisici, etc); in principiu ar trebui sa am tot ce-mi trebuie (instrument de taiat, pile, smirghel, sarma, sdeziv).

Daca reusesc, o sa aflati si o sa vedeti.
 
stiu ca imi trebuie sarma semiotelita, nu am contestat niciodata treaba asta. Dar, ca sa fiu carcotas, as spune ca sarma din utp ar putea avea duritatea scarii 1:1 redusa la 1:87.

Oricum, daca fac din sarma de utp, s-ar putea sa trebuiasca sa tin vagoanele in vitrina, ceea ce e exclus.

PS: Dupa calculele mele ochiometrice, mi-ar trebui sarma de 0.5mm (de fapt cam 1/4 - 1/5 din grosimea osiei, ca sa fie realista treaba. Sa vad ce gasesc.
 
Sincer, ma indoiesc ca este vreun producator care sa le faca de 0.2-0.3.

Am lucrat destul cu sarma de 0.5 si mi se pare destul de subtire, am lucrat si cu 0.2-0.3, dar nu la vagoane, la catenara (in cazul acesta, era din cupru nu otel) si mi se pare extrem de firava, greu ar rezista la niste vagoane fara sa fie indoita, decat daca le tii doar in vitrina.

Cred ca e suficient de subtire si 0.5, poate ma insel.
 
Florinn a spus:
Sincer, ma indoiesc ca este vreun producator care sa le faca de 0.2-0.3.

Am lucrat destul cu sarma de 0.5 si mi se pare destul de subtire, am lucrat si cu 0.2-0.3, dar nu la vagoane, la catenara (in cazul acesta, era din cupru nu otel) si mi se pare extrem de firava, greu ar rezista la niste vagoane fara sa fie indoita, decat daca le tii doar in vitrina.

Cred ca e suficient de subtire si 0.5, poate ma insel.

Sunt producatori care fac accesorii pentru locomotive cu abur iar sarmele pentru mana curenta si tevaraie are dimensiunile astea.
Daca iei un model de la PIKO, BR38, ai sa gasesti inauntru bucati de sarma de aceasta grosime.

Nu am spus sarma de otel ci otelita din cupru.

0,5 este groasa. Mi-am dat seama de asta cand am facut barele de sustinere la prelata Opelului Blitz - AICI

:cafea:
 
hmm, ma bag si eu ca musca in ..... calului. mai e o problema; sarma aia de 0.5 nu incape in gaurile pe care le voi face in saboti nici in cele mai frumoase vise ale noastre; tre sa fi super meserias sa faci o gaura de 0.5 in sabotul ala; oricum, ce sarma folosim? inca nu am raspuns la intrebarea asta; mai forez.
 
andreiul a spus:
hmm, ma bag si eu ca musca in ..... calului. mai e o problema; sarma aia de 0.5 nu incape in gaurile pe care le voi face in saboti nici in cele mai frumoase vise ale noastre; tre sa fi super meserias sa faci o gaura de 0.5 in sabotul ala; oricum, ce sarma folosim? inca nu am raspuns la intrebarea asta; mai forez.

Pai zisei de 0,2 sau 0,3 mm diametru.
Trebuie sa se gaseasca pe undeva.
Parca era ceva pe la telefonie. Manunchiul monofilare stranse intr-un cablu frumos colorat.

PDI?